Sundsvall: Agil Utvecklingsledare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Agil Utvecklingsledare i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2020-07-28 // Varaktighet: Deltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

För kunds räkning söker Bravura en agil utvecklingsledare. Uppdraget pågår fr.o.m. 2020-09-07 t.o.m. 2021-03-07 med möjlighet till förlängning 6+6+6 månader. Detta är ett deltidsuppdrag på 80 procent.

Arbetsuppgifter:

I rollen som utvecklingsledare kommer du att att inom ramen för operativt arbete stödja det iterativa införandet av nya arbetssätt och metoder inom leveransområdet tjänster och infrastruktur, med målet att företaget ska etablera en egen förmåga att leverera IT-tjänster med den kvalitet och de ledtider som efterfrågas.

Du kommer att vara en länk mellan utvecklingsteamet och verksamhetsansvariga för att driva, genomföra, säkra och följa upp olika uppdrag inom leveransområdet. Du kommer att tillhandahålla stöd och facilitering av agila metoder så som impact, mapping, example mapping eller story mapping. Samt att du kommer att leda, stötta och coacha utvecklingsteam i en tid av ständig förändring.

Profil:

• Erfarenhet av ledande roller inom IT-utveckling
• Erfarenhet av att jobba med verksamhetsutveckling kopplat till agila arbetssätt och digitala tjänster.
• Meriterande med erfarenhet av process- eller värdeströmskartläggning
• Meriterande med erfarenhet av att utbilda grupper i agila tekniker
• Meriterande att inneha certifiering som Scrum Master och Scrum Product Owner.

Övrig information:

Start: 2020-09-07
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: utvecklingsledare, IT-utveckling, IT, agilt arbete, agila metoder, Scrum Master, verksamhetsutveckling, Sundsvall

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Metodanalytiker, IT

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Metodanalytiker, IT.

Dataanalytiker

Läs mer Apr 10
Bolagsverket i Sundsvall är en myndighet som har siktet inställt på digitalisering och innovation. Vi är drygt 600 medarbetare som varje dag arbetar för att ge företagsamma människor i Sverige möjligheten att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande.

För att fortsätta vårt viktiga arbete strävar vi efter att vara en arbetsplats där vi genom mod och tillit skapar förutsättningar för medarbetare att trivas och utvecklas. Var med och bygg vår framtid!

ARBETSUPPGIFTER
Har du funderat på hur traditionell BI kan utvecklas för att ta steg vidare mot en mer insiktdriven verksamhet där stora delar av besluten är datadrivna? Vad spännande! Vill du vara med på vår resa dit?

Vi behöver fler till vårt analysteam och söker därför en dataanalytiker med kunskaper inom statistik och med ett stort intresse för data, analyser och visualisering av data.

Vårt analysteam har bred kompetens. Teamet arbetar engagerat varje dag för att integrera datahantering och analys. Vi stödjer och förbättrar beslutsfattandet samt effektiviteten på vår myndighet och bidrar till ökad automatisering. Arbetsuppgifterna är både varierande och utvecklande. Vårt fokus är att samla in, analysera och presentera relevanta insikter för att underlätta beslutsfattande och strategisk planering. Detta inkluderar verksamhetsnära utveckling av beslutsstödsystem, statistisk analys och övervakning av viktiga parametrar.

Som Dataanalytiker kommer du, tillsammans med dina kollegor, aktivt leda och stödja vår verksamhet att bli mer datadriven. I uppdraget ingår att arbeta både internt och externt mot kunder. Du kommer att arbeta med fördjupande analys, rapportering och visualisering av data, samarbeta kring behov för att förstå verksamhetsregler samt skapa förståelse för händelserna bakom datat. Med statistiska metoder analyserar du data för att generera insikter som kommer att hjälpa oss på Bolagsverket att fatta bättre beslut.

För oss är det viktigt att fokusera på lärandet i arbetet. Vi håller oss på så sätt relevanta och konkurrenskraftiga i en föränderlig miljö. Vi vill främja personlig och professionell utveckling samt möjliggöra anpassning till nya teknologier och arbetsmetoder. Tillsammans blir vi bättre.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Bolagsverket har som statlig myndighet fina förmåner, centralt belägna lokaler samt erbjuder möjlighet att till viss del arbeta på distans.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som arbetar strukturerat och har stor samarbetsvilja. Din analytiska förmåga, din flexibilitet och din förmåga att anpassa dig till förändrade omständigheter gör dig till en tillgång i teamet. Med din lösningsorienterade inställning och starka drivkraft är du alltid redo att möta utmaningar och hitta innovativa lösningar. Din strävan efter att uppnå mål och möta förväntningar gör dig till en pålitlig kollega, där vi gemensamt bidrar till en positiv arbetsmiljö.

