Sundsvall: Rekryteringsassistent på deltid till KFX HR-partner Nord

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rekryteringsassistent på deltid till KFX HR-partner Nord i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2025-07-03 // Varaktighet: Deltid

Är du student och är intresserad av konsult – och rekryteringsbranschen? Brinner du för service och är flexibel? Vi på KFX HR-partner söker dig som vill bli en del av vårt familjära team och stötta med HR-administration och rekrytering som rekryteringsassistent.

Hos oss på KFX har vi ett högt arbetstempo som varvas med mycket skratt. Du kommer att arbeta på en arbetsplats som präglas av driv, engagemang, mål och med stort fokus på kund, konsult och kandidat.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en allt mer digital värd. KFX fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.

Med inte mindre än 35 år i branschen har vi idag regionala kontor runt om i hela landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget.

Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, teamkänsla och en positiv anda. På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång.

Arbetsuppgifter

I rollen som rekryteringsassistent kommer du stötta rekryteringsansvarig med annonsskrivning, urval, telefonintervjuer, referenstagning samt HR-administration. Du kommer även vid behov att få stötta upp i våra kunders receptioner där du bland annat kommer arbeta med växeltelefoni och internservice – därmed något för dig som gillar att agera spindeln i nätet och vara flexibel.

Kvalifikationer

Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning och har ett intresse för HR eller motsvarande och har minst ett år kvar av dina studier. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med någon form av service och administration. Du behöver finnas tillgänglig 1-3 dagar per vecka samt vara öppen för att hantera vår jourverksamhet genom att ta emot, schemalägga och koordinera konsulter vid sjukdom. Jourtelefonen kan hanteras hemifrån.

Vi söker dig som gillar att ta ansvar, är prestigelös och handlingskraftig. Hos oss kan det gå snabbt- det vill vi att du ska trivas i. Vi genar inte när det kommer till kvalitén, som person är det därför viktigt att du är strukturerad och noggrann. För att trivas i vårt team tror vi att du är utåtriktad, positiv och effektiv.

Du har även:

• God datorvana
• Flytande kunskap i svenska och engelska, tal och skrift.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrigt

Tillträde: Hösten 2025 enligt överenskommelse

Omfattning: Deltid, ca. 50%

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Rekryterare/Rekryteringskonsult

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Rekryterare/Rekryteringskonsult.

Självgående rekryterare på visstid

Läs mer Jul 3
Har du omfattande erfarenhet av hela rekryteringsprocessen? Trivs du i en utvecklande miljö där du får ta stort ansvar? Är du en prestigelös och hjälpsam person? Då passar du hos oss!

Digg är en myndighet med ett viktigt uppdrag att driva digitaliseringen av det offentliga Sverige framåt. Vill du vara med på resan? Läs mer om Digg här. 

Om jobbet
På Digg är vi digitala visionärer som driver på utvecklingen och skapar möjligheter för enkla och trygga digitala tjänster. Genom att samla kraften i offentlig sektor formar vi ett samhälle som är mer tillgängligt, effektivt och inkluderande – där alla kan vara med. I hr-teamet har vi ett tätt samarbete och stor frihet under ansvar. Vi är tre hr-specilister, en hr-administratör och en hr-chef. Digg växer i både antal uppdrag och antal anställda och med anledning av det söker vi nu en rekryterare på visstid till enheten för lednings- och verksamhetsstöd. 

Som rekryterare kommer du att självständigt driva rekryteringsområdet på Digg. Du stöttar de rekryterande cheferna i hela processen, från behovsanalys och kravprofilsarbete till arbetsprov, intervjuer och referenstagning. Du kommer också att ansvara för verksamhetsutveckling inom området. Vi arbetar självklart med kompetensbaserad rekrytering.

