Sundsvall: Fastighetstekniker

Hitta ansökningsinfo om jobbet Fastighetstekniker i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-22 // Varaktighet: Heltid

Arbetsbeskrivning
Serviceinriktad och praktiskt lagd fastighetstekniker sökes till KlaraBo i Sundsvall.
Nu förstärker KlaraBo sin närvaro i Sundsvall och öppnar kontor med egen personal för bästa tänkbara service till sina hyresgäster. Är du intresserad av att vara med och bygga upp verksamheten i Sundsvall har du här möjlighet att vara med från start och påverka samt sätta formerna på orten. Vi är måna om en bra start och därför är ett högt servicetänk viktigt för oss.
Arbetsuppgifterna omfattar kontakt med hyresgäster, löpande fastighetsskötsel, reparationer och service, besiktningar och även trädgårdsskötsel och till viss del snöröjning. I arbetet ingår även vissa administrativa arbetsuppgifter. Helt enkelt allt som behövs för att vårda våra fastigheter, områden och hyresgäster på bästa sätt. 
 Du gillar tekniska arbetsuppgifter varvat med klassisk fastighetsskötsel. Du har gymnasieutbildning och är praktiskt lagd. Erfarenhet av VVS, el, snickeri eller målning är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav samt att du har B-körkort. Våra arbetsflöden är digitaliserade så god datorvana är en förutsättning.
Som person är du tekniskt intresserad och en problemlösare med hög arbetsmoral och ansvarskänsla. Arbetet innebär mycket kontakt med både hyresgäster och leverantörer och därför behöver du vara bekväm i kontakt med människor. Du tar egna initiativ och kan planera din arbetsdag på ett effektivt sätt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Du rapporterar till förvaltare i regionen och ingår i ett glatt team på tre personer på orten men tillhör också KlaraBo:s övriga personal i regionen. Arbetstid dagtid, måndag-fredag, ingen jour, Kollektivavtal finns, lön enligt överenskommelse. 
I denna rekrytering samarbetar KlaraBo med Randstad i Sundsvall. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta gärna rekryteringskonsult Ulrica Widmark Norberg, ulrica.widmark@randstad.se.
Är du vår nybyggare? Urval sker löpande, så lämna din ansökan redan idag, men innan 16 april (med andra ord senast 15 april). 

Ansvarsområden
Klassisk fastighetsskötsel inomhus såväl som utomhus 
Administration kring arbetsuppgifterna
Vara en del av uppbyggandet av kontoret i Sundsvall


Kvalifikationer
Gymnasieexamen
God svenska och engelska i tal och skrift
Körkort B 
Erfarenhet av VVS, el, snickeri eller målning ser vi som meriterande
Hög service
Tekniskt och praktiskt lagd


Om företaget

Klara i Bollnäs AB
KlaraBo är ett fastighetsbolag som förvärvar, uppför, äger och förvaltar attraktiva bostäder. Företaget grundades 2017 och agerar över hela landet. KlaraBo är en långsiktig fastighetsägare som tillsammans med 65 medarbetare förvaltar ca 6500 lägenheter i hela landet. KlaraBo är noterat på Nasdaq Stockholm.
Läs mer om företaget på www.klarabo.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare.

Trädgårdsarbetare (10st)

Läs mer Feb 6
Om jobbet

Vi söker trädgårdsarbetare till vår filial i Sundvall under sommarsäsongen 2024. Jobbet som trädgårdsarbetare innebär utomhusskötsel som exempelvis gräsklippning, ogräsrensning, träd- & buskbeskärning och plantering.

Tjänsten är en säsongsanställning på heltid som sträcker sig fram till oktober med möjlighet till förlängning.

Intervjuer sker löpande och anställning startar i april

Vem är du?

Vi söker dig som gillar att jobba ute i ur och skur. Du är inte rädd för att hugga i och lägger gärna ner extra energi och tid där det behövs.

Du har tidigare erfarenhet av arbete med skötsel av utemiljöer tidigare och har kompetens inom trädgårdsarbete.

Som person är du ansvarsfull och tycker det är roligt att arbeta med målet att uppnå ett bra resultat. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team.

