Försäljningsassistent jobb i Sundsvall

Hitta lediga jobb som Försäljningsassistent i Sundsvall. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet. Du kan också klicka på en arbetsgivare och se alla jobben i Sundsvall från den arbetsgivaren.

Assistent till vår säljavdelning i Sundsvall

Försäljningsassistent
Läs mer Okt 25
Är du student och vill ha ett givande extrajobb under dina studier? Kämpar du dessutom lite mer än alla andra och har ambitionen att alltid komma längre. Då är rollen som Sales Assistant något för dig

OM TJÄNSTEN
Du kommer som Sales Assistant bli en viktig spelare i vår säljorganisation för att vi ska kunna fortsätta vår tillväxtresa. Vi erbjuder dig med rätt utvecklingsfokus, driv och ambition möjligheten att jobba sida vid sida med våra Account Managers! Du kommer tillhöra vår interna säljorganisation och arbeta med att bidra till kontorets utveckling och framgång. Rollen som Sales Assistant innebär att stötta och underlätta för våra Account Managers i sitt dagliga arbete med att söka upp och kontakta företag som är i behov av våra tjänster inom personaluthyrning och rekrytering.

Det här är chansen för dig att få inblick i hur en försäljning går till och samtidigt få komma till en arbetsplats som andas vilja, målmedvetenhet och kämparglöd. Du kommer med din arbetsinsats att vara en viktig kugge i vår säljorganisation.

Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att arbeta internt på Academic Work? Spana in vårt Instagramkonto och följ med bakom kulisserna på våra 16 kontor över hela Sverige.

ARBETSUPPGIFTER
- Se till att hitta nya möjligheter till affärer genom att prospektera nya obearbetade kunder.
- Kartlägga nya affärsmöjligheter genom att hitta obearbetade avdelningar hos våra nuvarande kunder.
- Boka möten med kunder inom alla affärsområden
- Omvärldsbevakning av kunder
- Övriga arbetsuppgifter som underlättar arbetet för våra Account Managers, exempelvis ombokningar av möten och övrig administration i vårt CRM system.

Dina arbetsuppgifter kommer till stor del att styras av din egen utvecklingsbenägenhet vilket på sikt kan innebära mer ansvar, exempelvis att följa med ut på kundmöte med våra Account Managers.

Vid lyckat samarbete efter färdiga studier och fortsatt intresse finns dessutom kan ta dig an rollen som Account Manager hos oss på heltid! Du kan läsa mer om rollen här

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar inom ekonomi, management, marknad, försäljning, affärsutveckling eller liknande med minst 1 år kvar av dina studier
- Är obehindrad i svenska och engelska, då båda språk används i arbetet
- Är driven och utvecklingsfokuserad
- Har intresse för försäljning

Meriterande:


* Om du har arbetslivserfarenhet inom sälj eller servicearbete sedan tidigare


Som person är du målfokuserad och tar själv initiativ till att hitta nya kontaktvägar och driva resultat. Du är orädd och ihärdig och ger inte upp i första taget. Det är viktigt att du är trygg i dig själv. Du tror på dig själv men är medveten om dina begränsningar, samtidigt som du visar ödmjukhet inför uppgiften och din kompetens. Först då är du öppen för feedback som du kan använda för att utvecklas och bygga långvariga relationer med kollegor inom säljorganisationen

Till dig som vill lite mer. Välkommen till oss. We reward ambition!

Vår kultur #weareacademicwork

Vår kultur & våra värderingar

Vår mission – We make people grow

Instagram@academicwork

Facebook

Övrig information

Start: Höstterminen enligt överenskommelse

Omfattning: Deltid, ca 16 timmar /vecka med hänsyn till ditt studieschema

Placering: Sundsvall, Sjögatan 23

Sök tjänsten genom att klicka på skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Observera att denna ansökan sker via en extern site vilket gör att den inte kommer att synas under ”mina sidor” på din profil.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [work@academicwork.se] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!

INFORMATION OM FÖRETAGET
Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart och vi tror därför på att ha roligt på jobbet, sprida vår energi, nå imponerande resultat och sträva efter att utvecklas.

För fjärde året i rad vann vi 2020 kategorin bästa service- och tjänsteföretag i Brilliants tävling Powered by People. Academic Work har med andra ord högst medarbetarengagemang av alla företag i branschen!