För att skapa ett team som tar oss in i framtiden är det viktigt för oss att dina personliga förmågor kompletterar arbetsgruppens.

Vi söker dig som har:

• en aktuell akademisk examen innehållande analys och statistik eller annan relevant utbildning eller erfarenhet som vi bedömer likvärdig.
• kunskap om BI-rapportering, exempelvis med SAS Visual Analytics.
• goda kunskaper i SAS statistikverktyg eller andra likvärdiga verktyg.
• erfarenhet av arbete med behovsinsamling och kravställning relaterat till BI-lösningar.
• erfarenhet av att extrahera, transformera och visualisera data.
• goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Det är dessutom meriterande om du har:

• några års arbetslivserfarenhet inom området.
• erfarenhet av att driva och koordinera analysuppdrag.
• kompetens kring datamodellering.
• erfarenhet av ETL-flöden, särskilt i SAS Data Integration Studio eller motsvarande verktyg.
• erfarenhet av att arbeta med grafdatabaser, grafdata och tillhörande analyser.
• erfarenhet av att arbeta med analys kopplat till maskininlärning och artificiell intelligens.
• erfarenhet av användning av Jira, Confluence, R, Python, , SAS och andra relevanta teknologier.

Om detta låter som ett lockande och spännande uppdrag för dig så är du varmt välkommen med din ansökan! Vi gör urval löpande under ansökningstiden.

ÖVRIGT
Bifoga CV och personligt brev.

Placeringsort är Sundsvall.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

Läs mer om alla våra förmåner på: https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs.2437.html

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

BI-utvecklare

Läs mer Mar 8
Bolagsverket i Sundsvall är en myndighet som har siktet inställt på digitalisering och innovation. Vi är drygt 600 medarbetare som varje dag arbetar för att ge företagsamma människor i Sverige möjligheten att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande.

För att fortsätta vårt viktiga arbete strävar vi efter att vara en arbetsplats där vi genom mod och tillit skapar förutsättningar för medarbetare att trivas och utvecklas. Var med och bygg vår framtid!

ARBETSUPPGIFTER
Är du en erfaren BI-utvecklare med inriktning mot ETL-flöden och delar vårt intresse för visualisering av data?
Då kan du vara just den vi letar efter!

På enheten Ekosystem och analys är vi 13 medarbetare som har den spännande uppgiften att ansvara för övergripande innovationsledning, omvärldsbevakning samt analys av framtida trender och behov. Vi har också det samlade ansvaret för bland annat dataanalys, data management och AI då dessa delar är viktiga och stöttar Bolagsverket framåt.

Vårt analysteam har bred kompetens och har både varierande och utvecklande arbetsuppgifter. Vårt fokus är att samla in, analysera och presentera relevanta insikter för att underlätta beslutsfattande och strategisk planering. Vi jobbar med verksamhetsnära utveckling av beslutsstödsystem, statistisk analys och uppföljning av AI-modeller.

Som BI-utvecklare har du en viktig roll, där du tillsammans med dina kollegor aktivt leder och stödjer vår verksamhet på resan mot att bli mer datadriven. Ditt uppdrag innebär att hantera och forma data genom processer som till exempel dataextraktion, datatransformation, deployment och optimering. Arbetsuppgifterna innebär dagliga utmaningar som du, med kreativitet, teknisk expertis och genom nära samarbete framgångsrikt löser för att skapa smidiga och effektiva dataflöden.

För oss är lärandet i arbetet viktigt. Därför främjar vi personlig och professionell utveckling samt möjliggör anpassning till ny teknik och arbetsmetoder. När du utvecklas, utvecklas Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i vårt fina och centralt belägna kontor i Sundsvall.

Bolagsverket har som statlig myndighet fina förmåner och erbjuder möjlighet att till viss del arbeta på distans.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som arbetar strukturerat och har stor samarbetsvilja. Du har en naturlig analytisk förmåga, flexibilitet och förmåga att anpassa dig till förändrade omständigheter vilket gör dig till en tillgång i teamet. Med din lösningsorienterade inställning och starka drivkraft möter du alltid utmaningar med siktet att hitta kreativa och innovativa lösningar. Du strävar efter att uppnå dina mål och möta upp förväntningar.

Du behöver ha:

• en akademisk examen med inriktning mot datavetenskap, datateknik eller annan relevant utbildning eller erfarenhet som vi bedömer likvärdig
• några års arbetslivserfarenhet inom området
• erfarenhet av ETL-flöden, särskilt i SAS Data Integration Studio eller motsvarande verktyg
• kompetens inom datamodellering, deployment och schemaläggning av SAS DI-jobb eller motsvarande verktyg
• kompetens och erfarenhet kring test, kvalitetssäkring och backup recovery inom datawarehousing
• goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du dessutom har:

• erfarenhet av administration i SAS Management Console och SAS Viya
• erfarenhet av dataarkitektur för en datadriven verksamhet
• kunskap om BI-rapportering och datavisualisering, exempelvis med SAS Visual Analytics
• erfarenhet av datamanagement för utveckling av AI/ML-modeller
• erfarenhet av användning av Jira, Confluence, , SAS, Linux, R, Python, Kubernetes, Airflow och andra relevanta teknologier

Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan så tar vi dialogen vidare!

