Sundsvall: Företagsam säljare till Skyltstället i Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Företagsam säljare till Skyltstället i Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-25 // Varaktighet: Heltid

Företagsam säljare sökes till Skyltstället i Sundsvall

?Skyltstället är ledande i Sverige inom skylt och synlighet för företag. Verksamheten består av lokala franchisekontor över hela landet där varje lokalkontor är en helhetsleverantör inom varumärkesprofilering som hjälper sina kunder med helheten när det kommer till material, miljö, funktion och det grafiska. Skyltstället säger själva “Vårt mål är alltid att sätta dig som kund i fokus och hitta den exponering som passar dig. Därför är vi angelägna om att utreda dina behov och önskemål innan vi presenterar en lösning. “Genom att förverkliga dina idéer med hjälp av våra innovativa skylt- och exponeringslösningar synliggör vi ditt budskap på bästa möjliga sätt.” Skyltstället har sitt ursprung i ett företag i Borlänge med namnet ”Gravyrcentralen” som startades 1985. Här arbetade man med gravyr på olika produkter, bland annat skyltar.

Nu söker Skyltstället i Sundsvall en företagsam och självgående säljare som vill vara en del av ett snabbväxande företag med härlig kultur och stora utvecklingsmöjligheter. För att lyckas i rollen är du en ambitiös och trygg person som älskar att göra goda affärer och som ser det som självklart att vara mer ute hos kunder än inne på kontoret. Du har också en inre övertygelse att allt går att lösa för dina kunder inom ditt ansvarsområde, profilreklam.

Vi ser med fördel att du har denna bakgrund:

Du är redan idag säljare och känner dig redo att ta nästa steg i din säljkarriär, till en roll med stort eget ansvar under frihet.

Du kan uppvisa goda säljresultat och har ett stort upparbetat kontaktnät i regionen.

För att passa i rollen kan du uppvisa följande kompetenser och egenskaper:

-Självstartande

-Initiativtagande

-Social och kontaktsökande

-Resultatdriven

-Målinriktad

-Nytänkande

-Strukturerad och noggrann

-Uthållig

Vi ger dig:

100% hjälp vid offertuppbyggnad och grafiskt arbete på kontoret i Sundsvall

Deltagande i BNI-affärsnätverk.

Trevliga sammankomster och konferenser med kollegor i landet.

Övrigt:

Du har B-körkort.

Du har god datavana och har du kunskap i Adobe Illustrator kommer det vara meriterande.

Tjänsten är helt provisionsbaserad med goda förtjänstmöjligheter.

Tillträde snarast enligt överenskommelse.

I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med Pointpeople Rekrytering & Executive Search. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. För ytterligare information, vänligen kontakta rekryteringskonsult Ulrika Westin, 070-6021133.

Välkommen med din ansökan

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Utesäljare.

Säljare

Läs mer Apr 24
Distriktsansvarig säljare DVH till Sundsvall / Gävle
Orkla Care Sweden AB är en ledande leverantör av personliga hygienprodukter, tvätt- och sköljmedel, kosttillskott, hälsoprodukter, munvård, sårvårdsprodukter och sport nutrition i Skandinavien. Några av de mest kända varumärkena är Grumme, Nutrilett, Jordan, Star Nutrition, Salvequick, Family Fresh, Bliw, Active Care, Samarin, LdB, Pharbio & L300. Produkterna säljs via dagligvaruhandeln, hälsokostbutiker och apotek.
Vi söker nu en distriktsansvarig säljare till distrikt Sundsvall på visstid (juni 2024 till och med maj 2025). Är du en driven, motiverad person som gillar utveckling och nya utmaningar ser vi fram emot din ansökan.
Vi erbjuder
Du får komma till ett marknadsledande företag med fantastiska varumärken, där du med stor tilltro får driva ditt distrikt. Vår kultur präglas av vinnare, högt engagemang och en personlig stämning där alla får möjlighet att ta plats och utvecklas. Våra värdeord Modig, Trovärdig och Inspirerande hjälper oss att skapa en öppen, energifylld och professionell stämning.
Vi värdesätter våra medarbetare och vår kultur är central i vårt dagliga arbete, In Care We Care. Som distriktsansvarig säljare får du möjlighet att utvecklas i ett framgångsrikt företag och ett av Nordens största FMCG bolag.