Om dig
För att lyckas och trivas i den här rollen behöver du ha följande kompetenser, kunskaper och erfarenheter:

Kompetenser

• Självgående - tar ansvar för din uppgift. Strukturerar själv ditt angresppssätt och driver dina processer vidare.
• Samarbetsförmåga - Du samarbetar bra med andra genom att du lyssnar, kommunicerar och kan ge och ta feedback på ett konstruktivt sätt. Du tar dig an uppgifter med nyfikenhet och fokuserar på ditt och andras lärande.
• Kvalitetsmedveten - Du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Du lägger ner stor vikt vid att man lever upp till dessa.
• Strukturerad - Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du sätter upp och håller tidsramar.

Kunskaper
Krav

• Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Meriterande

• Kunskap om rekryteringsverktyg, exempelvis Reachmee

Erfarenheter
Krav

• Aktuell, omfattande och praktisk erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering
• Erfarenhet av rekryteringar inom olika kompetensområden, exempelvis specialister, IT-kompetenser, jurister, chefer
• Erfarenhet av rekryteringar i olika grader av senioritet

Meriterande

• Erfarenhet av rekrytering inom offentlig förvaltning (stat, region, kommun)
• Kännedom om olika kollektivavtal
• Erfarenhet av att stötta chefer inom rekrytering
• Erfarenhet av att arbeta i olika it-stödsystem främst inom HR och rekrytering

Utbildning
Du har en akademisk utbildning eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.

Om Digg
Digg är en myndighet som arbetar brett med att stödja och samordna digitaliseringen av den svenska offentliga förvaltningen. Vi utvecklar digital infrastruktur och tjänster som hjälper andra offentliga aktörer i deras digitalisering. Vi säkerställer även att digital offentlig service är tillgänglig för alla.

Eventuell organisationsförändring
I syfte att stärka digitaliseringsarbetet har regeringen gett Digg och Post-och telestyrelsen (PTS) i uppdrag att lämna förslag på hur våra två myndigheter skulle kunna gå samman till en gemensam. Redovisningen lämnades till regeringen 14 mars och vi inväntar nu besked om en organisationsförändring ska genomföras. Vårt arbete med att digitalisera Sverige fortsätter, vi hoppas du vill vara med på resan.

Redovisning av uppdrag att lämna förslag på organisationsförändring

Hos oss arbetar engagerade personer som alla har en viktig roll i digitaliseringen av Sverige. Vi rekryterar långsiktigt och det är viktigt att du som medarbetare mår bra, har möjlighet att utvecklas på jobbet och trivs med det du gör.

Diggs huvudkontor finns i centrala Sundsvall i moderna aktivitetsbaserade lokaler. Vi har också ett mindre och modernt kontor i centrala Stockholm. Vi är positivt inställda till att ge utrymme för distansarbete utifrån verksamheten och individens behov, men det förväntas att du är på kontoret som minst en dag i veckan och när arbetet kräver det.  Distansarbetets omfattning varierar mellan olika personer utifrån verksamhetens behov.

Vi erbjuder

• tidsbegränsad anställning, särskild visstidsanställning 1 år
• placeringsort är Sundsvall
• resor förekommer och dess antal kan variera över tid.
• en säkerhetsprövning kan komma att genomföras. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär kan du få här.
• generösa förmåner. Läs mer på digg.se

Sök
Vänta inte med att söka! Vi strävar efter att ha en så snabb, effektiv och fördomsfri process som möjligt och arbetar därför löpande, strukturerat och systematiskt med vårt urval. Ägna inte onödig tid åt att uppdatera ditt cv, svara istället på våra urvalsfrågor i ansökan.

Sista ansökningsdag är 24 augusti.
Har du frågor om jobbet är du välkommen att kontakta enhetschef Monica Grahn på tel 010 484 73 18. Fackliga kontaktpersoner är Mattias Ekhem för Saco-S och Åsa Fridholm för ST. De nås via växeln på 0771-11 44 00.

Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Senior rekryteringsspecialist

Läs mer Maj 22
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu fler medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du använda din rekryteringskompetens till att göra verklig skillnad varje dag?
Vi söker dig som har ett starkt engagemang för rättsväsendet och flera års erfarenhet av kvalificerad rekrytering. Hos Kriminalvården får du möjlighet att bidra till ett tryggare samhälle genom att säkerställa att rätt personer anställs i viktiga funktioner.

