Sundsvall: Förvaltare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Förvaltare i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-27 // Varaktighet: Heltid

Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.
Vi är en koncern som har kommit dit vi är idag med driv, engagemang, affärsmässighet och kunniga kollegor. Vi fortsätter att både bygga och förvärva och därför söker vi en förvaltare i Sundsvall som vill hjälpa oss ta hand om våra fina fastigheter. Kanske har du varit och spelat padel i Balderhallen? Kanske har du också sett den mytomspunna Skvadern på ett av våra hus? Hos oss behöver man våga tänka nytt och prova sig fram.

Just nu söker vi en nyfiken och erfaren förvaltare som kan det här med hyresbostäder!
För att trivas hos oss så tror vi att du gillar att fundera över hur vi kan öka vårt driftnetto men samtidigt ha så nöjda kunder som möjligt. Vi jobbar med människor och hus- i just den ordningen. Det är därför viktigt att du också trivs och är bra på att bygga relationer. Har du dessutom ett öga för att göra goda affärer och är bekväm bland siffor och kalkyler prickar du in nästan hela checklistan.

Förutom att vara affärsorienterad ser vi gärna att du är byggnadstekniskt kunnig. Det kan du ha blivit på flera sätt. Kanske genom att studera? Renovera? Vägarna kan vara många, det viktiga är din kunskap samt ditt driv för att lära dig ännu mer. Du är på väg och det är här våra vägar möts.

Vad erbjuder vi dig?
Välkommen till en arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Som förvaltare är du ytterst ansvarig för förvaltningen av våra fastigheter och du kommer få äga frågor som berör både ekonomi, teknik, underhåll och våra hyresgäster.

Kanske har du läst om vår nyproduktion i Haga? Kanske har du också hört om vårt arbete i Bredsand gällande satsningen på utemiljön och ökad trygghet? Bredden på vårt bestånd är charmig. Från gamla fina lägenheter i city (läs: högt i tak och otroliga fönster) till rykande färsk nyproduktion. Och det fina är att du inte behöver välja mellan dem.

Så framåtlutade som Balder är i Sundsvall idag, det har vi aldrig varit. Sundsvall är på språng, precis som du! Balder befinner sig just nu även på en spännande resa för att bli ännu mer data-drivna i alla våra beslut och det är därför ingen nackdel om du även har ett intresse för data och analys.

Är denna möjlighet rätt steg för dig i din karriär??Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till vår HR-partner Camilla Persson via camilla.persson@balder.se eller Rekryterare Kajsa Väringer via kajsa.varinger@balder.se.

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.

Hjärtligt välkommen till Balder och en bransch full av möjligheter!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Fastighetsförvaltare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Fastighetsförvaltare.

Lilium söker teknisk förvaltare

Läs mer Apr 24
LILIUM SÖKER TEKNISK FÖRVALTARE!

Lilium Fastigheters bestånd omfattar centralt belägna kontorslokaler, butikslokaler, industriella anläggningar och eftertraktade bostäder, alla omsorgsfullt förvaltade för att möta behoven hos alla våra typer av hyresgäster.

Lilium söker nu en teknisk förvaltare till huvudkontoret i Sundsvall. Uppdraget är en direktrekrytering vilken innebär att rekryteringsprocessen sker genom T.O.R Partner och du anställs direkt av Lilium.

OM TJÄNSTEN

Vi söker en erfaren och engagerad teknisk förvaltare som ska ansvara för att leda och genomföra underhålls- och installationsåtgärder för Liliums alla fastigheter. För en komplett bild av vårt fastighetsbestånd – se vår hemsida www.liliumab.se.

ANSVARSOMRÅDEN

• Planera och genomföra underhålls- och installationsåtgärder för fastighetens tekniska system.
• Utvärdera och uppskatta kostnadsbild för åtgärder samt utarbeta kalkyler för tekniska system och underhåll.
• Skapa och hantera driftscheman för el, styr, ventilation och VS-system för att säkerställa optimal prestanda.
• Bygga och upprätthålla ett brett kontaktnät av entreprenörer för att säkerställa tillgång till kompetent arbetskraft för tekniska projekt.
• Utföra regelbundna inspektioner och felsökningar för att säkerställa att fastighetens tekniska system fungerar effektivt och säkert.

KVALIFIKATIONER

För att kvalificera för tjänsten bör du ha flera års erfarenhet av att arbeta som teknisk förvaltare eller liknande roll inom fastighetsbranschen. Du har B-körkort, god datavana och kunskap om installation, bygg/underhåll och driftschema för el, styr, ventilation och VS.