Varmt välkommen!

Ansök nu

Vill du göra skillnad som Försäljningsadministratör hos oss på Bilbolaget?

Försäljningsassistent
Läs mer Nov 8
Bilbolaget Administration & IT är bolaget som ger service till hela Bilbolagskoncernen inom områdena Ekonomi & Kredit, HR, Lön, Växel, IT, Leverantörsreskontra samt Försäljningsadministration.

En av våra medarbetare på försäljningsadministration går i pension till sommaren och vi söker nu hennes efterträdare.

Din nästa utmaning
Som försäljningsadministratör på Bilbolaget Administration & IT kommer du tillsammans med dina teamkollegor arbeta för att säkerställa leveranskedjan i alla steg. Det är ett mångsidigt arbete och du arbetar likt en spindel i nätet med organisationens olika administrativa delar och grupper. Vi ger service och stöd till hela säljorganisationen.

• Du ansvarar för administration och dokumentation i samband med försäljningen av bilar
• Registrera och ställa på bilar i Transportstyrelsens register
• Hantera och granska leasingavtal
• Ekonomiadministration (attestering, fakturering, avstämning)
• Samarbete med generalagenter
• Granska och kontrollera säljprocessen

 

Vem är du?
Dina personliga egenskaper är viktiga för oss och för att klara av och hantera försäljningsadministratörens arbetsuppgifter är det viktigt för oss att du är;
• Strukturerad
• Självgående
• Serviceinriktad
• Flexibel
• Prestigelös
• Initiativtagande


Vi söker dig som har;
• Minst treårig godkänd gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning.
• Arbetslivserfarenhet från tidigare arbete inom administration och/eller ekonomi.
• Systemkunnig och van att hantera många olika system samtidigt. Lätt att lära nya system.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• Branscherfarenhet från motorbranschen är meriterande

 

Vad erbjuder vi dig?
Vi är en del av Bilbolagskoncernen som är ett kvalitetstänkande familjeföretag och tillsammans strävar vi efter att vara det självklara valet både för våra kunder och medarbetare. Det kanske låter väldigt ambitiöst. Det är det också. Precis som du. Din roll är avgörande för att vi ska lyckas.? Hos oss blir du en del av ett team och vi ingår i en koncern med möjligheter till både professionell och personlig utveckling.


Vi erbjuder alla våra medarbetare;?
• Benefits förmånsportal med friskvård och en mängd bra erbjudanden och rabatter
• Personalrabatter på drivmedel, verkstadsarbeten & reservdelar?
• Tjänstepension?
• Gruppförsäkring
• Företagshälsovård
• Goda utvecklingsmöjligheter
• Bra arbetsmiljö


Vill du veta mer?
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef, se kontaktuppgifter längre ned i annonsen.


Övrigt
Vi vill ha en alkohol och drogfri arbetsmiljö. Därför genomför vi ett alkohol- och drogtest vid nyanställning samt slumpmässiga alkohol- och drogtester under året.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Urval sker löpande.

 

Välkommen med din ansökan!
Om Bilbolaget
Bilbolaget Invest Sundsvall AB är moderbolaget som med fem personbilsbolag, ett lastvagnsbolag, ett Teknik & Service bolag och ett Administration & IT bolag har cirka 560 anställda. Bilbolagets verksamhet sträcker sig från Timrå i norr till Norrtälje i söder, via Sundsvall, Ljusdal, Hudiksvall, Bollnäs, Söderhamn, Gävle, Sandviken och Östhammar. 


Koncernen ägnar sig dels åt försäljning, service och tilläggstjänster med personbilar, transportbilar och lastvagnar, men också förvaltning av de egna och hyrda fastighetsbestånden. Fordonsaffären omfattar försäljning av både nya och begagnade personbilar, transportbilar och lastvagnar och har fokus på att leverera helhetslösningar som förenklar kundens vardag.   


Bilbolagskoncernen ägs av familjen Persson. Martin Persson är styrelseordförande, även syskonen Henrik och Anders jobbar inom koncernen. 


Familjen Persson har siktet inställt på framtiden och jobbar långsiktigt med att hela tiden modernisera och återinvestera i verksamheten.  