Du kommunicerar väl på svenska och har B-körkort.

Utbildning inom trädgård är meriterande, men vi fäster också stor vikt vid dina personliga egenskaper och din erfarenhet av arbetet.
Även meriterande om du har erfarenhet av något av följande: Röjsåg, motorsåg, trädbeskärning, Hjullastare eller har BE kort

Vi erbjuder:

- Ett varierande arbete med härliga kollegor

- Kollektivavtal

- Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag

Låter detta som något för dig? Tveka då inte, utan skicka in din ansökan redan idag

Ansök nu

Fastighetsskötare

Läs mer Feb 6
Om tjänsten

Vi söker nu en fastighetsskötare till vårt kontor i Sundsvall

Som fastighetsskötare hos oss på Höga Kusten Skog & Fastighet kommer du att ansvara för inre- och yttre skötsel av fastigheter. Du kommer att arbeta självständigt och tillsammans med dina kollegor. I arbetsuppgifterna ingår, tillsyn, skötsel, felavhjälpande underhåll och mindre reparationer men även skötsel av grönområden. Du har också ansvar för löpande kontakt med hyresgäster och kunder.



Vem är du?

Vi söker dig som har erfarenhet som Fastighetsskötare, Fastighetstekniker eller på annat sätt tillgodogjort dig kunskaper inom området. Du har god kommunikationsförmåga och är serviceinriktad med ett bra bemötande mot hyresgäster, kunder och medarbetare. Som person är du bra på att planera och prioritera ditt arbete. Då dator är ett naturligt inslag i arbetet ser vi att du har en viss datorvana.



Krav

B-körkort är ett krav.



Övrigt

Tjänsten är en Säsongsanställning på heltid med start i April



Frågor och ansökan

Välkommen in med din ansökan senast 2024-04-01.

Ansökningar lämnas endast digitalt via vårat rekryteringsformulär.

Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma bli tillsatt innan sista ansökningsdagen.



Om anställningen:

Lön

Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön



Var ligger arbetsplatsen?

Ortsviksvägen 39
856 33 Sundsvall



Arbetsgivare

Höga Kusten Skog & Fastighet AB

https://hksf.se/

Ansök nu

Fastighetsskötare

Läs mer Apr 23
Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Som arbetsgivare erbjuder vi möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Oavsett vad du söker, vad du brinner för eller vad du vill uppnå står vår dörr öppen för dig. Välkommen in till en ny framtid på Riksbyggen.

Vad ska du göra?
Nu söker vi medarbetare som kan förstärka vår verksamhet i Sundsvall. Som medarbetare i vårt fastighetsskötarteam kommer du att få ett mångsidigt jobb där du arbetar både med inre och yttre skötsel hos våra kunder. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att hantera felanmälningar, mindre fastighetsreparationer, ronderingar, gräsklippning, ogräsrensning, sandupptagning, skräpplockning m.m. Hos oss är datorn och telefonen självklara arbetsredskap och varje arbetsorder hanteras digitalt.

Det är ett varierande jobb där den ena dagen inte är den andra lik. Eftersom du dagligen kommer att träffa en massa människor, ställs det krav på att du är både social och professionell och brinner för att leverera riktigt bra service till våra kunder.

Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode.

Är det här du?
Just nu söker vi personer med erfarenhet från fastighetsskötaryrket sedan tidigare. Det är meriterande om du har erfarenhet inom trädgård och har växtkunskap. Du är praktiskt lagd, gillar att möta människor och leverera service med ett värmande leende.

Som person trivs du bra med att arbeta både självständigt och i samarbete med ett team och du har lätt för att kommunicera både i gruppen och med kunder. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och kan strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt.

I din ansökan vill vi att du bifogar CV och personligt brev. I ditt personliga brev vill vi att du beskriver vad du gör för att ge bra kundbemötande. B-körkort är ett krav för denna tjänst.

Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Riksbyggen tillämpar provanställning.

Din ansökan skickar du till oss via riksbyggen.se, under Jobb & Karriär, senast den 26 maj 2024.

Kontakt

Om du har frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta leveranschef Patrik Mikelsson, patrik.mikelsson@riksbyggen.se


Vi arbetar nära våra kunder och vi ser gärna att du i ditt jobb hos oss blir ledamot i någon av våra bostadsrättsföreningar.