ÖVRIGT
Bifoga CV och personligt brev till din ansökan.

Placeringsort är Sundsvall.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd kan ingå som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är då en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

Läs mer om alla våra förmåner på https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs.2437.html

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Data Engineer

Läs mer Dec 22
Bolagsverket i Sundsvall är en myndighet som har siktet inställt på digitalisering och innovation. Vi är drygt 600 medarbetare som varje dag arbetar för att ge företagsamma människor i Sverige möjligheten att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande.

För att fortsätta vårt viktiga arbete strävar vi efter att vara en arbetsplats där vi genom mod och tillit skapar förutsättningar för medarbetare att trivas och utvecklas. Var med och bygg vår framtid!

Enheten Ekosystem och analys är en del av Digitaliserings- och innovationsavdelningen. Enheten ansvarar för den övergripande innovationsledningen, omvärldsbevakningen samt analys av framtida trender och behov. Vi har också ett samlat ansvar för dataanalys, datalager, statistik, data management och AI för att säkra att Bolagsverket agerar datadrivet. Vår enhet består av 13 medarbetare varav tre dataanalytiker.

ARBETSUPPGIFTER
Är du en erfaren Data Engineer med kompetens inom ETL-utveckling, deployment och schemaläggning av analysjobb samt datamodellering? Delar du dessutom vårt intresse för visualisering av data? Då kan just du vara den vi letar efter!

Vårt analysteam har bred kompetens. Teamet arbetar engagerat varje dag för att integrera datahantering och analys. Vi stödjer och förbättrar beslutsfattandet samt effektiviteten på vår myndighet och bidrar till ökad automatisering. Arbetsuppgifterna är både varierande och utvecklande. Vårt fokus är att samla in, analysera och presentera relevanta insikter för att underlätta beslutsfattande och strategisk planering. Detta inkluderar verksamhetsnära utveckling av beslutsstödsystem, statistisk analys och övervakning av viktiga parametrar.

Som Data Engineer har du en viktig roll, där du tillsammans med dina kollegor aktivt leder och stödjer vår verksamhet på resan mot att bli mer datadriven. Ditt uppdrag inkluderar att hantera och forma data genom processer som dataextraktion, datatransformation, kvalitetssäkring, deployment och schemaläggning samt optimering. Detta skapar dagliga utmaningar som du, med kreativitet, teknisk expertis och genom nära samarbete med dina kollegor, framgångsrikt löser för att skapa smidiga och effektiva dataflöden.

För oss är det viktigt att fokusera på lärandet i arbetet. Vi håller oss relevanta och konkurrenskraftiga i en ständigt föränderlig arbetsmiljö. Därför främjar vi personlig och professionell utveckling samt möjliggör anpassning till nya teknologier och arbetsmetoder. Det gör att vi lyckas bättre tillsammans!

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Bolagsverket har som statlig myndighet fina förmåner och erbjuder möjlighet att till viss del arbeta på distans.
Läs mer om alla våra förmåner på https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs.2437.html

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som arbetar strukturerat och har stor samarbetsvilja. Din naturliga analytiska förmåga, din flexibilitet och din förmåga att anpassa dig till förändrade omständigheter gör dig till en tillgång i teamet. Med din lösningsorienterade inställning och starka drivkraft är du alltid redo att möta utmaningar och hitta innovativa lösningar. Din strävan efter att uppnå mål och möta förväntningarna gör dig till en pålitlig kollega, där vi gemensamt bidrar till en positiv arbetsmiljö.

För att skapa ett team som tar oss in i framtiden är det viktigt för oss att dina personliga förmågor kompletterar arbetsgruppens.

Vi söker dig som har:

• en akademisk examen om minst 180 hp med inriktning mot datavetenskap, datateknik eller annan relevant utbildning eller erfarenhet som vi bedömer likvärdig
• några års arbetslivserfarenhet inom området
• erfarenhet av ETL-flöden, särskilt i SAS Data Integration Studio eller motsvarande verktyg
• kompetens inom datamodellering, deployment och schemaläggning av SAS DI-jobb eller motsvarande verktyg
• kompetens och erfarenhet kring test, kvalitetssäkring och backup recovery inom datawarehousing
• goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du har:

• erfarenhet av schemaläggning av dataflöden
• erfarenhet av administration i SAS Management Console och SAS Viya
• erfarenhet av dataarkitektur för en datadriven verksamhet
• kunskap om BI-rapportering och datavisualisering, exempelvis med SAS Visual Analytics
• erfarenhet av datamanagement för utveckling av AI/ML-modeller
• erfarenhet av användning av Jira, Confluence, , SAS, Linux, R, Python, Kubernetes, Airflow och andra relevanta teknologier

Låter det här som en utmaning för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Dataanalytiker

Läs mer Dec 22
Bolagsverket i Sundsvall är en myndighet som har siktet inställt på digitalisering och innovation. Vi är drygt 600 medarbetare som varje dag arbetar för att ge företagsamma människor i Sverige möjligheten att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande.

