Säljledare jobb i Sundsvall

Hitta lediga jobb som Säljledare i Sundsvall. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet. Du kan också klicka på en arbetsgivare och se alla jobben i Sundsvall från den arbetsgivaren.

Teamleader i Sundsvall

Säljledare
Läs mer Aug 5
Häng med på en fantastisk tillväxtresa och var med och bidra till en tryggare tillvaro.

Garda Alarm är inne i en stor expansionsfas. Nu växlar vi upp och utökar vår säljorganisation ytterligare. Du kommer representera några av marknadens bästa produkter.

Nu söker vi därför dig som är en social stjärna, har ett starkt driv, en vilja av stål och en önskan att vara med och bidra till en tryggare framtid. Vi erbjuder en arbetsplats som präglas av engagemang, glädje, utveckling och viljan att skapa Sveriges absolut nöjdaste kunder. Vill du veta mer hur det är att arbeta med oss se mer här:
https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/



Vi erbjuder dig:

- Utbildning som säkerhetskonsult
- Produktutbildningar
- Generös lönemodell med grundlön, provision och bonusar utan tak
- Säljutbildningar med certifiering i Garda Alarm Business Academy
- Karriärmöjligheter till att klättra inom bolaget
- Säljtävlingar




Vad innebär tjänsten

En Teamleader hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och pushar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Den person som visat att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En Teamleader är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat. Utgår från kontoret tillsammans med kollegorna i våra firmabilar.



Vi söker dig som:

- Talar flytande svenska och rent belastningsregister
- B-Körkort
- Är social
- Har ett driv
- Är målmedveten
- Har en hög arbetsmoral
- Kan arbeta eftermiddagar och kvällar


Erfarenhet av att ha jobbat med liknande försäljning är meriterande men inget krav.

Skicka in din ansökan redan idag! Du ansöker lätt även utan CV!

Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

Välkommen till Garda Alarm-familjen du också!

Ansök nu

Säljchef/Teamleader till vackra Sundsvall sökes!

Säljledare
Läs mer Maj 13
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Vi gasar på och har startat flera nya team under början av 2022 och ska göra året till ett riktigt framgångsrikt år, vill du vara en del av resan?

Nyfiken på vad vi gör? Se videon för exempel på vad vi erbjuder:

https://www.youtube.com/watch?v=bIrPxx1wzAk&t=6s

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter
- Chansen att utveckla ett eget dreamteam
- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak

- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort. Vår resetävling som vi hoppas kunna njuta av 2022 igen tex.
- Teamevents varje månad

- Intern vidareutbildning i försäljning och ledarskap



Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.
- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.
- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.
- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.
- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.


Du är en person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm firar 10 år i sommar och hjälper familjer till med en modern trygghet till låg kostnad. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem även att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.



Vet du med Dig att det är Dig som vi kommer behöva ha med för att fortsätta vårt byggande och vår expandering? Hör av Dig direkt till oss så kanske Du är en av dem vi kallar in till en personlig intervju!

Ansök nu

Senior Sales Manager till Verisure Sales AB i Sundsvall

Säljledare
Läs mer Apr 7
Vill du ta steget vidare i din säljkarriär? Då är Verisure rätt företag för dig!

Verisure är marknadsledande i Europa inom larm med över 30 års erfarenhet av säkerhet och egenutvecklade produkter. ’’Varannan minut, året om, installeras ett Verisurelarm’’ - vi har nästan 3,7 miljoner nöjda kunder världen över och skyddar det som betyder mest. Verisure har två år i rad rankats som topp tio av Sveriges mest innovativa företag och tar första plats inom Sverige som det mest innovativa säkerhetsföretaget. Våra slagord är att alltid vara bättre än igår.  

Om rollen

Vi letar efter en erfaren Sales Manager med en stark entreprenörsanda som vill leda sitt eget säljteam och tillsammans sträva efter resultat. I längden ser vi att du leder ditt eget kontor. Tjänsten kommer börja med ett fyra månaders traineeprogram där du skolas in i Verisure företagskultur, värderingar och arbetssätt. Du kommer bli expert på vår säljmetod och våra processer, då dessa är avgörande för att kunna utveckla ditt kommande team. Självklart stöttar vi dig genom hela resan med skräddarsydda utbildningar och e-kurser.