Är du nyfiken på hur det är hos oss?

Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.

Ansök nu

Fastighetsskötare

Läs mer Dec 1
Vi är Balder!
Har du sett Skvadern i Bredsand? Nordens största rackethall Baldershallen? Eller vårt projekt Hagagläntan som innefattar 124 nya hyresrätter? Det är bara några av alla roliga projekt som vi har i gång här på Balder. Vi fortsätter att både bygga och förvärva och därför söker vi fler fastighetsskötare som vill hjälpa oss ta hand om våra fina fastigheter och se till att våra miljöhus är i toppskick i Sundsvall.

Vad kan vi erbjuda dig?
Arbetet som fastighetsskötare är självständigt och i nära samarbete med förvaltare, uthyrare och flera andra kollegor så skapar vi de absolut bästa förutsättningarna för våra hyresgäster. Du ansvarar för att planera och lägga upp ditt arbete samt för att hålla kontakt med hyresgäster och entreprenörer.

Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta underhåll och förebyggande arbete i och runt våra fastigheter i form av ronderingar, mottagande och utförande av felanmälan samt återkoppling till kund.

Vad kan du erbjuda oss?
För att trivas hos oss är det viktigt att du gillar att jobba med människor och att du sätter ett värde i hög service. Hur du lärt dig ta hand om fastigheter är egentligen inte avgörande. Kanske har du studerat, kanske har du rustat själv hemma eller rent av byggt något? Det viktigaste för oss är att du är nyfiken och vill lära dig mer!

Vissa delar av ditt arbete sker digitalt så det krävs viss datorvana/användning av iPhone. Du behöver även kunna behärska det svenska språket i tal och skrift, samt inneha manuellt B-körkort.

Det är meriterande om du har kunskap inom elektriska installationer, VVS-tekniska anläggningar, ventilation samt styr- och reglerteknik.

Låter det som något för dig?

Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag! Har du frågor om tjänsten så tveka inte på att kontakta rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.

Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!

Ansök nu

Fastighetsskötare

Läs mer Apr 11
Vi är Balder!Har du sett Skvadern i Bredsand? Nordens största rackethall Baldershallen? Eller vårt projekt Hagagläntan som innefattar 124 nya hyresrätter? Det är bara några av alla roliga projekt som vi har i gång här på Balder. Vi fortsätter att både bygga och förvärva och därför söker vi fler fastighetsskötare som vill hjälpa oss ta hand om våra fina fastigheter och se till att våra miljöhus är i toppskick i Sundsvall.
Vad kan vi erbjuda dig?Arbetet som fastighetsskötare är självständigt och i nära samarbete med förvaltare, uthyrare och flera andra kollegor så skapar vi de absolut bästa förutsättningarna för våra hyresgäster. Du ansvarar för att planera och lägga upp ditt arbete samt för att hålla kontakt med hyresgäster och entreprenörer.
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta underhåll och förebyggande arbete i och runt våra fastigheter i form av ronderingar, mottagande och utförande av felanmälan samt återkoppling till kund.Vad kan du erbjuda oss?För att trivas hos oss är det viktigt att du gillar att jobba med människor och att du sätter ett värde i hög service. Hur du lärt dig ta hand om fastigheter är egentligen inte avgörande. Kanske har du studerat, kanske har du rustat själv hemma eller rent av byggt något? Det viktigaste för oss är att du är nyfiken och vill lära dig mer!
Vissa delar av ditt arbete sker digitalt så det krävs viss datorvana/användning av iPhone. Du behöver även kunna behärska det svenska språket i tal och skrift, samt inneha manuellt B-körkort.
Det är meriterande om du har kunskap inom elektriska installationer, VVS-tekniska anläggningar, ventilation samt styr- och reglerteknik.
Låter det som något för dig?
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag! Har du frågor om tjänsten så tveka inte på att kontakta rekryterare Matina Khosravianvia matina.khosravian@balder.se
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.
Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Randstad AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Randstad AB .