Som person är du självgående och beslutsfattande med förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i grupp. Vidare är du prestigelös, positiv, social och har hjälpsam inställning med förmåga att trivas i en dynamisk arbetsmiljö.

VAD LILIUM ERBJUDER

Hos Lilium får du arbeta med ledande tekniska lösningar inom fastighetsbranschen. Du får vara en del av en positiv och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och göra skillnad.

Om du är en erfaren och engagerad teknisk förvaltare som brinner för att leverera högkvalitativ service, så är det här en spännande möjlighet för dig. Skicka in din ansökan idag!

T.O.R partner är stolt samarbetspartner till Lilium som bidrar till ungdoms- och elitidrotten och verkar för social hållbarhet och tillväxt i regionen.

Varmt välkommen med din ansökan!

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

PLACERINGSORT: Sundsvall (resor i tjänst förekommer)

URVAL: Löpande urval

ANSVARIG REKRYTERARE: Pelle Hallin, pelle@torpartner.se

Ansök nu

Fastighetsförvaltare till Neobo

Läs mer Jan 2
Vill du arbeta i en roll där ena dagen aldrig är den andra lik? Där du får ha kontakt med många olika människor och vara den som ansvarar för att saker blir gjorda? Sök i så fall idag till rollen som fastighetsförvaltare!
Om Neobo
Neobo är ett nytt bostadsbolag som har avknoppats från Samhällsbyggnadsbolaget (SBB) vars uppgift är att långsiktigt förvalta och förädla bostadsfastigheter över hela Sverige. Portföljen består av lägenheter fördelat över 267 fastigheter som är spridda över 40 kommuner. Bolagets vision är att vara en långsiktig och trygg hyresvärd för människor i Sverige och arbeta aktivt med hållbarhet för att bidra till en god samhällsutveckling.
Om rollen
Som fastighetsförvaltare har du ett omfattande ansvar att se till att allt fungerar väl kring de fastigheter som Neobo har och att upprätthålla en god kundvård och service. Det innefattar allt från att ha kontakt med entreprenörer och hyresgäster till att sköta ekonomi, hantera avtal och ta hand om personal som består av uthyrare och tekniker.
Du arbetar löpande med såväl intäkts- som kostnadssidan för fastigheterna samt förvaltar den egna fastighetsportföljen. Du är ansvarig för att se till att lagar, regler och myndighetskrav uppfylls samt verkar för regionens totala resultat och finansiella mål. Vidare ansvarar du över projekt och upphandlingar i varierande storlek där du förhandlar och upprättar hyresavtal, ombyggnationer, anpassningar, tillägg och uppsägningar.
Din profil
För att trivas och lyckas i denna roll har du utbildning inom fastighetsförvaltning eller motsvarande. Kanske har du läst en ekonomisk eller teknisk utbildning med inriktning på fastigheter. Vidare ser vi att du har arbetat inom branschen och har en god förståelse för hyres- och entreprenadjuridik.
Du trivs i en organisation där du har möjlighet att påverka, leda dina kollegor och komma med nya idéer och insikter. Du är en lagspelare som trivs med att arbeta nära dina medarbetare och bidra till ett gott samarbete. Som person är du lösningsorienterad, flexibel och kan hålla en god struktur i ditt arbete.
Krav för tjänsten
Utbildning inom fastighetsförvaltning eller motsvarande
Tidigare erfarenhet av en liknande roll inom fastighetsbranschen
Körkort B
Kunskap av att navigera och arbeta i administrativa system

Övrigt
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Uppdragsform: Tillsvidare, heltid med 6 månaders provanställning.
Ort: Du utgår från Sundsvall men resor i tjänsten förekommer.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jenny Engholm 076-022 49 82 via och jenny@stegra.nu
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Ansök nu