Vad vi erbjuder dig som Senior Sales Manager

- Konkurrenskraftig lön med provision utan tak samt bonusar

- Företagsbil

- Försäljningstävlingar med attraktiva priser, till exempel resor till Miami och Dubai

- Kollektivavtal och friskvård

- Interna utbildningar i bl.a. Sales Academy, chefskurser och HR-relaterade områden

- Stora karriärmöjligheter och personlig utveckling

- På sikt ett eget kontor med anställda och ansvar över större geografiska områden

Vad vi letar efter hos en Senior Sales Manager

- Är resultatorienterad och analytisk som person

- Har minst 3 års erfarenhet av försäljning. Erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande

- Har minst 2 års erfarenhet av ledarskap

- Har B-körkort, eftersom bil används dagligen i rollen

- Har flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande

- Är fri från anmärkningar hos både kronofogden och belastningsregistret eftersom Verisure är ett auktoriserat säkerhetsföretag

- Personliga egenskaper väger högt i denna roll. Vi ser tillexempel gärna att coachning, lyhördhet och problemlösning faller Dig naturligt.

Är Du den vi söker? Skicka in din ansökan direkt med CV och personligt brev så kommer vår rekryteringsspecialist att kontakta dig!

Ansök nu

Vi söker en Säljcoach!

Säljledare
Läs mer Jan 19
Vi söker säljcoach!
Vi söker nu på Wecall, ett av Sveriges starkaste och snabbast växande kontaktcenter, en viktig medspelare till vårt team. Någon som vill utveckla, driva och skapa det vassaste säljteamet.
En säljcoach hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visar goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Du är en person som visar att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En säljcoach är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat.
Det team du skall ingå i och leda är det team som arbetar med att rekrytera/värva medlemmar till LRF, Lantbrukarnas riksförbund. Vi är ett team på cirka 9 personer som behöver en driven ledare som även kommer att jobba med egen försäljning.
Våra säljare och coacher har månadslöner och självklart provision och bonus. Här arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen. Du kommer att arbeta i fräscha lokaler i centrala Sundsvall tillsammans med massvis av härliga kollegor. Arbetstiderna är vardagar 8-16,30.
Wecall har kollektivavtal och är medlemmar i branschorganisationen Kontakta.
Skicka in din ansökan till ulrika@wecall.se

Ansök nu

Teamledare till Expo Avenue

Säljledare
Läs mer Nov 15
Har du en stark vilja, vill utveckla dina ledaregenskaper och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt!


Expo Avenue arbetar med face2face försäljning, vilket innebär att du förmedlar våra uppdragsgivares välkända varumärken via fält- och eventförsäljning.
Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål och coachar dina medarbetare till att nå framgång.

Expo Avenue erbjuder:


- En attraktiv lönemodell
- Tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
- En rolig arbetsplats med glädje och energi


Expo Avenue söker dig som:


- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med struktur och ett organiserat arbetssätt
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Vill ta nästa steg i din karriär


Vi erbjuder en gedigen försäljning- och ledarskapsutbildning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och för att ditt team ska nå sina mål.
Det är viktigt att du har lätt för att inleda en professionell men lättsam interaktion med nya människor.


Om Expo Avenue:

Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Sundsvall med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Sundsvall.
Meriterande men inget krav är om du har tidigare erfarenheter inom eller som account manager, försäljning, ledarskap och/eller kundservice.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: jobb@midsale.se

Ansök nu

Säljledare/utesäljare

Säljledare
Läs mer Aug 26
Grönborgs Bygg AB är ett ledande företag inom framförallt fönsterbyten i mellan/norra Sverige. Nu befinner vi oss i en expansiv fas och söker en säljledare/utesäljare i Sundsvall med omnejd. Är du rätt person kan vi erbjuda ett fritt och stimulerande arbete med goda förtjänstmöjligheter. Arbetsuppgifterna innebär att konsultera villaägare i ditt närområde inom framförallt fönsterbyten. Du kommer tillsammans med våra lokala hantverkare att vara en ambassadör för Grönborgs Bygg AB.
Vi jobbar väldigt tight tillsammans, säljledning, regionchefer, säljrepresentanter och hantverkare för att skapa trygghet i hela processen från första kundkontakt till komplett färdigt projekt.
Tidigare säljerfarenhet ser vi som meriterande men är inte ett krav utan vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person. Vi tillhandahåller både produkt och säljutbildningar löpande. Egenskaper som vi värdesätter är självständighet, driv och noggrannhet. Du sätter stort värde i att jobba mot uppsatta mål.
B körkort är ett krav
Vid uppvisad försäljning kan vi tillhandahålla företagsbil.
Om du tycker att det här låter som något för dig så hör av dig med en ansökan! Rekrytering sker löpande.