För att fortsätta vårt viktiga arbete strävar vi efter att vara en arbetsplats där vi genom mod och tillit skapar förutsättningar för medarbetare att trivas och utvecklas. Var med och bygg vår framtid!

Enheten Ekosystem och analys är en del av Digitaliserings- och innovationsavdelningen. Enheten ansvarar för den övergripande innovationsledningen, omvärldsbevakningen samt analys av framtida trender och behov. Vi har också ett samlat ansvar för dataanalys, datalager, statistik, data management och AI för att säkra att Bolagsverket agerar datadrivet. Vår enhet består av 13 medarbetare varav tre dataanalytiker.

ARBETSUPPGIFTER
Har du funderat på hur traditionell BI kan utvecklas för att ta steg vidare mot en mer insiktdriven verksamhet där stora delar av besluten är datadrivna? Vad spännande! Vill du vara med på vår resa dit?

Vi stärker nu upp vårt analysteam. Därför söker vi en dataanalytiker med kunskaper inom statistik och med ett stort intresse för data, analyser och visualisering av data.

Vårt analysteam har bred kompetens. Teamet arbetar engagerat varje dag för att integrera datahantering och analys. Vi stödjer och förbättrar beslutsfattandet samt effektiviteten på vår myndighet och bidrar till ökad automatisering. Arbetsuppgifterna är både varierande och utvecklande. Vårt fokus är att samla in, analysera och presentera relevanta insikter för att underlätta beslutsfattande och strategisk planering. Detta inkluderar verksamhetsnära utveckling av beslutsstödsystem, statistisk analys och övervakning av viktiga parametrar.

Som Dataanalytiker kommer du, tillsammans med dina kollegor, aktivt leda och stödja vår verksamhet att bli mer datadriven. I uppdraget ingår att arbeta både internt och externt mot kunder. Du kommer att arbeta med fördjupande analys, rapportering och visualisering av data, samarbeta kring behov för att förstå verksamhetsregler samt skapa förståelse för händelserna bakom datat. Med statistiska metoder analyserar du data för att generera insikter som kommer att hjälpa oss på Bolagsverket att fatta bättre beslut.

För oss är det viktigt att fokusera på lärandet i arbetet. Vi håller oss relevanta och konkurrenskraftig i en ständigt föränderlig arbetsmiljö. Därför främjar vi personlig och professionell utveckling samt möjliggör anpassning till nya teknologier och arbetsmetoder. Detta gör att vi lyckas bättre tillsammans!

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Bolagsverket har som statlig myndighet fina förmåner samt erbjuder möjlighet att till viss del arbeta på distans. Läs mer om alla våra förmåner på https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs.2437.html

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som arbetar strukturerat och har stor samarbetsvilja. Din naturliga analytiska förmåga, din flexibilitet och din förmåga att anpassa dig till förändrade omständigheter gör dig till en tillgång i teamet. Med din lösningsorienterade inställning och starka drivkraft är du alltid redo att möta utmaningar och hitta innovativa lösningar. Din strävan efter att uppnå mål och möta förväntningarna gör dig till en pålitlig kollega, där vi gemensamt bidrar till en positiv arbetsmiljö.

För att skapa ett team som tar oss in i framtiden är det viktigt för oss att dina personliga förmågor kompletterar arbetsgruppens.

Vi söker dig som har:

• en aktuell akademisk examen om minst 180 hp innehållande analys och statistik eller annan relevant utbildning eller erfarenhet som vi bedömer likvärdig
• kunskap om BI-rapportering, exempelvis med SAS Visual Analytics
• goda kunskaper i SAS statistikverktyg eller andra likvärdiga verktyg
• erfarenhet av arbete med behovsinsamling och kravställning relaterat till BI-lösningar
• erfarenhet av att extrahera, transformera och visualisera data
• goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du har:

• några års arbetslivserfarenhet inom området
• erfarenhet av att driva och koordinera analysuppdrag
• kompetens kring datamodellering
• erfarenhet av ETL-flöden, särskilt i SAS Data Integration Studio eller motsvarande verktyg
• erfarenhet av att arbeta med grafdatabaser, grafdata och tillhörande analyser
• erfarenhet av att arbeta med analys kopplat till maskininlärning och artificiell intelligens
• erfarenhet av användning av Jira, Confluence, R, Python, , SAS och andra relevanta teknologier

Låter det som en utmaning för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB .

QP till Unimedic

Apotekare
Läs mer Maj 17
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Unimedic.

Om företaget:

Unimedic AB är en kontraktstillverkare (CDMO) som utvecklar och tillverkar sterila och icke-sterila läkemedel främst för den europeiska marknaden. Verksamheten är specialiserad på flytande beredningar och utgår från Matfors. Bolaget har ett 80-tal anställda och är ett helägt dotterbolag till MedCap (börsnoterat investmentbolag inom läkemedelsbranschen).

Verksamheten är specialiserad på flytande beredningar och utgår från Matfors utanför Sundsvall. Verksamheten har sina rötter från mitten av 1960-talet då anläggningen fungerade som ett distriktslaboratorium, ett dåtidens extempore-apotek. Därefter har anläggningen ägts av det statliga ACO, Kabi, och senare av Pharmacia. 1992 grundades Unimedic av Nils Ivrell, Lennart Leyonberg, och Kenth-Olov Norman och sedan 2006 är Unimedic ett helägt dotterbolag till MedCap AB (publ).

Unimedic har lång och gedigen erfarenhet av kommersiell kontraktstillverkning av beredningar som tillhandahålles i sprayflaska, mindre/större plast- eller glasflaskor, ampuller, vialer, svampar och dospåsar. Tillverkningslinjerna är fullt utrustade för att uppfylla serialiseringskraven. Unimedic genomför mikrobiologiska och kemiska analyser av råvaror, vatten och slutprodukter (i enlighet med svensk läkemedelsstandard och europeiska farmakopén (Ph Eur)). Unimedic etiketterar och packar i både liten och stor skala, allt från handpackning till helautomatiska packlinjer. Unimedic erbjuder en unik möjlighet av anpassning av mycket små till stora batcher.

Arbetsuppgifter:

Idag har Unimedic en QP och utökar nu med ytterligare en tjänst då verksamheten vuxit. Arbetet sker parallellt där ansvaret delas utifrån produktportföljen.

I rollen som QP är du ansvarig för att garantera att varje steg i tillverknings- och distributionsprocessen uppfyller kraven. Du säkerställer att varje parti som lämnar Unimedics anläggningar genomgår en noggrann certifieringsprocess. Denna process innebär granskning av tillverkningsprotokoll, testresultat och uppföljning av avvikelseutredningar. Dagligen arbetar du med att bedöma och godkänna kvalificeringar samt valideringar av produktionsprocesser för att säkerställa regler och standarder. Du spelar en nyckelroll i att godkänna och fastställa produktionsdokument och batchprotokollmallar.

Utöver ditt ansvar för att säkerställa produktkvalitet och efterlevnad av regelverk är du också involverad i strategiska initiativ för att utveckla och förbättra Unimedics verksamhet. Detta inkluderar att delta i eller leda projekt som rör tillverkning och utveckling av befintliga produktionsprocesser för att säkerställa att de är effektiva, hållbara och i linje med branschens standard.

Kontinuerligt håller du dig uppdaterad om de senaste riktlinjerna och regelverken inom läkemedelsbranschen och att du bibehåller en hög nivå av kompetens samt expertis inom området. Du ingår i den lokala ledningsgruppen där du bidrar till företagets övergripande strategi och beslutsfattande processer.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Högskole- eller universitetsnivå inom relevant område
• Minst 2 års erfarenhet inom och djupa kunskaper inom tillverkning av läkemedel och regelverk (EU-GMP)
• Erfarenhet av kommunikation med Läkemedelsverket
• Specialistkompetens inom något relevant område för Unimedic (t.ex. ISO13485 medicinsktekniska produkter, steril produktion m.fl.)
• Erfarenhet av att driva projekt inom läkemedelsproduktion

I rollen som QP är en pragmatisk inställning en grundläggande del av ditt uppdrag. Du förstår vikten av att hitta praktiska lösningar på komplexa problem och är beredd att samarbeta effektivt med andra i ditt dagliga arbete. I din roll arbetar du ofta i flera parallella processflöden samtidigt, vilket kräver förmågan att balansera och prioritera olika uppgifter. Du har en mängd kontaktytor där du behöver vara skicklig på att hantera relationer och kommunicera tydligt och effektivt.

Din analytiska förmåga är en av dina mest värdefulla tillgångar. Du är skicklig på att bryta ned komplexa problem i sina beståndsdelar och analysera dem noggrant för att komma fram till välgrundade beslut. Denna förmåga gör dig till en pålitlig ledare inom kvalitetsområdet och ger dig förtroendet att fatta avgörande beslut. Ditt positiva förhållningssätt är smittsamt och bidrar till en gynnsam arbetsmiljö.