Vårt kundlöfte:?Med personlig omtanke 
Smaka på orden du också! Det är stora ord som vi lovar till var och en av våra kunder och den viktigaste faktorn för långsiktig lönsamhet. Därför vill vi ha engagerade medarbetare som har en vilja att göra skillnad i sina arbeten och ge våra kunder positiva upplevelser i mötena med dem.


Vi vill att alla kunder ska känna sig betydelsefulla och att just deras behov är någonting som vi tar på allvar och har lösningar på. Att vara omtänksam handlar om att bry sig om, vilja väl och visa intresse. Vår filosofi är att omtanke i alla led vinner i längden. Och det gäller självklart även oss medarbetare emellan. Om vi lever på det sättet så kommer vi också omtänksamt kunna ta hand om våra kunder på bästa tänkbara sätt.

Ansök nu

Account Manager

Försäljningsassistent
Läs mer Nov 15
Take your next career step at ABB with a global team that is energizing the transformation of society and industry to achieve a more productive, sustainable future.
At ABB, we have the clear goal of driving diversity and inclusion across all dimensions: gender, LGBTQ+, abilities, ethnicity and generations. Together, we are embarking on a journey where each and every one of us, individually and collectively, welcomes and celebrates individual differences.
You will be part of Process Industries, a division within ABB's Process Automation business area that delivers complete automation, electrification and instrumentation solutions, industry-specific products and lifecycle services to customers in Pulp & Paper, Mining, Metals, Battery, Aluminum and Cement businesses.
Our digitalization solutions help improve plant and enterprise productivity, while reducing maintenance and energy costs. Deep domain knowledge enables us to truly understand and address the challenges and opportunities of Industrial Automation.
We are looking for an Account Manager, with automation background, to join our Sales team. This is a job that will include responsibility for sales activities, increase reliability and keep good relationships with ABB customers, primarily in the Pulp and Paper industry. The position will offer you variation, a competent team and an exciting international workplace. You will get great opportunities and interesting challenges to enhance your career. We are seeking an account manager serving customers in north of Sweden, why your location would preferably be at the Umeå, Skellefteå or Sundsvall office.
The position reports to Head of Sales, Solutions and Service.


Your responsibilities
Responsibility for ABB sales to industrial customers within mainly Pulp and Paper for a particular region and or customer.
Transform ABB skills and offering to customer value, win orders and increase customer satisfaction.
Work proactively together with each customer and ABB team as a whole in order to secure the best solution for each customer and application.
Support the sales team with automation knowledge in customer engagement and offers.
Manage ABB offerings for solutions and services and build relationships with our sales team to support them in existing business as well as new.
Identify and drive new business opportunities as well as lead targeted business campaigns.
Live ABB's core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues, and the business.



Your background
A Master degree and work experience in sales and operations management.
Your industrial background is based on experience from automation, drives or electrification.
Process industries are your home yard, preferably with experience from pulp and paper industry, and automation and digitization are part of your daily work.
You are a driven and curious person who takes pride in commitment and to deliver result.
You are good at working in teams and a relationship builder both internally and with the customer.
You have a positive attitude and ability to see opportunities and solve customer problems.
Since we work with a broad network both internally and externally, it is crucial to be able to build good working relationships and have great negotiation skills.
Proficiency in English is a requirement.



More about us
Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.
Manager Julia Nielsen, +46 21 32 50 70, will answer your questions about the position. Union Recruiting representatives - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 21 34 21 48, Ledarna: Leif Öhrberg, +46 21 34 23 25; Unionen: Joakim Broström, +46 84 77 91 39. All other questions can be directed to Recruiting Consultant Tobias Nilsson, +46 708 21 53 31.
Are you ready for this new exciting and awarding challenge? Welcome to apply before December 5. Selection process will be handled continuously.
We look forward to receiving your application (documents submitted in English are appreciated). If you want to discover more about ABB, take another look at our website www.abb.com.