Fastighetsförvaltare till Neobo

Läs mer Jan 8
Vill du arbeta i en roll där ena dagen aldrig är den andra lik? Där du får ha kontakt med många olika människor och vara den som ansvarar för att saker blir gjorda? Sök i så fall idag till rollen som fastighetsförvaltare!
Om Neobo
Neobo är ett nytt bostadsbolag vars uppgift är att långsiktigt förvalta och förädla bostadsfastigheter över hela Sverige. Portföljen består av lägenheter fördelat över 267 fastigheter som är spridda över 40 kommuner. Bolagets vision är att vara en långsiktig och trygg hyresvärd för människor i Sverige och arbeta aktivt med hållbarhet för att bidra till en god samhällsutveckling.
Om rollen
Som fastighetsförvaltare har du ett omfattande ansvar att se till att allt fungerar väl kring de fastigheter som Neobo har och att upprätthålla en god kundvård och service. Det innefattar allt från att ha kontakt med entreprenörer och hyresgäster till att sköta ekonomi, hantera avtal och ta hand om personal som består av uthyrare och tekniker.
Du arbetar löpande med såväl intäkts- som kostnadssidan för fastigheterna samt förvaltar den egna fastighetsportföljen. Du är ansvarig för att se till att lagar, regler och myndighetskrav uppfylls samt verkar för regionens totala resultat och finansiella mål. Vidare ansvarar du över projekt och upphandlingar i varierande storlek där du förhandlar och upprättar hyresavtal, ombyggnationer, anpassningar, tillägg och uppsägningar.
Din profil
För att lyckas i rollen har du arbetat inom branschen och har en god förståelse för hyres- och entreprenadjuridik. Det är meriterande om du har utbildning inom fastighetsförvaltning eller motsvarande. Kanske har du läst en ekonomisk eller teknisk utbildning med inriktning på fastigheter.
Du trivs i en organisation där du har möjlighet att påverka, leda dina kollegor och komma med nya idéer och insikter. Du är en lagspelare som trivs med att arbeta nära dina medarbetare och bidra till ett gott samarbete. Som person är du lösningsorienterad, flexibel och kan hålla en god struktur i ditt arbete.
Krav för tjänsten
Tidigare erfarenhet av en liknande roll inom fastighetsbranschen
Körkort B
Kunskap av att navigera och arbeta i administrativa system

Meriterande
Utbildning inom fastighetsförvaltning eller motsvarande

Övrigt
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Uppdragsform: Tillsvidare, heltid med 6 månaders provanställning.
Ort: Du utgår från Sundsvall men resor i tjänsten förekommer.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jenny Engholm 076-022 49 82 via och jenny@stegra.nu
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Fastighets AB Balder

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Fastighets AB Balder .

Affärsområdeschef

Fastighetschef/Fastighetsdirektör
Läs mer Jan 16
Vi är Balder.
Vår resa startade 2005 och har bara börjat. Vi har gått från att vara en lokal aktör i Göteborg till att idag vara en av de största på den nordiska marknaden. Vi vill påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Vi utmanar branschens gamla sanningar och vill ständigt hitta nya vägar framåt. Nu hoppas vi hitta dig som vill fortsätta utveckla våra affärer och medarbetare.

Är du redo för en ny utmaning inom fastighetsförvaltning och ledarskap? Nu söker vi en affärsområdeschef till vårt kontor i Sundsvall!

Vad erbjuder vi dig?
Som affärsområdeschef på Balder har du ett totalansvar för områdets fastigheter, personal, ekonomi och hyresgäster. Du säkerställer att vår verksamhet bedrivs effektivt och du letar ständigt efter förbättringar. Genom att arbeta med uppföljning och återkoppling når du de uppsatta målen vi kommit överens om och fortsätter driva våra frågor affärsmässigt. Vi erbjuder ett jobb med stort ansvar och utmanande arbetsuppgifter i en organisation som vill framåt.

I tjänsten förväntas du vara strukturerad i ditt arbetssätt med en förmåga att arbeta metodiskt såväl som långsiktigt med affären i fokus. Du behöver även trivas med att utveckla vårt arbete med social hållbarhet, att främja trygghet och trivsel i våra bostadsområden är även en central arbetsuppgift.

Ytterligare ett viktigt uppdrag är att bidra till att ha nöjda medarbetare och möjliggöra en god arbetsmiljö. Du kommer att leda en grupp bestående av förvaltningsassistenter, förvaltare, uthyrare, drifttekniker och fastighetsskötare och behöver därför skapa dig en god förståelse för de olika yrkesrollerna.

I affärsområdet idag ingår ungefär 1200 lägenheter och 28 000 kvm lokaler inklusive Sveriges största rackethall Baldershallen.

Vad erbjuder du oss?
Har du fått frågan på en intervju vilka som är dina tre bästa egenskaper? Vi kommer inte fråga, men om vi får dela med oss av vårt facit så hoppas vi att du hade svarat att du affärsdriven, resultatorienterad och van att leda medarbetare som vill framåt. För att trivas hos oss tror vi att du är bekväm i operativa samt strategiska frågor och vill vara del av en Balders resa som både innehåller högt tempo och mycket ansvar.

Vidare ser vi att du har god erfarenhet av fastighetsförvaltning i kombination med ledaregenskaper. Du behöver även kunna behärska det svenska språket väl i tal och skrift samt inneha B-körkort.

Är denna tjänst rätt steg för dig och din karriär?
Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten som inte besvaras i annonsen är du välkommen att kontakta rekryterande regionchef Mattias Holmberg på mattias.holmberg@balder.se alternativt HR-partner Camilla Persson på camilla.persson@balder.se eller 026-54 55 79.

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.

LI-MK1

Ansök nu

Drifttekniker

Drifttekniker, värmeverk
Läs mer Jan 3
Är du teknikintresserad och letar efter nya utmaningar som drifttekniker?

Då har vi kanske ett jobb för just dig!

Balder fortsätter att växa och utvecklas och vi gör nu en fortsättning på vår satsning med att bygga en intern driftorganisation. Just nu söker vi en drifttekniker till vårt team i Sundsvall. Tillsammans kommer ni att fortsätta arbetet med att se om och utveckla våra fastigheter.

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett riktigt roligt och varierande arbete med möjlighet att vara med och påverka utvecklingen i vårt företag som är i ständig förändring och tillväxt. Rollen som drifttekniker på Balder är bred, då du är med i hela processen kring ett ärende, och du utmanas genom att ansvara för både kommersiella fastigheter och bostäder. Hos oss slipper du huvudvärken med att jaga timmar och tidrapportera, i stället kan du fokusera på ditt arbete som tekniker.

Vad vi vill att du ska kunna utföra:

- Driftoptimering av värme-, ventilations- och kylanläggningar i våra fastigheter med hjälp av datoriserade styr-, regler-, och övervakningssystem, alternativt konventionell utrustning.

- Att ta fram förslag på förbättrings- och åtgärdsförslag som syftar till bättre innemiljö, komfort och ekonomi på våra fastigheter.

- Kontakt med såväl entreprenörer, hyresgäster som med kollegor.

För att lyckas med detta är det viktigt att du…

har ett brinnande engagemang för teknik i allmänhet samt en vilja att ta till dig den nya tekniken. Då ditt schema kan komma att förändras om mer akuta ärende uppkommer bör du inte bli stressad över detta utan enkelt kunna ställa om och använda din tid på rätt sätt. Tjänsten avser måndag till fredag och inte infattar jour eller beredskap. Du har förmågan att se och bemöta våra kunders behov - då du drivs av att skapa en bra miljö för kunden.

Datorvana/användning av Smartphone samt B-körkort är nödvändigt för tjänsten.

Låter detta som en tjänst för dig?
Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Placeringsort är Sundsvall och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen kan du kontakta rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se.

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, men däremot vill vi att du svarar på våra urvalsfrågor.

Varmt välkommen att bli en del av oss!

Ansök nu

Förvaltningsassistent

Fastighetsassistent
Läs mer Maj 8
Vi är Balder.
Vi är en koncern som har kommit dit vi är idag med driv, engagemang, affärsmässighet och kunniga kollegor. Kanske har du varit och spelat padel i Balderhallen? Kanske har du också sett den mytomspunna Skvadern på ett av våra hus? Hos oss behöver man våga tänka nytt och prova sig fram.

Just nu söker vi en förvaltningsassistent till vårt kontor i Sundsvall för ett vikariat.
Vad handlar fastighetsförvaltning om egentligen? Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Vår ambition är att skapa attraktiva och trygga områden för människor att bo i och där nya affärer kan utvecklas. Det är ett stort ansvar men det är även betydelsefullt och väldigt roligt.

Vad erbjuder vi?
Hos oss blir du en del av ett härligt gäng kompetenta kollegor som gillar att skapa möjligheter. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter med fokus på kundservice samt hyra ut våra bostäder. Du kommer att få vara med och äga hela processen – från ledig lägenhet till signerat avtal med hyresgäst. I detta ingår bland annat mottagande av intresseanmälan, nyckeladministration, kontakta kund, ev. visningar, besiktningar samt kontraktsskrivning.

Du jobbar aktivt med marknadsföring kring våra bostadslägenheter och vi ser det som en självklarhet att du får vara med och påverka vår affär framåt.

Vad erbjuder du oss?
För att bemästra detta uppdrag behöver du därför ha ett genuint intresse för människor och relationsbyggande. Du behöver också ha en känsla för det administrativa, uppskatta ordning och reda samt vara nyfiken på vad som väntar runt hörnet. Detta så vi kan erbjuda våra hyresgäster ett attraktivt hem!

Vi tror även att du är en driven och ansvarstagande person med ett stort intresse av försäljning. Det är inte alltid en spikrak väg fram i våra uthyrningsprocesser och därav är det viktigt att du kan se utmaningar som något positivt.

Tjänsten kräver att du behärskar svenska i både tal och skrift samt innehar manuellt B-körkort. Det är meriterande att du har arbetat med försäljning och service tidigare och har du dessutom kännedom om hur ett hyresavtal fungerar är det ett plus i kanten!

Låter detta som en tjänst för dig?
Tjänsten är ett vikariat på 1 år med möjlighet till förlängning eller eventuell övergång till en fast anställning. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så tveka inte att kontakta rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.
Varmt välkommen att bli en del av oss!
#LI-MK1

Ansök nu

Fastighetsskötare

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Dec 1
Vi är Balder!
Har du sett Skvadern i Bredsand? Nordens största rackethall Baldershallen? Eller vårt projekt Hagagläntan som innefattar 124 nya hyresrätter? Det är bara några av alla roliga projekt som vi har i gång här på Balder. Vi fortsätter att både bygga och förvärva och därför söker vi fler fastighetsskötare som vill hjälpa oss ta hand om våra fina fastigheter och se till att våra miljöhus är i toppskick i Sundsvall.

Vad kan vi erbjuda dig?
Arbetet som fastighetsskötare är självständigt och i nära samarbete med förvaltare, uthyrare och flera andra kollegor så skapar vi de absolut bästa förutsättningarna för våra hyresgäster. Du ansvarar för att planera och lägga upp ditt arbete samt för att hålla kontakt med hyresgäster och entreprenörer.

Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta underhåll och förebyggande arbete i och runt våra fastigheter i form av ronderingar, mottagande och utförande av felanmälan samt återkoppling till kund.

Vad kan du erbjuda oss?
För att trivas hos oss är det viktigt att du gillar att jobba med människor och att du sätter ett värde i hög service. Hur du lärt dig ta hand om fastigheter är egentligen inte avgörande. Kanske har du studerat, kanske har du rustat själv hemma eller rent av byggt något? Det viktigaste för oss är att du är nyfiken och vill lära dig mer!

Vissa delar av ditt arbete sker digitalt så det krävs viss datorvana/användning av iPhone. Du behöver även kunna behärska det svenska språket i tal och skrift, samt inneha manuellt B-körkort.

Det är meriterande om du har kunskap inom elektriska installationer, VVS-tekniska anläggningar, ventilation samt styr- och reglerteknik.

Låter det som något för dig?

Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag! Har du frågor om tjänsten så tveka inte på att kontakta rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.

Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!

Ansök nu

Fastighetsskötare

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Apr 11
Vi är Balder!Har du sett Skvadern i Bredsand? Nordens största rackethall Baldershallen? Eller vårt projekt Hagagläntan som innefattar 124 nya hyresrätter? Det är bara några av alla roliga projekt som vi har i gång här på Balder. Vi fortsätter att både bygga och förvärva och därför söker vi fler fastighetsskötare som vill hjälpa oss ta hand om våra fina fastigheter och se till att våra miljöhus är i toppskick i Sundsvall.
Vad kan vi erbjuda dig?Arbetet som fastighetsskötare är självständigt och i nära samarbete med förvaltare, uthyrare och flera andra kollegor så skapar vi de absolut bästa förutsättningarna för våra hyresgäster. Du ansvarar för att planera och lägga upp ditt arbete samt för att hålla kontakt med hyresgäster och entreprenörer.
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta underhåll och förebyggande arbete i och runt våra fastigheter i form av ronderingar, mottagande och utförande av felanmälan samt återkoppling till kund.Vad kan du erbjuda oss?För att trivas hos oss är det viktigt att du gillar att jobba med människor och att du sätter ett värde i hög service. Hur du lärt dig ta hand om fastigheter är egentligen inte avgörande. Kanske har du studerat, kanske har du rustat själv hemma eller rent av byggt något? Det viktigaste för oss är att du är nyfiken och vill lära dig mer!
Vissa delar av ditt arbete sker digitalt så det krävs viss datorvana/användning av iPhone. Du behöver även kunna behärska det svenska språket i tal och skrift, samt inneha manuellt B-körkort.
Det är meriterande om du har kunskap inom elektriska installationer, VVS-tekniska anläggningar, ventilation samt styr- och reglerteknik.
Låter det som något för dig?
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag! Har du frågor om tjänsten så tveka inte på att kontakta rekryterare Matina Khosravianvia matina.khosravian@balder.se
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.
Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!

Ansök nu