Du ingår i ledningsgruppen och Unimedic ser också potentialen för framtida ledarskap i dig och uppmuntrar din personliga utveckling i den riktningen.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag är: Söndag den 19 maj

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Kontakta ansvarig rekryterare: Maria Brander Özcelik, maria.ozcelik@bravura.se

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teknisk säljare inom hydraulik

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Maj 16
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AO Hydraulik.

Om företaget:

AO Hydraulilk har sedan de grundades 2014, som en utbrytning av Bosch Rexroths, fokuserat på service, förebyggande underhåll och renoveringar av pumpar, hydraulmotorer och -cylindrar mot industrin. De är en komplett leverantör och erbjuder även support och försäljning av komponenter. Med sin gedigna erfarenhet inom branschen säkerställer de sina kunders hydraulmaskineri både driftsäkert och produktivt.

Idag är dom 4st i företaget med målbilden att öka sin tillväxt.

Arbetsuppgifter:

Som teknisk säljare ansvarar du för kundbearbetningen inom och utanför regionen där ditt mål är att utveckla samarbeten, identifiera affärsmöjligheter och skapa mervärde gentemot kund. Du sköter hela säljprocessen självständigt, från uppsökande av kund till framtagande av offerter och avtalsskrivning. Du säljer in hydraulikkomponenter, service, underhåll och reparationer till kunder inom industribranschen.

En viktig del av arbetet blir att prospektera nya kunder och boka personliga införsäljningsmöten hos potentiella kundföretag. I rollen har du ett eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer och för dina egna kunder, likväl budget- och resultatansvar.

• Prospekterar och bearbetar nya kunder
• Reser och besöker kunder
• Ansvar i hela säljkedjan
• Budget- och resultatansvar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Flera års erfarenhet av försäljning
• Kunskap inom hydraulik, pneumatik, styr eller automation
• God datorvana och systemförståelse
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort

För att trivas i rollen är du självgående och trivs med ett rörligt arbete då du har hela Sverige som din arbetsplats. Du är strukturerad och trygg med att själv styra och planera din tid. Som utesäljare ser vi att du ett stort tekniskt intresse, drivs av att förstå utmaningar och att hitta effektiva lösningar till kunder. Du brinner för att göra affärer, är nyfiken för att förstå kundens behov, lyhörd och förtroendegivande. Då rollen innebär många kontaktytor, är du en lagspelare och ser ett värde i att samarbeta. Inom denna typ av försäljning arbetar man emellanåt i längre säljcykler där du behöver ha tålamod under processen.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Junior maskinkonstruktör / Mechanical Design Engineer

Civilingenjör, maskin
Läs mer Maj 6
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ELE Engineering. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

ELE Engineering är ett nytänkande ingenjörsföretag som levererar tekniska konsulttjänster och heltäckande lösningar till företag och offentliga aktörer. De tar ansvar och hjälper till med allt från idé till komplett leverans, installation och igångkörning. De har kompetens inom mekanik, hydraulik, beräkning, maskinsäkerhet, el och automation, de hjälper även till med utveckling av produkter, utrustning och anläggningar.

Tillsammans med sitt systerbolag ELE Manufacturing producerar och tillverkar de efter kundens önskemål, både utifrån egna och kunds ritningar. De producerar allt ifrån robotceller och kompletta maskin- och monteringslinjer till fixturer och verktyg.

ELE arbetar i en dynamisk arbetsmiljö med högt i tak och snabba beslutsvägar där varje medarbetare får möjlighet att vara med och utforma företaget, produkter och tjänster.

Arbetsuppgifter:

I rollen som maskinkonstruktör arbetar du med att leverera specialanpassade lösningar till kunder inom industrin. Du arbetar både i enskilda konsultuppdrag och i kompletta leveransprojekt, genom hela kedjan från förfrågningsunderlag till idrifttagning. I dina arbetsuppgifter ingår förutom konstruktionsarbete även konceptutveckling, genomförandet tekniska förstudier, kalkylarbete, riskbedömningar och beräkningsarbete.

Hos ELE Enginnering arbetar du i en varierande vardag, där du ena dagen designar en komplett maskinlinje och andra dagen utvecklar ett handhållet specialverktyg.

I dina huvudsakliga uppgifter ingår bland annat:
• Arbete i både individuella konsultuppdrag och fullskaliga leveransprojekt
• Delaktig i hela processen från förfrågningsunderlag till idrifttagning
• Ansvarar för konstruktion, konceptutveckling, tekniska förstudier och riskbedömningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tekniskutbildning från högskola eller yrkeshögskola
• 1-2 års arbetslivserfarenhet inom konstruktion
• Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
• B-körkort
• Erfarenhet inom SolidWorks och Inventor är meriterande

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du stimuleras av att vara med och förbättra processer och rutiner, och uppskattar en roll där du ges möjligheten att bidra med dina tankar och idéer och har mandat att utveckla befintliga rutiner. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning. När du pratar med kunder har du alltid en lösningsorienterad inställning till deras problem.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

QA till Unimedic

Kvalitetsingenjör, kemiteknik/Kvalitetstekniker, kemiteknik
Läs mer Apr 30
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Unimedic.