Som regional rekryteringsspecialist är du ett konsultativt stöd till våra chefer i hela eller delar av rekryteringsprocessen. Du ansvarar för att driva och hålla ihop processerna, säkerställa rättssäker hantering och genomföra säkerhetsprövningar. Du arbetar nära verksamheten och har en viktig roll i att säkra kompetensförsörjningen i Region Nord som sträcker sig från Falun i söder till Haparanda i norr.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ansvara för rekryteringar till en bredd olika roller inom regionen
Vara ett konsultativt stöd till regionens chefer
Vid behov hålla utbildningar och följa upp rekryteringsarbetet i ett eller flera verksamhetsområden
Bidra till utvecklings- och förbättringsarbete

Du blir en del av ett engagerat team av rekryteringsspecialister och samarbetar tätt med både HR-experter och kommunikatörer. I din roll ges du också möjlighet att vid tillfällen delta i nationella arbetsgrupper med fokus på utveckling och erfarenhetsutbyte för området rekrytering.

Tjänsten är placerad i Härnösand, men vi arbetar i huvudsak digitalt och ses vanligtvis två dagar i veckan på plats. Det gör att rollen fungerar utmärkt även för dig som bor på annan ort i närområdet, exempelvis Sundsvall/Timrå eller Kramforsområdet. Vi tillämpar en hybrid arbetsform som ger både flexibilitet och möjlighet till nära samarbete i teamet.




KVALIFIKATIONER
Vem är du?
Vi söker dig som har flera års erfarenhet av att arbeta heltid med rekrytering och som är van att självständigt driva hela rekryteringsprocesser. Du är trygg i din roll, trivs i ett högt tempo och har lätt för att anpassa dig till olika yrkesprofiler och verksamhetsbehov. Erfarenhet från offentlig sektor är meriterande.

Du har ett konsultativt arbetssätt och trivs i dialogen med chefer kring urval, bedömningar och upplägg av rekryteringsprocesser. Du arbetar strukturerat, självständigt och med god effektivitet. Du har också mod att ta initiativ, fatta beslut och generöst dela med dig av din kompetens.

ÖVRIGT
Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande.
Säkerhetskontroll kommer att föregå beslut om anställning. Befattningen är placerad i säkerhetsklass 3 och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Läs mer om säkerhetsprövningen på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/sakerhetsprovning-vid-rekrytering/

Befattningen kan innebära krigsplacering vid Kriminalvården. Läs mer om krigsplacering på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/krigsplacering/

Provanställning kan komma att tillämpas.

Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald.

För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen.

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal.

Ansök nu

Rekryteringsassistent till KFX HR-partner Nord

Läs mer Maj 5
Är du student och är intresserad av konsult – och rekryteringsbranschen? Brinner du för service och är flexibel? Vi på KFX HR-partner söker dig som vill bli en del av vårt familjära team och stötta med HR-administration och rekrytering som rekryteringsassistent.

Hos oss på KFX har vi ett högt arbetstempo som varvas med mycket skratt. Du kommer att arbeta på en arbetsplats som präglas av driv, engagemang, mål och med stort fokus på kund, konsult och kandidat.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en allt mer digital värd. KFX fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.

Med inte mindre än 35 år i branschen har vi idag regionala kontor runt om i hela landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget.

Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, teamkänsla och en positiv anda. På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång.

Arbetsuppgifter

I rollen som rekryteringsassistent kommer du stötta rekryteringsansvarig med annonsskrivning, urval, telefonintervjuer, referenstagning samt HR-administration. Du kommer även vid behov att få stötta upp i våra kunders receptioner där du bland annat kommer arbeta med växeltelefoni och internservice – därmed något för dig som gillar att agera spindeln i nätet och vara flexibel.

Kvalifikationer

Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning och har ett intresse för HR eller motsvarande och har minst ett år kvar av dina studier. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med någon form av service och administration. Du behöver finnas tillgänglig 1-3 dagar per vecka samt vara öppen för att hantera vår jourverksamhet genom att ta emot, schemalägga och koordinera konsulter vid sjukdom. Jourtelefonen kan hanteras hemifrån.