Ansök nu

Account Manager

Försäljningsassistent
Läs mer Okt 20
Take your next career step at ABB with a global team that is energizing the transformation of society and industry to achieve a more productive, sustainable future.
At ABB, we have the clear goal of driving diversity and inclusion across all dimensions: gender, LGBTQ+, abilities, ethnicity and generations. Together, we are embarking on a journey where each and every one of us, individually and collectively, welcomes and celebrates individual differences.
You will be part of Process Industries, a division within ABB's Process Automation business area that delivers complete automation, electrification and instrumentation solutions, industry-specific products and lifecycle services to customers in Pulp & Paper, Mining, Metals, Battery, Aluminum and Cement businesses.
Our digitalization solutions help improve plant and enterprise productivity, while reducing maintenance and energy costs. Deep domain knowledge enables us to truly understand and address the challenges and opportunities of Industrial Automation.
We are looking for an Account Manager, with automation background, to join our Sales team. This is a job that will include responsibility for sales activities, increase reliability and keep good relationships with ABB customers, primarily in the Pulp and Paper industry. The position will offer you variation, a competent team and an exciting international workplace. You will get great opportunities and interesting challenges to enhance your career. We are seeking an account manager serving customers in north of Sweden, why your location would preferably be at the Umeå, Skellefteå or Sundsvall office.
The position reports to Head of Sales, Solutions and Service.


Your responsibilities
Responsibility for ABB sales to industrial customers within mainly Pulp and Paper for a particular region and or customer.
Transform ABB skills and offering to customer value, win orders and increase customer satisfaction.
Work proactively together with each customer and ABB team as a whole in order to secure the best solution for each customer and application.
Support the sales team with automation knowledge in customer engagement and offers.
Manage ABB offerings for solutions and services and build relationships with our sales team to support them in existing business as well as new.
Identify and drive new business opportunities as well as lead targeted business campaigns.
Live ABB's core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues, and the business.



Your background
A Master degree and work experience in sales and operations management.
Your industrial background is based on experience from automation, drives or electrification.
Process industries are your home yard, preferably with experience from pulp and paper industry, and automation and digitization are part of your daily work.
You are a driven and curious person who takes pride in commitment and to deliver result.
You are good at working in teams and a relationship builder both internally and with the customer.
You have a positive attitude and ability to see opportunities and solve customer problems.
Since we work with a broad network both internally and externally, it is crucial to be able to build good working relationships and have great negotiation skills.
Proficiency in English is a requirement.



More about us
Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.
Manager Julia Nielsen, +46 21 32 50 70, will answer your questions about the position. Union Recruiting representatives - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 21 34 21 48, Ledarna: Leif Öhrberg, +46 21 34 23 25; Unionen: Joakim Broström, +46 84 77 91 39. All other questions can be directed to Recruiting Consultant Tobias Nilsson, +46 708 21 53 31.
Are you ready for this new exciting and awarding challenge? Welcome to apply before November 11. Selection process will be handled continuously.
We look forward to receiving your application (documents submitted in English are appreciated). If you want to discover more about ABB, take another look at our website www.abb.com.

Ansök nu

Sommarjobb som Admin / Säljsupport på Landrins Bil

Försäljningsassistent
Läs mer Maj 10
Nu söker StudentConsulting dig som är student och på jakt efter ett administrativt sommarjobb kopplat mot personbilsförsäljning. Är du serviceinriktad, gillar siffror samt ordning och reda? Då är det kanske dig vi söker till Landrins Bil i Sundsvall.

Vår kund Landrins Bil är en stor organisation med 240 anställda och verksamhet i Sundsvall, Avesta, Västerås, Eskilstuna och Lund. Landrins Bil är Auktoriserad återförsäljare av Mercedez-Benz, Nissan, Kia och Subaru. Till sommaren söker de nu förstärkning i Sundsvall.


I rollen som administratör och säljsupport på Landrins Bil arbetar du som ett stöd till personbilssäljarna. Du kommer att arbeta med många olika uppgifter kopplat till försäljningen t.ex. administrera av- och påställning av fordon, hämta och föra in data till och från olika system, administrera inbyten av fordon samt registrera och administrera finansiering av fordonsköp. Du har en daglig kontakt med säljarna och behöver vara duktig på att parallellt arbeta med flera olika arbetsuppgifter för att trivas i rollen. I rollen är det viktigt med samspel med säljarna varför vi tror att du är en social person som gillar att ta tag i saker och som självständigt söker information och frågar direkt när osäkerhet uppstår.

Tjänsten startar under maj månad, önskvärt kring den 20/5 med introduktion och upplärning och därefter är behovet cirka 30 timmar vecka fördelat på måndag-fredag under kontorstider. Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av StudentConsulting och arbetar som konsult åt vår kund Landrins bil.

Din profil
Vi söker i första hand dig som är studerande och på jakt efter ett sommarjobb med omfattning cirka 30 timmar vecka fr.om. 20 maj t.om vecka 33. Du kan arbeta parallellt med dina studier under slutet på maj och början på juni. Vi ser gärna att du som söker har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och ser dig själv som mycket noggrann. Du är en van datoranvändare och en person som trivs med att socialt arbete. Du kommer att behöva söka, fråga och jaga information för att kunna färdigställa ditt arbete varför det är viktigt att du inte är rädd för att lyfta telefonen och ställa frågor.

Eventuella frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare Ida Holmer genom ida.holmer@studentconsulting.com – Vi arbetar löpande med urval och intervju så tjänsten tillsätts så snart vi har hittat rätt person.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Ansök nu

Affärsassistent till SCA Wood

Försäljningsassistent
Läs mer Jun 20
Till Tunadal sågverk söker vi en affärsassistent för kortare uppdrag.

Kärnan i SCA:s verksamhet är skogen, 2,6 miljoner hektar i norra Sverige. Kring denna unika resurs har SCA byggt en välutvecklad värdekedja baserad på förnybar råvara från egna och andras skogar. SCA erbjuder papper för förpackningar och tryck, massa, trävaror, förnybar energi, tjänster för skogsägare och effektiva transportlösningar.

Som affärsassistent på Tunadal sågverk är du kontaktperson mot SCA:s kunder. Du arbetar med hela administrativa försäljningskedjan från att lägga in ordrar och boka leveranser till att fakturera och följa upp. I ett nära samarbete med SCA:s säljare och marknadsavdelningen på Tunadal ansvarar du för att leveranserna möter kundens behov och förväntningar.

Din profil
Vi söker dig med lägst gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi. Har du dessutom tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi är det meriterande eftersom tjänsten innefattar viss ekonomiadministration i samband med bokslut. Eftersom en stor del av SCA:s produktion går på export är det ett krav att du har goda språkkunskaper i engelska. Kan du ytterligare ett språk, såsom tyska, franska eller kinesiska, är det meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har hög servicenivå och utför ditt arbete med noggrannhet och engagemang.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Ansök nu

Driven och målfokuserad säljare

Försäljningsassistent
Läs mer Apr 17
Mittmedia sätter upp ett nytt säljteam och söker dig som har ett högt driv och älskar att göra affärer.

Känner du igen dig?
Du är, eller vill bli, en grym säljare som älskar att se resultat av ditt och och teamets arbete. Du gör vad som krävs för att uppnå mål, brinner för att sälja och trivs med att arbeta i ett högt tempo med många kontakter. Vi törs också påstå att du är passionerat förälskad i att se effekten av en kunds lyckade marknadsföring - speciellt när det är ett resultat av ditt professionella arbete.

Arbetsbeskrivning
Din roll hos Mittmedia
Du kommer att ingå i ett nybildat säljteam tillsammans med 4-5 kollegor som är lika ambitiösa och drivna som du. Totalt arbetar cirka 200 säljare i Mittmedia varav 25 är placerade i Sundsvall. I början läggs stort fokus på säljutbildning, coachning och träning, så viljan att lyckas är överordnad tidigare erfarenhet.

I arbetet som säljare erbjuder du Mittmedias produkter och tjänster till företag inom Västernorrland. Du arbetar aktivt med att söka upp och bearbeta såväl nya som befintliga kunder. Du ger goda råd och erbjuder kreativa lösningar gällande media och marknadsföring, men framförallt älskar du att ta avslut och lösa kundernas problem.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som:
- älskar att sälja
- gillar utmaningar och att skapa resultat
- tar eget ansvar, har stark drivkraft och kunden i fokus
- har lätt för att skapa nya kontakter och att kommunicera
- är digital i ditt beteende
- kan uttrycka dig väl i tal och skrift
- har körkort, men det är inget krav