Redovisningsekonom

Bokförare
Läs mer Mar 28
Arbetsbeskrivning
Är du nyfiken, driven och noggrann redovisningsekonom, som trivs att jobba i högt tempo och redo för din nästa utmaning? Då ska du söka tjänsten hos Kraften Invest som är en entreprenörsdriven och ägarledd koncern med flertalet bolag främst inom handel, bygg samt fastighet. Kraften Invest har sitt kontor i centrala Sundsvall, där alla bolagen sitter tillsammans i en trevlig arbetsmiljö. Kulturen präglas av högt i tak, eget ansvar och ett högt tempo.
I rollen som redovisningsekonom arbetar du med löpande redovisning brett över hela koncernen. Dina arbetsuppgifter består av löpande bokföring, fakturering, kund- och leverantörsreskontra, periodiseringar, avstämningar samt moms- och skattedeklarationer. Du kommer även bistå vid månadsbokslut, löneadministration samt verksamhetsuppföljning. Du kommer jobba verksamhetsnära, där du har möjlighet att påverka och hitta effektiva lösningar för att driva verksamheten framåt.
I rollen som redovisningsekonom är du systematisk, noggrann och van att organisera samt prioritera i ditt arbete. Du arbetar mot deadlines varje månad och i det arbetat krävs att du är ansvarstagande. Du trivs och är van vid att arbeta i en föränderlig miljö där problemlösning- och samarbetsförmåga är viktigt. För att lyckas i rollen har du en god kommunikativ förmåga, är driven och vill utvecklas.
Omfattning: Heltid, tillsättning enligt överenskommelse. Du anställs direkt av Kraften Invest AB.
Sista ansökningsdag: 2024-04-15 Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så tveka därför inte att lämna din ansökan redan idag.
För information: I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad rekrytering. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är välkommen att kontakta Branch manager Pernilla Keusch pernilla.keuch@randstad.se

Ansvarsområden
Löpande bokföring.
Fakturering, kund och leverantörsreskontra.
Periodiseringar, avstämningar.
Moms- och skattedeklarationer.
Avstämningar vid månadsbokslut.
Löneadministration & tidsuppföljning.
Verksamhetsuppföljning & administration.


Kvalifikationer
Eftergymnasial utbildning /YH-utbildning inom ekonomi.
Minst 2 års erfarenhet av redovisning.
God data- och systemvana.
Förutom svenska behärskar du engelska väl i tal & skrift.


Om företaget

Kraften Invest AB
Kraften Invest är en Sundsvallbaserad företagsgrupp med ett 10-tal olika bolag och en omsättning på runt 80-100 miljoner kronor. Verksamheten ligger huvudsakligen inom fastighet och bygg med här ingår även Gabioner Sweden och intressebolaget Backmarks. I koncernen finns både kommersiella fastigheter och bostadsfastigheter.

Ansök nu

industriarbetare Skellefteå

Robotoperatör
Läs mer Apr 24
Arbetsbeskrivning
Framtidsjobben finns just nu i Skellefteå!
Ta chansen till att prova på ett spännande äventyr i Skellefteå. Här får du en rik fritid fylld av unika naturupplevelser, och en arbetsdag där du kan göra skillnad för övergången till en mer hållbar värld! 
I Skellefteå finns framtidens jobb, men också fantastiska möjligheter för friluftsliv, kultur och att lära känna människor från hela världen. Just nu letar vi efter operatörer till en av Europas mest spännande och moderna arbetsplatser, där du kommer att vara en del av produktionen av framtidens gröna teknologi. Just nu kan vi tillhandahålla kortsiktigt boende. 
För att lyckas i rollen tror vi att du som person är ansvarsfull, säkerhetsmedveten med ett skarpt öga för detaljer. Eftersom du kommer att arbeta med kollegor från hela världen är det också viktigt att du har goda kunskaper i engelska. Dina huvudsakliga dagliga uppgifter som industriarbetare inkluderar att kontrollera maskinerna i fabriken, utföra underhåll, kontrollera kvalitet och hantera material. Du kommer att ha en viktig roll i att bidra till en säker arbetsplats, något som är vår absoluta högsta prioritet. På fabriken arbetar du i skift, vilket kan innebära dag-, kvälls- och nattarbete samt helger. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV.