Anders Sandberg
jobb@gronborgsbygg.se


070-3209501

Ansök nu

MidSale Consulting – Teamledare

Säljledare
Läs mer Jul 30
Är du bra på att motivera andra, har en stark vilja och känner att struktur är avgörande för att trivas i din vardag? Då besitter du grundegenskaperna för att lyckas som teamledare hos oss!


På MidSale ser vi försäljning som en livsstil och brinner för allt som har med ämnet att göra. Helt orädda för nya utmaningar, peppar vi dagligen varandra att våga mer, för att växa som individer. Utöver försäljning, älskar vi expansion och personlig utveckling, vilket är en stor del till att vi konstant hjälper nya talanger att ta stora steg i sin karriärstege.
Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 60 duktiga medarbetare, som alla bidrar till att vår vision; att bli Sveriges bästa arbetsplats.


Vi är nu på jakt efter en ny teamledare till vår framgångssaga i Sundsvall. Att vara teamledare hos oss innebär att du har fullt ansvar över ditt eget team med personal. Dina arbetsuppgifter är att utbilda, coacha samt ansvara över ditt teams budget, mål och resultat.


Hos oss blir man varmt välkomnad in i ett sammansvetsat och resultatinriktat försäljningsteam med högt i tak.
För att passa in hos oss är det fördelaktigt om man sporras av en attraktiv lönemodell, motiverande tävlingar, roliga event och höga resultat.

Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning och ledarskap som följs upp i flera steg.


Mer om oss hittar du här:
www.midsaleconsulting.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Västernorrlands län. Du utgår från vårt kontor i Sundsvall.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: jobba@midsale.se

Ansök nu

Teamledare till Sundsvall

Säljledare
Läs mer Jul 2
Är du bra på att motivera andra, har en stark vilja och känner att struktur är avgörande för att trivas i din vardag? Då besitter du grundegenskaperna för att lyckas som teamledare hos oss!


På MidSale ser vi försäljning som en livsstil och brinner för allt som har med ämnet att göra. Helt orädda för nya utmaningar, peppar vi dagligen varandra att våga mer, för att växa som individer. Utöver försäljning, älskar vi expansion och personlig utveckling, vilket är en stor del till att vi konstant hjälper nya talanger att ta stora steg i sin karriärstege.
Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 60 duktiga medarbetare, som alla bidrar till att vår vision; att bli Sveriges bästa arbetsplats.


Vi är nu på jakt efter en ny teamledare till vår framgångssaga i Sundsvall. Att vara teamledare hos oss innebär att du har fullt ansvar över ditt eget team med personal. Dina arbetsuppgifter är att utbilda, coacha samt ansvara över ditt teams budget, mål och resultat.


Hos oss blir man varmt välkomnad in i ett sammansvetsat och resultatinriktat försäljningsteam med högt i tak.
För att passa in hos oss är det fördelaktigt om man sporras av en attraktiv lönemodell, motiverande tävlingar, roliga event och höga resultat.

Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning och ledarskap som följs upp i flera steg.


Mer om oss hittar du här:
www.midsaleconsulting.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Västernorrlands län. Du utgår från vårt kontor i Sundsvall.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: jobba@midsale.se

Ansök nu

Säljledare Sundsvall

Säljledare
Läs mer Jul 14
Om Lidl
Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra närmare 200 butiker runt om i Sverige.


Vad blir dina arbetsuppgifter?
Som säljledare är du en viktig förebild i butiken och har en given plats i butiksledningen, då du ansvarar för den operativa driften i butiken. Din huvuduppgift är att, tillsammans med hela butiksteamet, ge våra kunder en köpupplevelse som överträffar deras förväntningar. Detta innebär att du ansvarar för processer inom t ex renlighet, färskhetskontroll, inventering, varubeställning, avskrivningshantering och varuplacering.
Du arbetar proaktivt för ständig förbättring och du skapar förutsättningar för att alla i butiksteamet känner delaktighet. I din roll ingår även att stötta butikschefen när det gäller vidareutveckling av medarbetarna genom att ge kontinuerlig feedback samt genom att skapa ett engagerande arbetsklimat.