Vad säger Lars Wessman om Orkla Care Sweden ?
"Vi är ett högpresterande team/bolag med högt tempo där vi bryr oss om varandra och du får vara dig själv. Mottot är att vi skall må bra för att det ska gå bra. Vi uppmuntrar alla oavsett avdelningen eller titel, att vara modiga och utmana sig själv, sina kollegor, oss som bolag och våra kunder. Att våga utmana valda sanningar och tänka nytt utvecklar oss, både som bolag och individer.
Hos oss får du arbeta i en kultur där du mår bra, får möjlighet att utvecklas samt jobba med välkända varumärken, med fokus på miljö & hållbarhet. Låter detta intressant och inspirerande, är du välkommen att söka dig till oss."


Arbetsuppgifter
Som distriktsansvarig säljare får du ett självständigt och utvecklande jobb, där din primära uppgift blir att hjälpa våra kunder/butiker samt Orkla Care Sweden att utveckla både försäljning och lönsamhet inom våra kategorier.
Du kommer dessutom att:
Ansvara för att goda affärsrelationer bibehålls och utvecklas genom att bland annat skapa och genomföra strategiska möten med butikerna
Med hjälp av butiksstatistik, Nielsen Data samt POS-data, utveckla och optimera kundernas försäljning och lönsamhet
Skapa god distribution, dvs. täckning av våra produkter i butiken, category & space management är en viktig arbetsuppgift
Sälja in lokala och centrala kampanjer
Exponera kampanjvaror utanför ordinarie hylla och skylta upp aktuella Trade Marketing kampanjer
Genomföra kategoriprojekt och ombyggnationer av hyllor i butik
Ständigt utmana andra externt och internt för att utveckla distriktet & Orkla Care Sweden
Vara en sann ambassadör för Orkla Care?Sweden

Din profil
Lever och brinner för försäljning
Är engagerad, lyhörd, ödmjuk och har rätt inställning
Är målmedveten, resultatinriktad och gillar att vinna
Matchar våra värdeord Modig,?Trovärdig, Inspirerande

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, men erfarenhet från en liknande roll, butiksledet, eller annan typ av försäljning är meriterande.
Lämplig bostadsort är Sundsvall med omnejd eller Gävle och du har B-körkort. Övernattningar förekommer i tjänsten.


Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Robin Ring. Du når Robin på 036-3363461.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Om Orkla
Orkla Care Sweden AB en del av Orkla Health, är ett ledande företag inom konsumenthälsa. Du finner våra varumärken i dagligvaruhandeln, på apotek och online. I vår portfölj finner du varumärken så som Grumme, Nutrilett, Family Fresh,Bliw, Active Care, Samarin,LdB,Pharbio & L300.

Ansök nu

Säljare på Hemglass i Sundsvall

Läs mer Apr 22
Hemglass – att köpa glass hos oss ska vara en upplevelse.

Vi och våra kunder vill att du:
· Ansvarar för din Hemglassbil
· Kör säkert
· Håller tiden
· Har en bil välfylld med glass
· Ger glassig service med glatt humör, vänlighet och engagemang
· Står i centrum och vägleder köpet

Då kanske du tänker: ska jag vara en säljare, eller ska jag köra en glassbil? Både och säger vi, vi vill ju att du ska vara en upplevelsesäljare.

Ja du ska kunna köra bil, lasta glass och hålla tider, men framför allt handlar det om att Kajsa 4 år, Erik 82 år och alla däremellan strålar av glädje när Hemglassbilen kommer.

Vi brukar kalla det att vara en glädjespridare.

Hos oss jobbar du eftermiddagar, kvällar och helger. B- körkort är ett krav.

Du skapar en upplevelse för dina kunder, framförallt för mindre barn, men även för föräldrar och äldre. En viktig del i jobbet är att både kunna göra sig förstådd och att förstå. God svenska är därför vårt andra krav.

17 år inom servicebranschen eller pluggar på kommunens kulturskola – spelar INGEN roll det viktigaste är att du gillar dina kunder, service och försäljning. Centralt för oss är att du är glad, vänlig och engagerad.