Ansvarsområden
Industriarbete


Kvalifikationer
God förmåga att kommunicera och ta instruktioner på engelska
Säkerhetstänk


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

produktionsarbetare

Miljöarbetare/Renhållningsarbetare
Läs mer Apr 30
Nytt
Arbetsbeskrivning
Som produktionsarbetare arbetar du med mottagning, klassificering och sortering av inkommande material till anläggningen. Du arbetar ständigt för en säker och trygg miljö, både för dig själv och dina kollegor. För att passa i denna roll bör du vara nyfiken och ha en stark vilja att kontinuerligt lära och utvecklas. Vi söker en lagspelare som trivs med samarbete och att arbeta mot gemensamma mål. Egen drivkraft och förmåga att bidra till förbättringar är en självklarhet. För att lyckas i rollen behöver du ha:
Hjullastarkort
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom industri/produktion samt van vid arbete utomhus.
Start: Omgående
Arbetstiden är förlagd till skiftgång.

Ansvarsområden
.

Kvalifikationer
Du behöver ha följande för att lyckas i rollen:
B-körkort
Gymnasieutbildning
Arbetslivserfarenhet
Grundläggande datorvana
Goda kommunikativa och skriftliga kunskaper i svenska


Det är meriterande om du har:
Erfarenhet av arbete inom industri/produktion
Erfarenhet av underhållsarbete
Truckkort och/eller hjullastarkort

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Interim kommunikationschef

Informationschef/Kommunikationschef
Läs mer Apr 5
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kommunikationschef för ett interimsuppdrag på Bolagsverket. Några av de huvudsakliga arbetsuppgifterna är att ha ett strategiskt ansvar för enhetens område, ansvar för enhetens produktion, kompetens och kvalitet. I ansvaret ligger att se till att enheten når sina mål på ett effektivt sätt och med rätt kvalitet.
Ort: Sundsvall
Start: 2024.08.12 - 2025.08.31 (med möjlighet till förlängning ytterligare ett år, alltså till 2026.08.31)
Omfattning: Heltid


Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag dock senast 23 april.

Ansvarsområden
Uppdraget innebär att arbeta som enhetschef för kommunikationsenheten. I denna roll ingår att:
Ha ett strategiskt ansvar för enhetens område
Ha ett ansvar för enhetens produktion, kompetens och kvalitet. I ansvaret ligger att se till att enheten når sina mål på ett effektivt sätt och med rätt kvalitet
Ansvara för enhetens verksamhetsplanering, budget, resultat och omvärldsbevakning
Representera Staben i frågor som rör enhetens arbetsområden såväl internt som externt
Ingå i Stabens ledningsgrupp och ha en helhetssyn på Stabens frågor
Ha personalansvar och arbetsmiljöansvar för underställd personal
Ansvara för enhetens verksamhetsutveckling och enligt beslutad inriktning
Intern styrning och kontroll inklusive riskanalys och riskhantering

Kommunikationsenheten har följande ansvar och uppgifter:
Samordning och stöd i intern och extern kommunikation
Redaktionen för internt och externt innehåll och värdering av nyheter
Press, pr och opinion
Digitala kanaler
Språkvård
Upphovsrätt
Produktion och stöd vid rörliga medier
Mallar och blanketter
Kriskommunikation
Samordning av myndighetsgemensamma kommunikationsverktyg
Hantering av struktur för intern information


Kvalifikationer
För att vara aktuell i uppdraget behöver du:
Ha en avslutad högskoleutbildning inom kommunikation eller annan utbildning som bedöms som likvärdig
Ha erfarenhet av konsultuppdrag i ledande befattning inom kommunikationsområdet
Ha god erfarenhet av att leda och strukturera en verksamhet där prioriteringar behöver göras utifrån en strategisk riktning
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska
Ha mycket god förmåga att samarbeta, samverka och leda
Vara strukturerad, lösningsorienterad och ha en hög grad av kvalitetsmedvetenhet
Vara tillgänglig för start den 12 augusti 2024