Om företaget
Mittmedia strävar hela tiden efter att ligga i framkant för att möta kundernas behov inom marknadsföring. Produktportföljen består av en mängd digitala kanaler, sökordsannonsering, sociala medier, morgontidningar, gratistidningar, radio och flera andra tjänster för att hjälpa företag att få önskad effekt av sin marknadsföring. Mittmedia arbetar aktivt med ett datadrivet arbetssätt, så är du digital i ditt beteende kommer det att underlätta för dig att lyckas bra.
Mittmedia tillämpar delat ledarskap och man arbetar i en aktivitetsbaserad arbetsmiljö. Detta ger dig som medarbetare möjlighet att själv påverka hur arbetet ska genomföras. För att lyckas i rollen som säljare hos Mittmedia behöver du ta eget ansvar och göra vad som krävs för att nå dina mål. Vi gissar att det är rena självklarheter för dig!
Mittmeda är Sveriges ledande lokala mediekoncern med 20 nyhetssajter, 28 morgontidningar, appar, gratistidningar, radio, direktreklam, reklambyrå och tryckeriverksamhet. Koncernen omsätter ca 2,2 miljarder och här arbetar 1 100 personer. Läs mer på mittmedia.se

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans samt försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. <a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Mittmedia med Amendo.

Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida, dock senast den 30 april 2018. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Katarina Joneström 070 - 299 95 65

<a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

Ansök nu

Driven och målfokuserad säljare

Försäljningsassistent
Läs mer Mar 27
Mittmedia sätter upp ett nytt säljteam och söker dig som har ett högt driv och älskar att göra affärer.

Känner du igen dig?
Du är, eller vill bli, en grym säljare som älskar att se resultat av ditt och och teamets arbete. Du gör vad som krävs för att uppnå mål, brinner för att sälja och trivs med att arbeta i ett högt tempo med många kontakter. Vi törs också påstå att du är passionerat förälskad i att se effekten av en kunds lyckade marknadsföring - speciellt när det är ett resultat av ditt professionella arbete.

Arbetsbeskrivning
Din roll hos Mittmedia
Du kommer att ingå i ett nybildat säljteam tillsammans med 4-5 kollegor som är lika ambitiösa och drivna som du. Totalt arbetar cirka 200 säljare i Mittmedia varav 25 är placerade i Sundsvall. I början läggs stort fokus på säljutbildning, coachning och träning, så viljan att lyckas är överordnad tidigare erfarenhet.

I arbetet som säljare erbjuder du Mittmedias produkter och tjänster till företag inom Västernorrland. Du arbetar aktivt med att söka upp och bearbeta såväl nya som befintliga kunder. Du ger goda råd och erbjuder kreativa lösningar gällande media och marknadsföring, men framförallt älskar du att ta avslut och lösa kundernas problem.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som:
- älskar att sälja
- gillar utmaningar och att skapa resultat
- tar eget ansvar, har stark drivkraft och kunden i fokus
- har lätt för att skapa nya kontakter och att kommunicera
- är digital i ditt beteende
- kan uttrycka dig väl i tal och skrift
- har körkort, men det är inget krav

Om företaget
Mittmedia strävar hela tiden efter att ligga i framkant för att möta kundernas behov inom marknadsföring. Produktportföljen består av en mängd digitala kanaler, sökordsannonsering, sociala medier, morgontidningar, gratistidningar, radio och flera andra tjänster för att hjälpa företag att få önskad effekt av sin marknadsföring. Mittmedia arbetar aktivt med ett datadrivet arbetssätt, så är du digital i ditt beteende kommer det att underlätta för dig att lyckas bra.
Mittmedia tillämpar delat ledarskap och man arbetar i en aktivitetsbaserad arbetsmiljö. Detta ger dig som medarbetare möjlighet att själv påverka hur arbetet ska genomföras. För att lyckas i rollen som säljare hos Mittmedia behöver du ta eget ansvar och göra vad som krävs för att nå dina mål. Vi gissar att det är rena självklarheter för dig!
Mittmeda är Sveriges ledande lokala mediekoncern med 20 nyhetssajter, 28 morgontidningar, appar, gratistidningar, radio, direktreklam, reklambyrå och tryckeriverksamhet. Koncernen omsätter ca 2,2 miljarder och här arbetar 1 100 personer. Läs mer på mittmedia.se

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans samt försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. <a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Mittmedia med Amendo.

Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida, dock senast den 8 april 2018. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Katarina Joneström 070 - 299 95 65

<a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

Ansök nu