Vilka erfarenheter söker vi?
Som person är du initiativrik, ansvarstagande, resultatinriktad och du trivs i en arbetsmiljö där det händer mycket. För dig är kunden alltid nummer ett och du brinner för försäljning och service. Du har ett gott siffersinne och goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har B-körkort.


Vad kan vi erbjuda dig?
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse i vår butik i Sundsvall.
Vi vet att våra medarbetare är det viktigaste för vår framgång! Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt.


Har vi väckt ditt intresse?
Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att fylla i formuläret och bifoga cv samt personligt brev via länken ”Ansök nu”. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via vår hemsida. När du har skickat in din ansökan så får du ett mail som bekräftar att vi mottagit denna.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta vår centrala rekryteringsfunktion på tfn 08-55 55 70 00.


OBS! Som ett kvalitativt led i våra rekryteringsprocesser kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidaten.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teamledare till Expo Avenue

Säljledare
Läs mer Apr 15
Har du en stark vilja, vill utveckla dina ledaregenskaper och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt!


Expo Avenue arbetar med face2face försäljning, vilket innebär att du förmedlar våra uppdragsgivares välkända varumärken via fält- och eventförsäljning.
Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål och coachar dina medarbetare till att nå framgång.

Expo Avenue erbjuder:


- En attraktiv lönemodell
- Tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
- En rolig arbetsplats med glädje och energi


Expo Avenue söker dig som:


- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med struktur och ett organiserat arbetssätt
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Vill ta nästa steg i din karriär


Vi erbjuder en gedigen försäljning- och ledarskapsutbildning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och för att ditt team ska nå sina mål.
Det är viktigt att du har lätt för att inleda en professionell men lättsam interaktion med nya människor.


Om Expo Avenue:

Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Sundsvall med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Sundsvall.
Meriterande men inget krav är om du har tidigare erfarenheter inom eller som account manager, försäljning, ledarskap och/eller kundservice.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: jobb@midsale.se

Ansök nu

Inhouse Sales Manager till nya Clarion Hotel Sundsvall

Säljledare
Läs mer Apr 21
Located in the center of Sweden, Sundsvall is the university city who will get a brand new hotel in 2021. A top hotel in Sundsvall in a “new” part of the city, which is still very centrally located and also right by the Selångers river.

The hotel will provide 270 rooms, restaurants, bars, rooftop terrace, spa and a large conference area, elegant and cosmopolitan with a tough edge. This Clarion Hotel should not just be a hotel. We will refine every detail and create meeting places that make life easier for the hotel’s guests. We chisel out a vibrant Living Room, a flexible and inspiring conference area, a restaurant that the guest wants to return to all hours of the day, a spectacular rooftop bar, an international spa and hotel rooms that create well-being and relaxation.

The roof bar’s design sparkles with polished brass details that meet a powerful base palette of limestone, smoked oak and a black ceiling. Gold-toned mirrors behind the bar and on the wall behind the site-built sofa create a warm background that reflect the view.


INHOUSE SALES MANAGER TILL CLARION HOTEL SUNDSVALL


I september 2021 slår vi äntligen upp dörrarna till spektakulära Clarion Hotel Sundsvall! Nu letar vi efter de mest passionerade och drivna ledarna som vill vara med oss på resan för att sätta hotellet på kartan som Sveriges nya destinationshotell.

Hotellet har 270 hotellrum och en flexibel möte & eventarena samt en bankettsal på 400 kvadratmeter. Restaurangen, den unika takterrassen, hotellets spa med Rooftop pool och vårt unika vardagsrum kommer att vara de naturliga platserna att hänga på - oavsett anledning. Vi älskar Sundsvall! Därför kommer vi självklart vara en del av Sundsvall och framförallt, Sundsvall ska känna sig som en del av oss.

Våra mål är skyhöga och du kommer mötas av ett team fullt av talanger och personligheter som varje dag går de extra stegen för att leverera gästupplevelser utöver det vanliga. Vår ambition är att ha de mest passionerade och engagerade medarbetarna i branschen! Är du en av dem?

Tycker du TrevPAR är ett alldeles magiskt ord? Drivs du av att skapa, förvalta och utveckla relationer?
Bra!

Relationer är absolut viktigast i business tycker vi. Förtroende förtjänar man och därav är det den bas vi bygger all vår verksamhet på. Därför söker vi nu en driven operativ Inhouse Sales Manager. En stark ledare med öga för kvalité, detaljer och upplevelser. Du kommer vara med och utarbeta ett helt ny produkt i Sundsvall och ingå i ett ledningsteam lokalt med andra ledare, där ni rapporterar till VD. I denna roll blir du den samordnande och drivande kraften i att dels operativt arbeta direkt mot gästen & kommer även arbeta mot våra längre strategiska mål. Du är kommersiell med stor operativ förståelse och drivs av samarbete, öppenhet och insikten att ta fullt ägandeskap för gästens helhetsupplevelse. Alltid och varje gång!

Vill du bli en del av vår framtid i Sundsvall? Gillar du att utmana och utmanas? Då är du kanske den vi söker.

Inhouse Sales Manager ansvarar för att hantera alla inkommande affärer till verksamheten. Våra kunder är allt ifrån privatpersoner, grupper, företag och exempelvis event beställare, som alla letar efter en plats där de kan öka sitt interna och externa värde. Här blir du den kommersiellt och operativt samordnande kraften, som får våra gäster att just öka sitt värde!

I tjänsten ingår b la arbetsuppgifter såsom:

• Huvudansvarig för all incoming, produktion och återköps bearbetning
• Arbetsleda och på sikt utveckla såväl medarbetare som det dagliga arbetet på avdelningen
• “Guardian of the brand” i produktionen av ex events, möten och sammankomster i hela verksamheten
• Strategiskt ansvar för att tillsammans med Revenue Manager att optimera & koordinera hotellets totala försäljning inom alla segment.
• Ta fram och presentera underlag för kommersiella beslut till VD och ledningsgrupp
• Driva utvecklingsprojekt inom avdelningen och för hela verksamheten
• Ansvara för att centrala resurser har de rätta verktygen för att sälja oss
• Samordning av kampanjer & paket samt lokalt ansvarig för Nordic Choice Club, vår centrala kundklubb
• Administrativt arbete i b la PMS, POS, CRM, Sales & Catering och CMS system
• Ansvara för att företagets policys efterlevs inom verksamhetsområdet
• Vid anställning presenteras fullständigt befattningsbeskrivning kring mandat och förväntningar
• Tjänsten innebär arbete under dag, kväll och helger. Som det är när man jobbar på hotell!

Rekrytering kommer ske löpande därav kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Driven säljledare

Säljledare
Läs mer Mar 3
Är du framgångsrik säljare eller säljledare/chef inom direktförsäljning och vill ta nästa steg i karriären. Hos oss får du chans att realisera din potential och äga makten över din egen tillvaro.
Som säljledare på Grönborgs Bygg är du en inspiration och förebild för våra säljare. Med engagemang och en vinnar-aura som smittar av sig leder du säljarna till framgång. Du har en bakgrund inom direktförsäljning och ger kontinuerligt våra säljare stöd på fältet.
Egenskaper som vi värdesätter är självständighet, driv och noggrannhet.
Du sätter stort värde i att jobba mot uppsatta mål och vara socialt utåtriktad.
Grönborgs Bygg AB är ett ledande företag inom tak & fönsterbyten i norra Sverige.

Ansök nu

Teamledare till Expo Avenue

Säljledare
Läs mer Mar 31
Har du en stark vilja, vill utveckla dina ledaregenskaper och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt!


Expo Avenue arbetar med face2face försäljning, vilket innebär att du förmedlar våra uppdragsgivares välkända varumärken via fält- och eventförsäljning.
Som Teamledare hos oss ansvarar du inte bara över att ditt eget försäljningsmål, utan du coachar, utbildar och ansvarar över resultatet för dina medarbetare, för att hjälpa dem till att nå framgång.

Expo Avenue erbjuder:


- En attraktiv lönemodell
- Tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
- En rolig arbetsplats med glädje och energi


Expo Avenue söker dig som:


- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med struktur och ett organiserat arbetssätt
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Vill ta nästa steg i din karriär


Vi erbjuder en gedigen försäljning- och ledarskapsutbildning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och för att ditt team ska nå sina mål.
Det är viktigt att du har lätt för att inleda en professionell men lättsam interaktion med nya människor.


Om Expo Avenue:

Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Sundsvall med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Sundsvall.
Meriterande men inget krav är om du har tidigare erfarenheter inom eller som account manager, försäljning, ledarskap och/eller kundservice.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: jobb@midsale.se

Ansök nu

Försäljningschef till Expo Avenue

Säljledare
Läs mer Feb 10
Har du en stark vilja, vill utveckla dina ledaregenskaper och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt!


Expo Avenue arbetar med face2face försäljning, vilket innebär att vi förmedlar våra uppdragsgivares välkända varumärken via fält- och eventförsäljning.
Du ansvarar bland annat över resultat, rekrytering och coachar dina medarbetare till att nå framgång.

Expo Avenue erbjuder:


- En attraktiv lönemodell
- Tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
- En rolig arbetsplats med glädje och energi


Expo Avenue söker dig som:


- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med struktur och ett organiserat arbetssätt
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Vill ta nästa steg i din karriär


Vi erbjuder en gedigen försäljning- och ledarskapsutbildning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och för att ditt team ska nå sina mål.
Det är viktigt att du har lätt för att inleda en professionell men lättsam interaktion med nya människor.


Om Expo Avenue:

Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Sundsvall med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Sundsvall.
Meriterande men inget krav är om du har tidigare erfarenheter inom eller som account manager och/eller kundservice.


Vi ser gärna att du har erfarenhet inom uppsökande försäljning samt ledarskap.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: jobb@midsale.se

Ansök nu

Heltidstjänst som teamledare

Säljledare
Läs mer Feb 10
Har du en stark vilja, vill utveckla dina ledaregenskaper och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt!


Expo Avenue arbetar med face2face försäljning, vilket innebär att du förmedlar våra uppdragsgivares välkända varumärken via fält- och eventförsäljning.
Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål och coachar dina medarbetare till att nå framgång.

Expo Avenue erbjuder:


- En attraktiv lönemodell
- Tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
- En rolig arbetsplats med glädje och energi


Expo Avenue söker dig som:


- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med struktur och ett organiserat arbetssätt
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Vill ta nästa steg i din karriär


Vi erbjuder en gedigen försäljning- och ledarskapsutbildning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och för att ditt team ska nå sina mål.
Det är viktigt att du har lätt för att inleda en professionell men lättsam interaktion med nya människor.


Om Expo Avenue:

Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Sundsvall med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Sundsvall.
Meriterande men inget krav är om du har tidigare erfarenheter inom eller som account manager, försäljning, ledarskap och/eller kundservice.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: jobb@midsale.se

Ansök nu

Driven säljare / Franchisetagare sökes till Moogio

Säljledare
Läs mer Nov 24
Moogio söker en franchisetagare för etablering av ett nytt show-room för designade och skräddarsydda lösningar inom solskydd och fönsterinredning i Sundsvall


Föreställ dig att starta eget inom en bransch där vartenda hus, kontorsbyggnad, hotell eller restaurang, kan vara en potentiell kund. Föreställ dig hur många fönster som finns runt omkring i Sundsvall. Föreställ dig hur mycket det har byggts eller kommer byggas framöver. Detta är Moogios marknad. Vi säljer och levererar designade och skräddarsydda lösningar inom solskydd och fönsterinredning. Vi finns idag på 31 orter i Sverige och Danmark.
Som du förstår går det bra för oss och vi söker nu dig som i nära samarbete med oss vill etablera och driva en egen Moogio-butik/showroom med start under våren 2021.
Vi erbjuder ett intressant och lönsamt koncept. Du får självklart all hjälp och stöd du behöver för att starta och driva din butik.
Är du säljinriktad, praktiskt lagd och beredd att satsa helhjärtat på att driva ett eget företag?
Har du intresse för design och inredning?
Har du ekonomiska möjligheter att finansiera ett eget aktiebolag och en uppstart?
Läs mer om oss och rollen som franchisetagare på www.moogiofranchise.se.


Ansökan
Fyll i en intresseanmälan på hemsidan www.moogiofranchise.se eller kontakta vår rekryterare,
Johan Ideström, johan.idestrom@expansionskonsult.se,
0733-584601.


Rekryteringen sker löpande så ansök så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan idag!

Ansök nu

Säljledare till retail-kedja

Säljledare
Läs mer Dec 7
Infinity HR är ett rekryterings- och konsultbolag som har en enkel filosofi. Vi tror på rätt person, med hårdast pannben till rätt position! I alla rekryterings- och search-processer vi gör är vårt jobb att identifiera kandidater som har rätt mind-set, energi, driv, vision och värdegrund!

För kunds räkning söker vi nu en Säljledare med extra stort fokus på just försäljning!

Tjänsten:
- Egen försäljning och coacha dina medarbetare i deras försäljning
- Resultat- och budgetansvar
- Personalansvar 5 personal
- Ansvarig för avdelning inkl. varuförsörjning och exponering

Din profil:
- Erfarenhet av butiksförsäljning minst 2-3 år
- Erfarenhet av ledarskap i någon form
- Älskar försäljning och att coacha och utveckla andra i försäljning
- Prestigelös
- Team-player
- Ordning och reda

Ansökan ska vara inne senast 3 januari, men intervjuer kan ske löpande och tjänsten kan tillsättas tidigare.

Kontakt: Infinity: Mårten Näsvall, Tel 070-3700145

Ansök nu

Försäljningsingenjör Norra Sverige

Säljledare
Läs mer Nov 5
Sedan 1974 har PR Electronics A/S drivits av nyfikenhet och nytänkande i sin produktutveckling där man gör signalbehandling och processkontroll smartare och enklare. Man är gränssnittet mellan kundens processmätpunkter och sitt styrsystem, och säkrar integriteten i kundens analoga och digitala signaler.
Nu söker man en självgående regionansvarig försäljningsingenjör till Norrlandsdistriktet med placering i norra Sverige, Göteborg alt. Stockholm.
PR Electronics är ett ambitiöst företag som utvecklar och tillverkar komponenter för industriautomation och processindustrin. Med drygt 200 medarbetare runt om i världen som innefattas i One Company kultur, har man en global bolagsstruktur som består av tio dotterbolag samt ett nätverk av distributörer. Man tror starkt på att låta entreprenörsanda, kreativitet och innovation prägla sina processer och produkter där man vill främja kvalitet och välbefinnande i allt man gör.


Om tjänsten
Du kommer att ansvara för att utveckla och genomföra alla säljaktiviteter inom ditt säljdistrikt som är Norra Sverige och bör räkna med ca 80-100 resdagar per år. Du ansvarar för att säkerställa bästa möjliga tillväxt och lönsamhet inom distriktet i enlighet med företagets vision och värderingar. Du kliver in i en professionell säljorganisation i världsklass och en engagerande arbetsmiljö med mycket eget ansvar och möjlighet till personlig utveckling. Du kommer att få jobba i ett stabilt företag med hållbar och stark produktportfölj. Rollen innebär mycket egen planering samtidigt som du kommer att ha ett nära samarbete med din närmsta chef och kollegor både på plats i Göteborg och via fjärr.

Dina ansvarsområden i huvudsak.
- Ansvara för försäljningen inom ditt distrikt med fokus på tillväxt.
- Bearbeta både nya och befintliga kunder, främst inom processindustrin.
- I nära samarbete med din chef ta fram mål och säljplaner som du sätter aktiviteter på.
- Deltar aktivt på mässor och produktlanseringar.
- Driver ett positivt samarbete med en erfaren supportfunktion och övriga kompetenta kollegor.
- Att fortlöpande föra in information från säljaktiviteter på ett strukturerat sätt i företagets CRM-system (Super Office).



Vem är du?
I denna roll ansvarar du för försäljningen av PR electronics produkter och tjänster. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och är självgående då det innebär att du till stor del arbetar på egen hand i området. Du har en stark drivkraft att utveckla långsiktiga relationer, känner dig bekväm i kundmötet och har en ständigt pågående dialog med befintliga kunder med syfte att utveckla relationen och bibehålla den under lång tid framöver. Har du erfarenhet kring teknisk försäljning och branschen är det självklart meriterande.