Om företaget:

Unimedic AB är en kontraktstillverkare (CDMO) som utvecklar och tillverkar sterila och icke-sterila läkemedel främst för den europeiska marknaden. Verksamheten är specialiserad på flytande beredningar och utgår från Matfors. Bolaget har ett 80-tal anställda och är ett helägt dotterbolag till MedCap (börsnoterat investmentbolag inom läkemedelsbranschen).

Verksamheten är specialiserad på flytande beredningar och utgår från Matfors utanför Sundsvall. Verksamheten har sina rötter från mitten av 1960-talet då anläggningen fungerade som ett distriktslaboratorium, ett dåtidens extempore-apotek. Därefter har anläggningen ägts av det statliga ACO, Kabi, och senare av Pharmacia. 1992 grundades Unimedic av Nils Ivrell, Lennart Leyonberg, och Kenth-Olov Norman och sedan 2006 är Unimedic ett helägt dotterbolag till MedCap AB (publ).

Unimedic har lång och gedigen erfarenhet av kommersiell kontraktstillverkning av beredningar som tillhandahålles i sprayflaska, mindre/större plast- eller glasflaskor, ampuller, vialer, svampar och dospåsar. Tillverkningslinjerna är fullt utrustade för att uppfylla serialiseringskraven. Unimedic genomför mikrobiologiska och kemiska analyser av råvaror, vatten och slutprodukter (i enlighet med svensk läkemedelsstandard och europeiska farmakopén (Ph Eur)). Unimedic etiketterar och packar i både liten och stor skala, allt från handpackning till helautomatiska packlinjer. Unimedic erbjuder en unik möjlighet av anpassning av mycket små till stora batcher.

Arbetsuppgifter:

I rollen som QA är du ansvarig för kvalitetssupport gentemot hela organisationen och tillhandahålla rådgivning samt stöd i kvalitetsfrågor till alla avdelningar. Teamet består idag av 6 medarbetare där ditt arbete innefattar olika typer av QA-uppgifter men där fokus ligger på QC-Kem. Arbetsuppgifterna innebär att hantera och dokumentera avvikelser från etablerade kvalitetsstandarder och processer, samt genomföra och dokumentera valideringsaktiviteter och riskbedömningar.

En viktig uppgift är att delta i att utforma och upprätthålla kvalitetsdokumentation såsom instruktioner, produkt- och beredningsföreskrifter samt produktspecifikationer. Du är ansvarig för kvalitetsstyrning som syftar till att identifiera och åtgärda orsaker till avvikelser eller problem för att förbättra processer och förhindra upprepning av samma problem i framtiden. Interninspektioner genomförs regelbundet för att granska och säkerställa att processer och produkter uppfyller kvalitetsstandarder. Vid behov deltar du i kund- och myndighetsrevisioner för att stödja organisationen under externa revisioner. Du deltar även i utvecklingsprojekt för att integrera kvalitetsaspekter i nya produkter och processer. En naturlig den i rollen är att vara uppdaterad om gällande lagar, regler och standarder för att säkerställa att organisationen följer dem.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Högskole- eller universitetsnivå inom relevant område, exempelvis kemi, farmaci
• Erfarenhet från produktions- och/eller kvalitetsarbete
• Stor förståelse för kvalitets- och förbättringsarbete
• God förståelse för GMP-regelverket

I QA-rollen är utbildning och kommunikation viktiga aspekter som kräver att du aktivt engagerar dig och interagerar med andra. Att vara öppen och positiv i ditt arbete är avgörande för att skapa en miljö med bra samarbeten och effektivitet. Din förmåga att vara pålitlig och ta ansvar formar grunden för ditt arbete, där förtroende och tillförlitlighet är viktigt för att upprätthålla kvaliteten på produkter och processer.

Din starka analytiska förmåga är en viktig tillgång, och den inkluderar förmågan att strukturera och vara noggrann. Genom att noggrant analysera och utvärdera olika komponenter och system kan du identifiera potentiella problem och förbättringsområden på ett effektivt sätt. Att ha en strukturerad och metodisk tillvägagångssätt bidrar till att säkerställa att inga detaljer glöms bort och att alla aspekter av kvalitetskontrollen hanteras på ett effektivt sätt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teknisk säljare

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Apr 22
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AO Hydraulik.