När du jobbar hos oss kommer du lära dig vad det innebär att i praktiken driva en egen butik på hjul. En möjlighet där du visar upp din förmåga till initiativ, eget ansvar och social kompetens.

Passar det här in på dig säger vi kör bara kör ( i dubbel bemärkelse ???? ).

Ansök direkt genom att gå in på vår hemsida www.hemglass.se

Ansök nu

Teknisk säljare

Läs mer Apr 22
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AO Hydraulik.

Om företaget:

AO Hydraulilk har sedan de grundades 2014, som en utbrytning av Bosch Rexroths, fokuserat på service, förebyggande underhåll och renoveringar av pumpar, hydraulmotorer och -cylindrar mot industrin. De är en komplett leverantör och erbjuder även support och försäljning av komponenter. Med sin gedigna erfarenhet inom branschen säkerställer de sina kunders hydraulmaskineri både driftsäkert och produktivt.

Idag är dom 4st i företaget med målbilden att öka sin tillväxt.

Arbetsuppgifter:

Som teknisk säljare ansvarar du för kundbearbetningen inom och utanför regionen där ditt mål är att utveckla samarbeten, identifiera affärsmöjligheter och skapa mervärde gentemot kund. Du sköter hela säljprocessen självständigt, från uppsökande av kund till framtagande av offerter och avtalsskrivning. Du säljer in hydraulikkomponenter, service, underhåll och reparationer till kunder inom industribranschen.

En viktig del av arbetet blir att prospektera nya kunder och boka personliga införsäljningsmöten hos potentiella kundföretag. I rollen har du ett eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer och för dina egna kunder, likväl budget- och resultatansvar.

• Prospekterar och bearbetar nya kunder
• Reser och besöker kunder
• Ansvar i hela säljkedjan
• Budget- och resultatansvar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Flera års erfarenhet av försäljning
• Kunskap inom hydraulik, pneumatik, styr och automation
• God datorvana och systemförståelse
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort

För att trivas i rollen är du självgående och trivs med ett rörligt arbete då du har hela Sverige som din arbetsplats. Du är strukturerad och trygg med att själv styra och planera din tid. Som utesäljare ser vi att du ett stort tekniskt intresse, drivs av att förstå utmaningar och att hitta effektiva lösningar till kunder. Du brinner för att göra affärer, är nyfiken för att förstå kundens behov, lyhörd och förtroendegivande. Då rollen innebär många kontaktytor, är du en lagspelare och ser ett värde i att samarbeta. Inom denna typ av försäljning arbetar man emellanåt i längre säljcykler där du behöver ha tålamod under processen.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse, bonussystem

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Utesäljare

Läs mer Apr 17
Road Rental fortsätter sin tillväxtresa och vi söker nu en driven, erfaren och relationsbyggande utesäljare som brinner för att skapa affärer. Vi erbjuder en spännande roll med mycket eget ansvar där du får stora möjligheter att leda och driva utvecklingen framåt tillsammans med ett dynamiskt team med stark entreprenörsanda. Sök tjänsten redan idag!

Om Road Rental

Road Rental grundades 2018 och är en av de ledande helhetsleverantörerna inom trafikanordningar och arbetsplatssäkerhet vid väg – och byggarbeten i trafikerade miljöer. Våra tjänster och produkter håller arbetare och trafikanter säkra när vi tillsammans bygger framtidens infrastruktur.

Vi förser våra kunder med del- och helhetslösningar där vi projekterar, upprättar TA-planer och ser till att alla tillstånd som väghållaren kräver finns för att undvika stillestånd och onödiga viten. I vår service utför vi även etableringar med egen personal som innehar alla nödvändiga utbildningar som krävs för att vistas på ett vägarbete.

Våra ledord pålitlighet, engagemang, och framåtanda vägleder oss i allt vi gör och i all kontakt med våra kunder leverantörer och medarbetare.

Vad erbjuder vi dig?

Rollen som utesäljare/entreprenadchef är varierande och du kommer att arbeta väldigt operativt och samtidigt med strategiska frågor och måluppföljning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Försäljning och relationsbyggande
• Säkerställa planering och genomförande av större entreprenader och infraprojekt – före, under och efter utförandet
• Bedriva produkt- och tjänsteutveckling

Vi erbjuder dig ett varierat arbete där jobbet innebär stor frihet under ansvar. Du utgår från Sundsvall och ditt arbetsområde sträcker sig över hela södra Norrland.