Vi söker dig som gillar att ta ansvar, är prestigelös och handlingskraftig. Hos oss kan det gå snabbt- det vill vi att du ska trivas i. Vi genar inte när det kommer till kvalitén, som person är det därför viktigt att du är strukturerad och noggrann. För att trivas i vårt team tror vi att du är utåtriktad, positiv och effektiv.

Du har även:

• God datorvana
• Flytande kunskap i svenska och engelska, tal och skrift.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrigt

Tillträde: enligt överenskommelse

Omfattning: Deltid, ca. 50%

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ansök nu

Health Connect 365 söker en engagerad Konsultchef

Läs mer Apr 30
Health Connect 365 AB söker en engagerad Konsultchef
Drivs du av att skapa långsiktiga relationer, leda personal och vara en del av ett företag som revolutionerar vårdbemanning med teknik och AI?
Vi på Health Connect 365 AB söker nu en Konsultchef som vill vara en nyckelspelare i vår verksamhet. Tillsammans arbetar vi för att förbättra svensk vårdbemanning genom innovation, kvalitet och ett starkt engagemang för personal och kunder.




Om rollen
Som Konsultchef hos oss kommer du att ansvara för:
Bemanning och personalhantering inom vårdbemanning.



Bygga och upprätthålla starka relationer med konsulter och uppdragsgivare.



Säkerställa att våra kunder får rätt kompetens vid rätt tid.



Hantera administrativa arbetsuppgifter och bemanningsplanering.



Arbeta med olika datasystem och tillämpa AI-lösningar för att effektivisera processer.



Delta i strategisk planering för att stärka verksamheten och skapa långsiktiga resultat.





Vem är du?
För att lyckas i rollen tror vi att du har:
Krav:
Erfarenhet av arbete med bemanning och hantering av personal.



Erfarenhet av försäljning av produkter och tjänster.



God vana av administration och arbete med olika datasystem.



Erfarenhet av att använda AI och digitala verktyg i arbetsprocesser.



Börkrav:
Erfarenhet av vårdbemanning


Kunskap om arbetsrätt och dess tillämpning.



Du är en kommunikativ, strukturerad och lösningsorienterad person som stimuleras av att arbeta i en dynamisk miljö. Du är självständig men älskar att samarbeta med kollegor och bidra till teamets framgång. Erfarenhet av att arbeta med teknik och innovation är starkt meriterande.




Vad vi erbjuder
En spännande roll i ett framåtlutat bolag som driver innovation inom vårdbemanning.



Möjligheter att utvecklas professionellt inom ett växande företag.



Flexibla arbetsförhållanden med fokus på balans mellan arbete och fritid.



Arbete i en inkluderande och positiv miljö med engagerade kollegor.





Ansökan
Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Startdatum: Enligt överenskommelse.
Placering: Göteborg eller Distans
Har du frågor om rollen? Kontakta oss på seyar@healthconnect365.se eller på 0760143613

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från KFX HR-partner Skandinavien AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från KFX HR-partner Skandinavien AB .

Studerande kundservicemedarbetare på deltid till Skandia, Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 3
Om tjänsten

Är du serviceinriktad, engagerad och trivs med att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg? Då kan rollen som kundservicemedarbetare på Skandia vara något för dig. Vi söker dig som studerar och vill kombinera detta med ett givande deltidsuppdrag.

Skandia befinner sig i en spännande fas med starkt fokus på digitalisering och kundvänliga lösningar. Som kundservicemedarbetare blir du en viktig del av den förändringsresan, där du inte bara stöttar kunderna i deras frågor, utan också vägleder dem i Skandias digitala kanaler och bidrar till en tryggare framtid för dem.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget

Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa.

Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra.

Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning.

Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia.

Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare hanterar du utgående samtal till kunder och hjälper dem i frågor som rör digitalisering av betalningssätt. Du kommer att skapa mervärde genom att en effektivare lösning för kunderna och även bidra till Skandias digitala utveckling genom att guida kunder i digitala flöden.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ringa ut till kunder
• Ge stöd i användningen av digitala tjänster
• Bidra till kundnöjdhet genom lösningsfokuserat bemötande
• Delta i teamets utveckling och interna förbättringsinitiativ

Kvalifikationer

Vi söker dig som studerar och är serviceinriktad, har en stark egen drivkraft och gillar att arbeta mot tydliga mål. Du är lösningsorienterad och ser utmaningar som möjligheter, med en positiv inställning till både förändring och utveckling.

Du är lättlärd och tar snabbt till dig ny information, samtidigt som du är nyfiken och har en naturlig vilja att förstå hur saker fungerar och hur de kan förbättras. Du trivs i samarbetet med andra men tar också eget ansvar för att bidra till teamets gemensamma resultat.

Med din positiva attityd, ditt engagemang och din vilja att växa, både i rollen och som person, är du en värdefull tillgång i ett team som drivs av att ge kunderna bästa möjliga upplevelse.

För att lyckas i rollen har du:

• God datorvana och erfarenhet av Officepaketet
• Förmåga att snabbt ta till dig ny information och omsätta den i praktiken
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande:

• Tidigare erfarenhet av kundservice, särskilt via telefon
• Erfarenhet från försäkringsbranschen

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och din inställning till lärande och förändring. Eftersom Skandia är i en digital transformation är det viktigt att du är nyfiken, anpassningsbar och vill bidra till Skandias utveckling framåt.

Övrigt

Tillträde: Utbildning v. 34 , start v. 36

Omfattning: deltid, 25 %

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ansök nu

VD-assistent till Läktarproffs Fastighet

Fastighetsassistent
Läs mer Jun 18
Om tjänsten

Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som vill arbeta nära bolagets högsta ledning? Vi söker en VD-assistent till Läktarproffs Fastighet AB – en central roll där du får vara bollplank och stöd till VD i både strategiska och operativa frågor. Som VD-assistent arbetar du med såväl daglig verksamhetsadministration som långsiktiga projekt, och du får en nyckelposition med stor inverkan på bolagets effektivitet och kommunikation.

Du blir navet i vår organisation och ansvarar för samordning, uppföljning och informationsflöden inom företaget – samt ut mot kunder, samarbetspartners och hyresgäster.

Tjänsten erbjuder en varierad vardag med stor möjlighet att påverka och utveckla rutiner och processer.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget

Läktarproffs Fastighet AB är en familjeägd fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter i Sundsvall/Timrå och Umeå.
Bolaget erbjuder kommersiella fastigheter och nyproduktionsprojekt. Vi sitter på ett kontorshotell vid södra brofästet som vi delar med egna hyresgäster i ett trevligt arbetsklimat.

Arbetsuppgifter

Som VD-assistent på Läktarproffs Fastighet AB kommer du att ha en central roll där du avlastar och samarbetar tätt med VD i både operativa och strategiska frågor. Du fungerar som en förlängning av VD:s roll och ansvarar för att skapa struktur, följa upp beslut och säkerställa ett effektivt informationsflöde i organisationen. I tjänsten ingår även projektstöd och administration kopplat till fastighetsförvaltning, marknadsföring och kundkontakt.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:


Att samordna och följa upp interna och externa projekt, t.ex. bygg- och renoveringsinsatser


Administrativt stöd till VD i form av dokumenthantering, mötesbokning och protokollföring


Att förbereda beslutsunderlag, skapa presentationsmaterial och följa upp åtgärdslistor


Kontinuerlig kontakt med hyresgäster, leverantörer och andra samarbetspartners


Hantering av fakturor och ekonomi i Fortnox samt enklare budgetuppföljning


Arbetet med marknadsföring och kommunikation, t.ex. publicering av lediga lokaler och inlägg i sociala medier


Bidragsansökningar och administration kring förbättringsprojekt


Stöd vid upphandlingar, offertförfrågningar och avtalsadministration

Du får ett varierande och självständigt arbete med stor möjlighet att påverka processer och arbetssätt inom hela organisationen.

Kvalifikationer

För att trivas och lyckas i rollen som VD-assistent ser vi att du är en initiativtagande, strukturerad och trygg person som är van vid att arbeta nära beslutsfattare. Du är lösningsfokuserad, har god omdömesförmåga och kan hantera både det operativa och strategiska i vardagen. Som VD-assistent har du en mycket god organisationsförmåga och är van och bekväm med att arbeta med många olika uppgifter parallellt.

Vi ser gärna att du har:


Vana att arbeta i digitala system, gärna med kunskap i Fortnox eller motsvarande affärssystem


Erfarenhet av att hantera projekt, upphandlingar eller fastighetsrelaterade arbetsuppgifter (meriterande)


Grundläggande ekonomikunskaper och förståelse för fakturahantering och enklare bokföring


God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

Vi söker dig som är lösningsorienterad, proaktiv och har ett stort engagemang i ditt arbete. Du trivs med att vara en nyckelperson i en mindre organisation där du får ta ansvar och vara med och utveckla både arbetsmetoder och företagskultur.

Övrigt

Tillträde: enligt överenskommelse

Omfattning: heltid

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ansök nu

Extrajobb som butikssäljare till Circuit, Birsta City i Sundsvall

Säljassistent
Läs mer Jul 7
Nytt
Om tjänsten

Är du studerande eller har en sysselsättning på minst 50% och nu söker ett extrajobb vid sidan av din ordinarie sysselsättning?

Just nu söker vi dig som vill vara med på en väldigt spännande resa och vill använda dina servicekunskaper som butikssäljare på Circuit!

Du blir anställd av KFX och arbetar ute hos vår kund Birsta City. Tjänsten är på deltid, främst eftermiddagar/kvällar och helger.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget

Ingka Centres skapar mötesplatser som Birsta City där människor kan mötas, uppleva och interagera, om och om igen. Tillsammans med IKEA och andra partners skapar dem ett komplett erbjudande för kunder och besökare, en miljö där de många människorna kan shoppa, äta, umgås och uppleva saker tillsammans. Ingka Centres driver idag mer än 47 mötesplatser i 15 länder tillsammans.

Circuit är en helt ny cirkulär destination i Birsta City. Ett kurerat retailkoncept där inspiration och möjligheter till cirkulära val för en mer hållbar framtid ligger i fokus. Tillsammans med fantastiska partners som alla brinner för hållbarhet kommer Circuit testa, utveckla och erbjuda produkter & tjänster i cirkulär anda.

Arbetsuppgifter

Som säljare för Circuit kommer du bland annat att:

• Se till att popup-områdena följer instruktionerna om utbud, prissättning och inspiration.
• Se till att Circuit är i utmärkt form – ren, organiserad, välfylld och inspirerande.
• Säkra kundnöjdhet genom att prata med kunderna, prata om Circuit och hjälpa dem.

Kvalifikationer

Vi behöver dig med utomordentlig servicekänsla samt intresse och kunskap inom cirkularitet och hållbarhet. I denna tjänst värdesätter vi främst dina personliga egenskaper och tror att du som söker är social, service minded och vågar ta egna initiativ. Vidare ser vi även att du som söker tjänsten är studerande eller har en annan sysselsättning på minst 50%.

Övrigt

Omfattning: Deltid, extra vid behov. Främst vardagar 13.30-20.15 och helger 9.45-14/14-18.15

Start: Omgående

Personlighetstest och bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater. Vi arbetar också med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen – skicka därför in din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se

LPA

Ansök nu

Studenter sökes till receptionistjobb på Birsta City, Sundsvall

Receptionist
Läs mer Jul 7
Nytt
Om tjänsten

Är du arbetsvillig och brinner för service? Då kan det vara just dig vi letar efter!

Vi söker dig som är ute efter ett extrajobb vid sidan av dina studier och är flexibel för att kunna arbeta kvällar och helger som receptionist i informationsdisken på Birsta City, Sundsvall. Vi söker dig som vill vara i händelsernas centrum och kan ge service i världsklass.

Vi erbjuder dig ett trevligt arbete på ett härligt företag med mycket kundkontakt. Du arbetar oftast ensam på plats men kommer ingå i en arbetsgrupp där du och dina kollegor delar på arbetspassen under veckans alla dagar.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som receptionist i informationsdisken möter du dagligen kunder som söker snabb och effektiv hjälp.

I din arbetsroll kan följande arbetsuppgifter ingå:

• Leverera service i världsklass till hyresgäster och externa besökare
• Ansvara för försäljning av presentkort, matchbiljetter och en viss del administrativa arbetsuppgifter
• Assistera och guida kunder vid behov
• Assistera vid events
• Svara i telefon och på mejl

Kvalifikationer

Vi söker dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du är lösningsorienterad, lugn och har en inställning att allt kan lösa sig! Om du studerar på distans och är delvis tillgänglig dagtid är det meriterande.

I övrigt ser vi gärna att du:

• Har en annan huvudsaklig sysselsättning
• Kan hantera enklare administrativa uppgifter
• Talar och skriver flytande svenska samt kan göra dig förstådd på engelska (meriterande med fler språk)
• Duktig på både verbal och skriftlig kommunikation
• Tar stort ansvar över informationsdisken, är självständig och ödmjuk

Receptionsvana är meriterande men viktigast är din personlighet och ditt sinne för service.

Övrigt

Tillträde: enligt överenskommelse

Omfattning: behovsanställning/extra vid behov

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ansök nu

Fastighetsassistent på 50% till Läktarproffs Fastighet

Fastighetsassistent
Läs mer Jun 18
Om tjänsten

Vi söker dig som vill vara en nyckelperson i Läktarproffs Fastighets dagliga verksamhet och arbeta nära chefen för att skapa struktur och effektivitet. Du kommer att spela en central roll i administration, kommunikation och samordning av både interna och externa projekt – från fastighetsskötsel till marknadsföring. Tjänsten erbjuder varierande arbetsuppgifter med stor möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget

Läktarproffs Fastighets AB är en familjeägd fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter i Sundsvall/Timrå och Umeå.
Bolaget erbjuder kommersiella fastigheter och nyproduktionsprojekt. Vi sitter på ett kontorshotell vid södra brofästet som vi delar med egna hyresgäster i ett trevligt arbetsklimat.

Arbetsuppgifter

Som assistent kommer du att arbeta brett och självständigt med många kontaktytor. Du avlastar chef i det dagliga arbetet och hjälper till att skapa ordning och struktur. Du ansvarar för hantering av försäkringsärenden samt är delaktig i upphandling, genomförande och uppföljning av renoverings-, till- och ombyggnadsprojekt. Du kommer även att vara första kontaktpunkt för hyresgäster och leverantörer, där du hanterar inkommande ärenden, frågor, felanmälningar och intresseanmälningar. Administration är en stor del av arbetet genom att bland annat sammanställa offert på lokaler samt utomhusytor och hantera dokumentation och avtal. Du kommer även att arbeta med marknadsföring där du marknadsför och annonserar både lokaler för uthyrning samt det dagliga arbetet ute på fält.

I rollen ingår även att:

• Hantera fakturering via affärssystem fortnox
• Skapa protokoll vid möten och följa upp åtgärder
• Ansöka om bidrag för förbättrings- och utvecklingsprojekt

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du har ett organiserat arbetssätt, är kommunikativ och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du bör också vara lösningsorienterad och trivas med att ta eget ansvar. Du är en lagspelare samtidigt som du kan arbeta självständigt och är van vid att vara kontaktperson i olika sammanhang.

Vi ser vidare att du har:

• Erfarenhet av administrativt arbete och projektledning
• Kunskap i affärssystem, gärna Fortnox
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• Erfarenhet av fastighetsrelaterade uppgifter är meriterande

Övrigt

Tillträde: enligt överenskommelse

Omfattning: 50 %

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ansök nu