Om företaget:

AO Hydraulilk har sedan de grundades 2014, som en utbrytning av Bosch Rexroths, fokuserat på service, förebyggande underhåll och renoveringar av pumpar, hydraulmotorer och -cylindrar mot industrin. De är en komplett leverantör och erbjuder även support och försäljning av komponenter. Med sin gedigna erfarenhet inom branschen säkerställer de sina kunders hydraulmaskineri både driftsäkert och produktivt.

Idag är dom 4st i företaget med målbilden att öka sin tillväxt.

Arbetsuppgifter:

Som teknisk säljare ansvarar du för kundbearbetningen inom och utanför regionen där ditt mål är att utveckla samarbeten, identifiera affärsmöjligheter och skapa mervärde gentemot kund. Du sköter hela säljprocessen självständigt, från uppsökande av kund till framtagande av offerter och avtalsskrivning. Du säljer in hydraulikkomponenter, service, underhåll och reparationer till kunder inom industribranschen.

En viktig del av arbetet blir att prospektera nya kunder och boka personliga införsäljningsmöten hos potentiella kundföretag. I rollen har du ett eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer och för dina egna kunder, likväl budget- och resultatansvar.

• Prospekterar och bearbetar nya kunder
• Reser och besöker kunder
• Ansvar i hela säljkedjan
• Budget- och resultatansvar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Flera års erfarenhet av försäljning
• Kunskap inom hydraulik, pneumatik, styr och automation
• God datorvana och systemförståelse
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort

För att trivas i rollen är du självgående och trivs med ett rörligt arbete då du har hela Sverige som din arbetsplats. Du är strukturerad och trygg med att själv styra och planera din tid. Som utesäljare ser vi att du ett stort tekniskt intresse, drivs av att förstå utmaningar och att hitta effektiva lösningar till kunder. Du brinner för att göra affärer, är nyfiken för att förstå kundens behov, lyhörd och förtroendegivande. Då rollen innebär många kontaktytor, är du en lagspelare och ser ett värde i att samarbeta. Inom denna typ av försäljning arbetar man emellanåt i längre säljcykler där du behöver ha tålamod under processen.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse, bonussystem

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sommarvikariat / Transportledare till Kyl- och Frysexpressen Nord

Transportledare
Läs mer Apr 10
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Kyl- och Frysexpressen Nord är logistikföretaget som tillhandahåller helhetslösningar inom tempererad logistisk för alla företag, stora som små. Företagets hjärta brinner extra mycket för Norrland, KoF Nord ser till att det finns färsk mat i butikerna, möjlighet till att äta gott på restaurang och tillgång till läkemedel när behovet finns. De bidrar även till att företag norr om Dalälven ska växa, förbli konkurrenskraftiga och stanna i bygden. KoF Nord är den perfekta partnern för företag i södra Sverige som vill nå kunder i mellersta och norra Norrland, och norrländska företag som vill nå kunder i övriga Sverige. De hittar den perfekta logistiklösningen för dig – i och utanför Norrland.

Om företaget:

Det här är ett konsultuppdrag mellan juni-augusti men med goda möjligheter till förlängning av uppdraget och på sikt finns möjlighet till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura. Detta ger både dig och Kyl och Frysexpressen en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Arbetsuppgifter:

Som transportledare är din huvudsakliga uppgift att säkerställa att gods levereras till avtalad plats, i rätt tid och på ett kostnadseffektivt sätt. Du har således en koordinerade samt administrativ roll där du ansvarar för planering av lastbilslinjer och den dagliga kontakten med olika åkerier för att boka och säkerhetsställa leveranser av tempererat gods. Därtill har du daglig kontakt med kunder med syfte att informera dem om deras leveranser och sköter uppföljning av gods som hamnat på villovägar. Avslutande ingår administrativt arbete såsom prissättning, hantering av fakturor och andra relaterade administrativa kvalifikationer.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande:
• Planera lastbilslinjer och turer
• Daglig kontakt med åkerier och kunder
• Säkerställa leveranser av gods
• Prissätta, hantera fakturor och administrera

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avklarad gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet från serviceyrke eller liknande
• Obehindrad i svenska i tal och skrift
• Utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom logistik är starkt meriterande

För att du ska trivas i rollen som transportledare ser vi att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. Du kommer att ha dagliga kontakt med externa intressenter och räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan formulera dig på ett sätt som gör att du får fram det du vill säga. Fortsatt tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det är i en sådan roll som du trivs bäst. Trots att du kommer arbeta självständigt har du en nära relation med dina kollegor. Därför är det viktig att tycker om att samarbeta, du känner sällan konkurrens utan är snarare den som ställer upp och stöttar dina kollegor vid behov. På KoF Nord får du möjlighet att ta en plats i startelvan där laget går före jaget!

Övrig information:

Start: Mitten av maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu