Sundsvall: Junior serviceagent till Kundcenter i Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Junior serviceagent till Kundcenter i Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-25 // Varaktighet: Heltid

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years.

Job ID: 12444
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service gällande digitala lösningar? 
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att vara en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.
Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor till ett projekt inom digitala lösningar. Brinner du för att ge förstklassig service? Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt i våra digitala kanaler. Som junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll.
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga.
Som junior serviceagent deltar du i utvecklingen av banken och vi uppmuntrar förbättringsförslag och idéer som kan omvandlas från tanke till verklighet.

Du möter våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du kommer besvara samtal inom ett specifikt område, men ingen kund är den andra lik och vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service.
Projektet pågår heltid från 1 oktober och minst 6 månader framåt med möjlighet till förlängning.
I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-18.
Rollen är placerad i Sundsvall.
Vem du är

Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* trivas med kundkontakter via digitala kanaler och telefon
* ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* ha en avklarad gymnasial utbildning
* vara kommunikativ i tal och skrift

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder och studier.

Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 16/09/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Ida Cederberg på +46 705705129 / ida.cederberg@nordea.se. Intervjuer och anställning sker löpande under annonseringstiden. Skicka därför in din ansökan snarast.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Tvåspråkig Kundservicemedarbetare med danska och svenska (Hybrid/Distans)

Läs mer Apr 29
Nytt
Kundservicemedarbetare som talar och skriver danska
Dynava är ett tjänsteföretag som förmedlar kundservice till den nordiska marknaden. Vi är ett internationellt bolag med ca 900 medarbetare som är verksamma i Sverige, Finland, Moldavien, Estland och Senegal.
Vi söker nu kollegor till vår kundservice som talar och skriver på både danska och svenska.
Personalen är hjärtat i vår verksamhet, och vi arbetar kontinuerligt för att vara en attraktiv arbetsgivare där man är stolt över både företaget och den egna insatsen. Vi har lyckats få medarbetare som trivs och stannar länge inom organisationen- och söker nu dig som vill vara en del av vårt team framöver.
Är du en noggrann och serviceinriktad person som är nyfiken på att lära nytt - då har vi jobbet för dig! Vi använder oss av löpande intag i denna rekrytering, så vänta inte utan sök redan idag.
Vad förväntar vi oss av dig?
Att du har hög närvaro och ser det som en självklarhet att hålla arbetstider
Att du har ett driv att utvecklas och förbättras
Att du har serviceanda och en vilja att lära dig nytt.
Att du är stresstålig då arbetet periodvis är snabbt och intensivt.
Att du har kunden i fokus i alla lägen.
Att du är bra på att hantera människor i olika situationer och har förmågan att arbeta självständigt



Arbetet innebär:
Kundservice via inkommande och utgående telefonsamtal, chattar och mejl
Varierade arbetstider - schemalagda arbetstider med varierad arbetstid, där även kvällar och helger förekommer.
Lön samt villkor enligt kollektivavtal

Vi söker dig som:
Värderar noggrannhet, pålitlighet och positivitet
Och till slut, tidigare erfarenhet från ett serviceyrke med kundmöten är meriterande, MEN det viktigaste är de personliga egenskaper du har – allt annat kan vi lära ut.

Skallkrav:
Har god kommunikationsförmåga i tal och skrift i både danska, svenska samt engelska. Har du även norska i kombination med danska är är det extra intressant.

Extra meriterande är:
Erfarenhet av kundtjänstarbete
Språkkunskaper i samtliga nordiska språk (norska och finska) efterfrågas löpande, men även andra språkkompetenser är meriterande, så som tyska, italienska, turkiska, holländska mm. Ange i ansökan de språkkompetenser du har så tar vi det därifrån.
Erfarenhet av merförsäljning eller utgående försäljning via telefon

Rekryteringen sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen!

Ansök nu

Talar du flytande finska och vill arbeta med service?

Läs mer Apr 26
För direktrekrytering till vår kund i centrala Sundsvall söker vi nu dig som både pratar och förstår finska.

Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund blir du direkt en viktig del i ett familjärt företag. Jobbet är för dig som trivs med kundservice, är lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du kommer att vara behjälplig till inringade kunder via telefon där du med ditt sinne på service skapar en bra helhetsupplevelse för kunden. För att trivas i rollen är du bekväm med att kommunicera över telefon på såväl finska som svenska. Du kommer att tillhöra ett härligt gäng om ca 10 personer som hela tiden peppar och stöttar varandra för att nå målet med att ha 100% nöjda kunder.

Din inställning kommer vara direkt avgörande för hur väl du matchar rollen och vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Start sker enligt överenskommelse. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då dessa behandlas löpande.





Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Malin Persson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
Vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Vardagar/Dagtid

Placeringsort: Centrala Sundsvall







Känner du någon som passar för rollen? Tipsa gärna!

Ansök nu

Talar du flytande finska och vill arbeta med service?

Läs mer Apr 29
Nytt
För direktrekrytering till vår kund i centrala Sundsvall söker vi nu dig som både pratar och förstår finska.

Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund blir du direkt en viktig del i ett familjärt företag. Jobbet är för dig som trivs med kundservice, är lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du kommer att vara behjälplig till inringade kunder via telefon där du med ditt sinne på service skapar en bra helhetsupplevelse för kunden. För att trivas i rollen är du bekväm med att kommunicera över telefon på såväl finska som svenska. Du kommer att tillhöra ett härligt gäng om ca 10 personer som hela tiden peppar och stöttar varandra för att nå målet med att ha 100% nöjda kunder.

Din inställning kommer vara direkt avgörande för hur väl du matchar rollen och vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Start sker enligt överenskommelse. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då dessa behandlas löpande.





Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Malin Persson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
Vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Vardagar/Dagtid

Placeringsort: Centrala Sundsvall







Känner du någon som passar för rollen? Tipsa gärna!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Anticimex för sommaruppdrag i Sundsvall

Läs mer Apr 19
Förebygger och skyddar sedan 1934. Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen.

Just nu söker vi på Lernia dig som är intresserad av ett sommaruppdrag som Kundservicemedarbetare för vår kund Anticimex i Sundsvall. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

Om företaget

Anticimex har sedan 1934 arbetat mot skadedjur. Det är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar de hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen

Besök gärna Anticimex hemsida https://www.anticimex.se/ för att få reda på mer om deras verksamhet.

Om jobbet

I rollen som kundservicemedarbetare är du företagets ansikte utåt där du hanterar inkommande telefonsamtal mot kunder som visat intresse för Anticimex och deras tjänster. Du kommer även att hantera kundförfrågan via mail och webbportaler samt ta kontakt med kunder för att boka in jobb. Man skapar arbetsorder och bokar in jobb på tekniker. Som kundservicemedarbetare blir du kundens första kontakt i olika typer av frågor och det är därför viktigt att du är trygg med att hantera kunder och håller en hög servicenivå.

Formell kompetens

• Grundläggande datorhantering

Meriterande (men ej krav):

• Samtalsvana och hantering
• Datavana
• Erfarenhet från servicearbete
• Flerspråkighet


Personliga egenskaper

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du som söker är en problemlösande person som inte är rädd att arbeta i olika högt tempo, mån om att ge gott kundbemötande och vara trygg i att hantera alla typer av kunder.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstidsanställning som konsult hos oss på Lernia, heltid, Sundsvall

Tillträdesdag

V 23-V 34, enligt överenskommelse.
Arbetstider 07:30-16:30.

Information

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan så redan idag! Observera att alla ansökningar ska ske via vår hemsida, lernia.se.

Forma framtiden med oss!

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Ansök nu

Kundkommunikatör till MittSverige Vatten och Avfall

Läs mer Apr 26
På MittSverige Vatten & Avfall arbetar vi för ett hållbart samhälle. Vår ständiga närvaro hos natur och människor gör att vi har ett stort ansvar och en viktig roll för ett fungerande kretslopp. I våra ägarkommuner Sundsvall, Timrå och Nordanstig bor över 120 000 invånare. Det är för dem, men kanske ännu mer tillsammans med dem, vi arbetar för att driva, utveckla, och bidra med kunskap inom vatten- och avfallsfrågor. Alltid med hållbarhet och miljö i fokus. Våra värdeord mod, öppenhet och helhetssyn ska alltid genomsyra verksamheten.

Som kundkommunikatör tillhör du Kundserviceenheten som ligger under avdelningen Externa relationer tillsammans med kommunikationsenheten. Avdelningen ansvarar för utveckling av interna och externa relationer, inklusive varumärkesarbete. Den är ett stöd för att företaget utvecklar och vårdar relationer med ägarkommuner, kunder och medarbetare. Avdelningen är även samordnande i bolagets hållbarhetsarbete.

Hos oss har du möjlighet att arbeta med varierande och utvecklande arbetsuppgifter som en del av ett professionellt och engagerat team. Vi behöver förstärka vårt team med ytterligare en kundkommunikatör och söker därför dig som vill utvecklas tillsammans med trygga och kompetenta kollegor. Tjänsten är ett vikariat på 18 månader.

ARBETSUPPGIFTER
I dina arbetsuppgifter ingår att:
• ta emot och hantera inkommande kundförfrågningar och felanmälningar, både på telefon och mejl
• finnas tillgänglig och ge service till kunder, entreprenörer, besökare och andra intressenter
• löpande uppdatera vårt verksamhetssystem med korrekt information
• stödja affärsområdena i kundärenden och taxefrågor
• hantera ekonomisk administration för fakturering

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en fullgjord gymnasieutbildning och minst två års aktuell erfarenhet av arbete med kundkontakter via telefon och mejl.

Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet av arbete i ekonomisystem med reskontra, fakturor och liknande.
• Erfarenhet av arbete med vatten och avlopps- eller avfallsfrågor
• Erfarenhet av teknik och tekniska lösningar
• Vana att arbeta i olika affärssystem, till exempel våra system EDP Future och Idus.
• Kunskap inom MS-office

Tjänsten ställer krav på god digital mognad samt vana av att ha dator och telefon som främsta arbetsverktyg. För att lyckas i uppdraget krävs det att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som i skrift.

Vi förutsätter att du är utåtriktad och trivs bra med att arbeta med andra människor. Du är lugn och trygg i dig själv samt strävar alltid efter att leverera god service. Relationer till dina kollegor och kunder är viktiga för dig och du relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du är tydlig i din kommunikation och anpassar dig efter mottagaren så att budskapet når fram. Du ser helheten och tar hänsyn till det större perspektivet.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Intervjuerna för denna tjänst kommer genomföras med de aktuella kandidaterna under v.21.

ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Nordea Bank AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Nordea Bank AB .

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 16
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 16298
Om jobbet
Nordea is a leading universal bank. We help our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. I dina arbetsuppgifter hanterar du allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Vad vi erbjuder dig
När du börjar hos oss får du utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service. Vi erbjuder en långsiktig utvecklingsplan för att säkerställa att du utvecklas i din roll och har rätt kompetens till att hjälpa våra kunder med deras olika ärenden.
Du arbetar heltid efter ett varierat schema med pass fördelade under dag- och kvällstid samt helger. Tänsten är placerad i Sundsvall.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du:
* Har ett genuint intresse för service och kunder
* Tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* Kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Är social och trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor
* Har en gymnasieexamen och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i blandade åldrar med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men det är inte ett krav. Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan tillsammans med CV och personligt brev senast den 12/03/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
Endast för kandidater i Sverige - för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Kundrådgivare, Sparcenter

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Jan 10
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 15474 
Kundrådgivare, Sparcenter Sundsvall
Till Sparcenter Sundsvall, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst när det passar dem.
Om tjänsten
Som kundrådgivare på sparcenter är du oftast kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa kundupplevelser i världsklass. Med ditt engagemang och passion överträffar du kundernas förväntningar och hjälper till att förverkliga deras drömmar och mål genom att alltid jobba proaktivt och erbjuda kunderna en relevant lösning på deras sparande. Kunderna möter du via telefon & via onlinemöte.
Dina fokusområden blir att:
* Tillsammans med dina kollegor ansvarar ni för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet samt nå uppsatta mål
* Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kunds ärende direkt
* Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kunddialogen
* Du kommer jobba med inbokade möten kring sparande & pension samt jobba proaktivt i inkommande samtal med att ge råd kring bankens tjänster & produkter

Tjänsten är placerad i Sundsvall.
Vem du är
Vi söker dig som har ett genuint intresse för sparande och med ditt engagemang och passion överträffar du kundernas förväntningar och hjälper till att förverkliga deras drömmar och mål genom att alltid jobba proaktivt och erbjuda kunderna en relevant lösning på deras sparande:
* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
* Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster genom inkommande samtal & bokade möten.
* Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
* Har ett stort affärsdriv och engagemang
* Är flexibel och ser möjligheter före hinder

Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 24/01/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Marie Björk, marie.bjork@nordea.com.
För facklig information, kontakta finansforbundet@nordea.se eller SACONordea@nordea.com.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 25
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 13870
Nya kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall – våra 4 miljoner kunder väntar på dig! Kom och bli vår kollega! Nordeas kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare till vårt härliga gäng.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler. Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.

Vem du är
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder:
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 07/11/2022. Intervjuer sker löpande så ansök så snart som möjligt. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
Notera att vi endast tar emot ansökningar via vår ansökningslänk. CV:n och personliga brev som skickas via mail kommer inte att hanteras.
För facklig information, kontakta finansforbundet@nordea.se eller SACONordea@nordea.com.

Ansök nu