Erfarenhet
Kommunikation

Om företaget

Bolagsverket

Ansök nu

Uthyrare

Uthyrare
Läs mer Mar 22
Arbetsbeskrivning
Säljinriktad uthyrare med vana att ta eget ansvar och initiativ sökes till KlaraBo i Sundsvall.  
Nu förstärker KlaraBo sin närvaro i Sundsvall och öppnar kontor med egen personal för bästa tänkbara service till sina hyresgäster. Är du intresserad av att vara med och bygga upp vår verksamhet i Sundsvall har du här möjlighet att vara med från start och påverka samt sätta formerna lokalt på orten. Vi är måna om en bra start och därför är ett högt servicetänk viktigt för oss.
I din roll som uthyrare är du underställd förvaltaren och ingår i ett team tillsammans med två fastighetstekniker. Du kommer att arbeta med hela uthyrningsprocessen av våra lägenheter. Vi har positiv anda, hög servicekänsla och högt tempo. Arbetsuppgifterna är knutna till det nya kontoret i Sundsvall, i form av att ge kundservice och att svara på olika frågor kring uthyrning. Du kommer att ha tätt samarbete med dina kollegor i teamet och i övriga delar av organisationen, för att tillsammans ge nya och befintliga hyresgäster bästa möjliga service.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av att skapa objektbeskrivningar, sköta införsäljning, boka in och hålla visningar av våra lediga objekt. Du hantera hyresavtal för lägenheter, lokaler, garage, p-platser och förråd, samt tillhörande nycklar och passagebrickor. Du kommer också att utföra besiktningar av lägenheter och svara på diverse frågor från hyresgäster och övriga intressenter. Du bidrar också med en rad administrativa uppgifter såsom att upprätthålla olika register och stötta förvaltare och områdeschef med olika typer av information.
Du har gymnasieexamen i kombination med erfarenhet från fastighetsbranschen, kundservice eller försäljning och gärna någon eftergymnasial utbildning. Du har goda kunskaper inom Office 365 och i synnerhet excell. Meriterande är kunskaper inom hyresjuridik och gärna vana av att hantera avtal. 
Som person är du social och har lätt att inge förtroende. Du är driven och självgående med en god förmåga att planera din dag på ett effektivt sätt. Tjänsten innehåller en hel del administration och därför är det självklart att du uppskattar ordning och reda. Goda kunskaper i svenska och engelska är avgörande samt att du har B-körkort. Våra arbetsflöden är digitaliserade så god datorvana är en förutsättning. För att trivas och ha framgång i rollen har du god kommunikationsförmåga och hög kundserviceanda samt ett säljande tänk.  
Du blir vårt ansikte utåt i Sundsvall och vi vill att du skall trivas med att vara en god ambassadör för KlaraBo. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.  
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Du rapporterar till förvaltare i regionen och ingår i ett glatt team på tre personer på det nystartade kontoret i Sundsvall, men tillhör också KlaraBos övriga personal i regionen. Tillträde enligt över överenskommelse. Kollektivavtal finns.  
I denna rekrytering samarbetarar KlaraBo med Randstad. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta rekryteringskonsult Ulrica Widmark Normark, ulrica.widmark@randstad.se.
Är du vår nybyggare? Urval sker löpande, så lämna din ansökan redan idag, men som senast innan den 16 april (med andra ord senast 15/3).

Ansvarsområden
Skapa objektbeskrivningar
Avtalshantering
Kundkontakter 
Hålla i visningar
Utföra besiktningar
Administration  


Kvalifikationer
Gymnasieexamen
Goda språkkunskaper i svenska och engelska
Körkort B 
Gärna tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen eller tjänsteförsäljning
God kännedom om den lokala marknaden
Kundservice
Driven och självgående.
Kan jobba enskilt men även i team

 

Om företaget

Klara i Bollnäs AB
KlaraBo är ett fastighetsbolag som förvärvar, uppför, äger och förvaltar attraktiva bostäder. Företaget grundades 2017 och agerar över hela landet. KlaraBo är en långsiktig fastighetsägare som tillsammans med 65 medarbetare förvaltar ca 6500 lägenheter i hela landet. KlaraBo är noterat på Nasdaq Stockholm.
Läs mer om företaget på www.klarabo.se.

Ansök nu