Vem är du?

För att du ska lyckas i rollen söker vi dig som är tävlingsinriktad, självgående med en stark framåtanda. Tillsammans med dina kollegor skapar du en arbetsplats som kännetecknas av respekt, omtanke och engagemang. Du är trygg och förtroendeingivande i din roll och du trivs med högt arbetstempo och stundtals krävande leveranstider där det ofta blir snabba förändringar. Du är en person som har lätt för att samarbeta och drivs av att bygga och underhålla relationer med våra kunder.

Du kommer att arbeta med såväl befintliga kunder som att etablera nya kundrelationer, så det är viktigt att du har en professionell approach i det du tar dig an. Du har erfarenhet av B2B försäljning, projektledning, upphandling och förhandlingar, i rollen ingår även framtagning av offerter och kalkylering i olika projekt.

Meriterande med tidigare erfarenhet inom branschen. Resor i tjänsten kan förekomma.

Krav: B-körkort samt god datorvana.

Varmt välkommen med din ansökan

Välkommen med din ansökan, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

För frågor om tjänsten välkomnar vi dig att kontakta Ted Sundberg, ted.sundberg@roadrental.se

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Pointpeople AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Pointpeople AB .

Löneadministratör till Layer Group i Sundsvall

Löneadministratör/Lönekonsult
Läs mer Dec 10
Layer Group AB bildades i maj 2020. Bolagen inom gruppen arbetar under sitt regionala och väletablerade varumärke, men med stödet det innebär att vara en del av något större för att kunna leverera bättre kvalitet och service, nå högre tillväxt och få ännu bättre lönsamhet. Vår uppgift är att ge gruppens entreprenörer och verksamheter rätt förutsättningar för att skapa hög kundnöjdhet. Vår målsättning är att vara Sveriges och Finlands ledande ytskiktsleverantör som samlar de främsta lokala entreprenörerna. Gemensamt för alla företag är ambitionen att vilja nå nästa nivå vad gäller kvalitet och service. Det lokala varumärket, det goda namnet på respektive marknad, måste varje företag själv försvara och utveckla varje dag.

Nu söker vi en Löneadministratör med placering i Sundsvall

Nu bygger vi en till lönehubb inom Layer Group AB och placerar den i Sundsvall. I rollen som löneadministratör kommer Du att tillhöra företagets HR-avdelning. Du kommer att ingå i en trevlig arbetsgrupp med flertalet löneadministratörer på flertalet orter i Sverige bland annat Stockholm och Hässleholm. I Sundsvall är du med på resan från start och tanken är att bygga upp lönefunktionen. Din chef är HR-chefen för Layer Group som finns på huvudkontoret i Solna.

Vem söker vi?

Vi söker dig med ett eget driv som samtidigt trivs med att ge service, du har ett öga för detaljer och tycker om att ha koll, då det är oerhört viktigt att rätt lön i rätt tid betalas ut. Du kommer att arbeta med hela löneprocessen främst för kollektivanställda. I tjänsten ingår viss administration av exempelvis pensioner samt reseräkningar. Du kommer också att arbeta med att ta fram olika former av statistik samt ta ansvar och vara behjälplig med HR-administration och utvecklingen av den.

Formella kompetenser

-Några års erfarenhet av självständigt lönearbete och kan hela processen, från det månatliga såsom mer årliga rutiner såsom semesterårsskifte och lönerevision.

-Du känner dig trygg i rollen och har intresse för lönesystem. Det är meriterande om du har arbetat i Entre.

-Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet, och då främst Excel.

-Du uttrycker dig väl i tal och skrift.

I grunden har du lägst en gymnasial utbildning mot ekonomi, administration eller liknande. Vi ser gärna att du har arbetat inom något HR-område.
B-körkort är ett krav, det är dessutom meriterande om du jobbat med Måleri / Byggavtalet såsom med ackordsbearbetning.

Personliga egenskaper

-Du är effektiv och brinner för både HR- och lönearbetet.

-Du är positiv och glad.

-Du har ett eget driv och engagemang och ser till att slutföra det du påbörjat.

-Du tycker om att utveckla och förbättra då vi kontinuerligt jobbar med att förbättra och utveckla rutiner inom löneprocessen.

Vad du kan förvänta dig av oss?

Vi erbjuder dig ett utvecklande och spännande arbete där du får en nyckelroll för att utveckla Layer Groups HR- och lönefunktionen i ett framåtlutat och expansivt företag. Tillsammans ska vi bygga upp värdefull expertis och ekonomisk effektivitet.

Låter detta som du? Välkommen med din ansökan snarast, urval sker löpande. I denna rekrytering samarbetar Layer Group med Pointpeople Rekrytering och Executive Search. För ytterligare information vänligen kontakta rekryteringskonsult Ulrika Westin, 070-6021133

Du läser mer om Layer Group här:

Vi växer med lokala mästare | Layer Group

Ansök nu

Bolagsekonom till Layer Group med placering Sundsvall

Ekonomiassistent
Läs mer Nov 23
Layer Group AB bildades i maj 2020. Bolagen inom gruppen arbetar under sitt regionala och väletablerade varumärke, men med stödet det innebär att vara en del av något större för att kunna leverera bättre kvalitet och service, nå högre tillväxt och få ännu bättre lönsamhet. Vår uppgift är att ge gruppens entreprenörer och verksamheter rätt förutsättningar för att skapa hög kundnöjdhet. Vår målsättning är att vara Nordens ledande ytskiktsleverantör som samlar de främsta lokala entreprenörerna. Gemensamt för alla företag är ambitionen att vilja nå nästa nivå vad gäller kvalitet och service. Det lokala varumärket, det goda namnet på respektive marknad, måste varje företag själv försvara och utveckla varje dag.

Om tjänsten

Nu bygger vi en central ekonomifunktion inom Layer Group med bas i Sundsvall och du är med på den resan från start.

Rollen som bolagsekonom hos oss på Layer Group innebär en verksamhetsnära och operativ roll med helhetsansvar för redovisningen i ett antal dotterbolag inom Layer-koncernen. Du ska ha vana att jobba självständigt och kommer ha övergripande ansvar för månads-, kvartals- och årsbokslut. Du rapporterar till vår koncernredovisningschef som finns på vårt huvudkontor i Solna. Det här är jobbet för dig som tycker om att jobba verksamhetsnära, rådgivande och trivs i en växande koncern.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak av:

Löpande?

• Bokföring, skatt & moms?, betalningar?
• Avstämningar
• Huvudansvar redovisning, bokslut och rapportering? för ett antal dotterbolag

Framtagande av budget och forecasts tillsammans med dotterbolagens VDar

Bolagsformalia?

• Årsredovisning
• Deklaration
• protokoll?

Huvudansvar rapportering till koncern? i Cognos

• IC (interna mellanhavanden)?
• BR & RR?
• KPI:er

Behjälplig vid onboarding av förvärv

Dina formella kompetenser:

Skallkrav:

Ekonomisk utbildning och några års erfarenhet av liknande arbete

Flytande i svenska och engelska tal och skrift

Goda kunskaper i Excel

Önskade formella kompetenser och erfarenheter:

Erfarenhet av Entré, Fortnox, Adra Balancer och Cognos är meriterande

Personliga kompetenser:

- Självgående, du ska kunna ta stort eget ansvar för ditt ansvarsområde.

- Självstartande, du har en stark inre motor och har lätt för att starta igång dig själv i dina uppgifter.

- Initiativrik, du tycker det är roligt att komma med förslag till förbättringar och förenklingar, till nytta för dotterbolagen och koncernen.

- Kommunikativ, du har lätt för att kommunicera kring ekonomi med roller på olika positioner inom dotterbolag och koncernen.

- Positiv och framåtlutad, du tycker det är självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat för dig själv och andra.

Vad du kan förvänta dig av oss?

Vi erbjuder dig ett utvecklande och spännande arbete där du får en nyckelroll för att utveckla Layer Groups ekonomifunktion i ett framåtlutat och expansivt företag.

Tillsammans ska vi bygga upp värdefull expertis och ekonomisk effektivitet.

Låter detta som du? Välkommen med din ansökan snarast, urval sker löpande. I denna rekrytering samarbetar Layer Group med Pointpeople Rekrytering och Executive Search. För ytterligare information vänligen kontakta rekryteringskonsult Ulrika Westin, 070-6021133

Du läser mer om Layergroup här:

Vi växer med lokala mästare | Layer Group

Ansök nu

Cybersäkerhetskonsult

Verksamhetskonsult, IT
Läs mer Dec 5
IT-Säkerhetsbolaget är ett konsultbolag med ett tiotal anställda och ytterligare några underkonsulter. Vi är oberoende experter som tillhandahåller dataskydd, cybersäkerhet, juridik och informationssäkerhet till myndigheter och företag. Vi ser en stor efterfrågan inom cybersäkerhet tillsammans med våra andra tjänster. Vi är ett sammansvetsat team där varje medarbetare är lika viktig. Vi organiserar regelbundna träffar där alla medarbetare från hela landet samlas för att dela kunskap, erfarenheter och stärka vårt teamarbete. Arbetet hos IT-Säkerhetsbolaget utgår från hemmet om så önskas. Vi har kontor i Sundsvall och Enköping.

JOBBESKRIVNING

Som Cybersäkerhetskonsult kommer du hjälpa både myndigheter och företag bland annat genom att erbjuda skräddarsydda tjänster inom cybersäkerhet, exempelvis penetrationstester, sårbarhetsanalyser, ingå i ”redteam” för kunduppdrag och omvärldsbevakning. Du kommer tillsammans med vår seniora cybersäkerhetsexpert att forma bolagets verksamhetsgren inom cybersäkerhet och hjälpa våra kunder att stärka sitt digitala försvar. Som en del av vårt team kommer du att spela en central roll i att utveckla och genomföra strategier för att skydda infrastruktur och digitala miljöer. Hos oss blir du en del av en dynamisk, inspirerande och samarbetsvillig kultur där du kommer att möta intressanta utmaningar och ansvarsområden. I tjänsten kan även ingå drift och utveckling av tjänster och produkter inom cybersäkerhet samt internt arbete inom bolaget. Som konsult kan du behöva utföra vissa uppdrag ute hos kund. Du förväntas löpande utveckla din kompetens inom området bland annat genom att hålla dig uppdaterad inom de senaste trenderna inom cybersäkerhet. Vi tror även att för att du ska vara rätt person för uppdraget, ser det mer som din passionerade hobby att lära dig nya saker inom området, och inte bara som ett jobb. Vi förväntar oss att du som söker har ett högt säkerhetsmedvetande. Vissa kunduppdrag kräver en särskild prövning utifrån Säkerhetsskyddslagen.

Formella kompetenser och erfarenheter:

Du som söker ska inneha kunskaper eller erfarenheter inom ett flertal av nedanstående områden:

• OWASP
• Kodgranskning
• Penetrationstester och sårbarhetsanalyser (minst 3–5 års erfarenhet erfordras)
• Pythonprogrammering
• Känna till branschstandarder såsom NIST och CIS
• Erfarenhet inom Red team/Blue team
• Kommunicera teknisk information, skapa skriftliga rapporter för olika målgrupper
• Projektarbete
• Sårbarhetstester inom: Infrastruktur, Webapplikationer, Cloud (Azure / AWS)
• Arbete med it-forensik
• Utföra utredningar och undersökningar av HW och SW
• It-arkitektur med fokus på it-säkerhet i design och policys
• Arbeta i stora cybersäkerhetsprojekt
• Obehindrat tala och skriva svenska och engelska

PERSONLIGA EGENSKAPER:

• Självgående
• Kommunikativ
• Lyhörd
• Flexibel

MERITERANDE

Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av utveckling och integration av säkerhetsprodukter i produktionsmiljö, är certifierad OSCP eller Burp suite-practitioner.

Om du har erfarenhet av konsultbranschen sedan tidigare är även det en merit.

Något vi även ser som högt meriterande är om du kan visa på en aktiv profil på plattformar som Tryhackme, Hackthebox m.m

VAD VI ERBJUDER

Vi erbjuder dig flexibilitet och kunskapsutveckling

Flexibilitet: Du har stor frihet att planera ut utföra dina arbetsuppgifter från din hemarbetsplats. Vi lever som vi lär och använder riskbaserat den digitala teknikens fördelar. Våra kunder finns främst inom Sveriges gränser. Våra kontor i Sundsvall och Enköping är naturligtvis alltid tillgängliga för dig.

Kunskap: Kompetensutveckling är en naturlig del av arbetet. Inom IT-Säkerhetsbolaget delar vi kunskap kontinuerligt med varandra.

DIN ANSÖKAN

Sista ansökningsdag är den 15 december 2023

Har du några frågor om IT-Säkerhetsbolaget eller om tjänsten kan du kontakta Dennis Johansson på dennis.johansson@itsakerhetsbolaget.se

Välkommen med din ansökan snarast, urval sker löpande. I denna rekrytering samarbetar Layer Group med Pointpeople Rekrytering och Executive Search och du söker jobbet via vår ansökningslänk. För ytterligare information om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta rekryteringskonsult Ulrika Westin, 070-6021133

Ansök nu

Receptionist till First Hotel Strand i Sundsvall

Hotellreceptionist
Läs mer Okt 10
First Hotels är en ledande hotellkedja med unika hotell centralt placerade i Norge, Sverige och Danmark. På First Hotels är vi stolta över att erbjuda unika och personliga hotell med modern komfort. First Hotels grundades 1993 och bestod då av sex hotell i Sverige. Sedan dess har hotellportföljen utökats genom förvärv och uppköp av nya hotell. Vår målsättning och förpliktelse är att erbjuda våra gäster kvalitetsupplevelser och individuella val. Alla våra hotell är unika när det gäller stil, atmosfär och design. First Hotel Sundsvall ligger i centrala Sundsvall men ändå med närhet till hav och natur. Hotellet har 203 rum varav flera med utsikt över havet och Sundsvallsbron, konferensmöjligheter och en välbesökt restaurang.

First Hotel Sundsvall söker nu en receptionist för ett föräldravikariat med start omgående. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av serviceyrket och har vana av att möta kunder eller gäster och tycker att ge service till andra är det bästa jobb man kan ha.

Kompetenser vi söker:

• God datorvana och lätt för att lära dig nya system och om du älskar sociala medier och vill dela First Hotel Sundsvalls vardag, är det ett plus.
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift, kunskap i övriga språk är meriterande
• Tidigare erfarenhet av att möta kunder eller gäster är meriterande.

Personliga egenskaper vi söker:

• Serviceminded - du älskar att möta människor och att ge glad och positiv service.
• Kreativ - du har lätt att hitta lösningar på problem med hjälp av tidigare erfarenheter kombinerat med nya idéer.
• Lojal - du har en inbyggd lojalitet till företaget och till arbetskamraterna och tycker det är självklart att ställa upp för andra i teamet.
• Noggrann - du har lätt för att sätta dig in i rutiner och instruktioner och fullföljer uppgifter på ett noggrant sätt.
• Ansvarsfull - tillsammans med dina kollegor visar du stort ansvar för din roll och arbetsuppgifter.

Ditt arbete består bland annat av:

• Telefonhantering
• In- och utcheckning
• Allmän service till hotellets gäster
• Bokning av hotellrum
• Fakturering
• Uppföljning av erbjudanden och bokningar i allmänhet
• Värvning av First Members
• Daglig merförsäljning

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder en fantastisk arbetsplats med omtänksamma och positiva värderingar. Du kommer att möta varierande dagar där vi skapar roligt på jobbet för varandra. Du har även en rad förmåner som rabatt på boende & restauranger inom First Hotels för dig och din familj.

Vi har naturligtvis kollektivavtal.

Tjänsten är på 75 % vikariat med start omgående. Arbetstiderna följer verksamheten vilket innebär dag- och kvällsskift samt helger. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 10 november.

Låter detta som du?

Välkommen med din ansökan snarast, urval sker löpande. I denna rekrytering samarbetar First Hotel Sundsvall med Pointpeople Rekrytering och Executive Search. För ytterligare information vänligen kontakta rekryteringskonsult Ulrika Westin, 070-6021133

"Your second home is FIRST"

Ansök nu