Vi ser gärna att du har genomfört din gymnasieutbildning inom något teknikorienterat område och har en god teknisk förståelse gärna inom elektronik och / eller automation, eller motsvarande.
Mer om dig
- Du är förtroendeingivande och duktig på att skapa relationer.
- Tävlingsinriktad och resultatorienterad och trivs i den miljön.
- Tycker det är roligt med försäljning och kundkontakt.
- Är positiv, ambitiös, målinriktad och sprider framåtanda.
- Säljerfaren med ett par års aktiv kundbearbetning.
- Självgående och kan proaktivt planera dina aktiviteter.
- Har god data/IT kunskaper och behärskar Microsoft Office.
- Behärskar svenska och engelska.


Om verksamheten
PR Electronics A/S är en av världens ledande tillverkare av moduler för industriell signalbehandling och processkontroll. Man levererar ett brett utbud av automationsutrustning med fokus på kvalitet, driftsäkerhet och flexibilitet. Dessutom är PR Electronics globalt representerat via egna dotterbolag i 8 europeiska länder, Kina och USA samt via agenter, återförsäljare och distributörer i mer än 50 länder. Verksamheten är 100 % privatägd och har 200 anställda i koncernen. PR Electronics AB är det svenska dotterbolaget med ansvar för försäljningen i Sverige med huvudkontor i Göteborg. PR Electronics har ett starkt varumärke och enastående kundrelationer baserat på en unik kundservice, vilket samverkar till att forma denna attraktiva arbetsplats.

Övrigt
Marknadsmässig fast lön, bonusprogram, pensionsprogram, tjänstebil. B körkort fordras.
Intervjuer och urval sker löpande så vi ber dig att ansöka redan idag!

Ansök nu

Försäljningsingenjör Norra Sverige

Säljledare
Läs mer Nov 5
Sedan 1974 har PR Electronics A/S drivits av nyfikenhet och nytänkande i sin produktutveckling där man gör signalbehandling och processkontroll smartare och enklare. Man är gränssnittet mellan kundens processmätpunkter och sitt styrsystem, och säkrar integriteten i kundens analoga och digitala signaler.
Nu söker man en självgående regionansvarig försäljningsingenjör till Norrlandsdistriktet med placering i norra Sverige, Göteborg alt. Stockholm.
PR Electronics är ett ambitiöst företag som utvecklar och tillverkar komponenter för industriautomation och processindustrin. Med drygt 200 medarbetare runt om i världen som innefattas i One Company kultur, har man en global bolagsstruktur som består av tio dotterbolag samt ett nätverk av distributörer. Man tror starkt på att låta entreprenörsanda, kreativitet och innovation prägla sina processer och produkter där man vill främja kvalitet och välbefinnande i allt man gör.


Om tjänsten
Du kommer att ansvara för att utveckla och genomföra alla säljaktiviteter inom ditt säljdistrikt som är Norra Sverige och bör räkna med ca 80-100 resdagar per år. Du ansvarar för att säkerställa bästa möjliga tillväxt och lönsamhet inom distriktet i enlighet med företagets vision och värderingar. Du kliver in i en professionell säljorganisation i världsklass och en engagerande arbetsmiljö med mycket eget ansvar och möjlighet till personlig utveckling. Du kommer att få jobba i ett stabilt företag med hållbar och stark produktportfölj. Rollen innebär mycket egen planering samtidigt som du kommer att ha ett nära samarbete med din närmsta chef och kollegor både på plats i Göteborg och via fjärr.

Dina ansvarsområden i huvudsak.
- Ansvara för försäljningen inom ditt distrikt med fokus på tillväxt.
- Bearbeta både nya och befintliga kunder, främst inom processindustrin.
- I nära samarbete med din chef ta fram mål och säljplaner som du sätter aktiviteter på.
- Deltar aktivt på mässor och produktlanseringar.
- Driver ett positivt samarbete med en erfaren supportfunktion och övriga kompetenta kollegor.
- Att fortlöpande föra in information från säljaktiviteter på ett strukturerat sätt i företagets CRM-system (Super Office).



Vem är du?
I denna roll ansvarar du för försäljningen av PR electronics produkter och tjänster. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och är självgående då det innebär att du till stor del arbetar på egen hand i området. Du har en stark drivkraft att utveckla långsiktiga relationer, känner dig bekväm i kundmötet och har en ständigt pågående dialog med befintliga kunder med syfte att utveckla relationen och bibehålla den under lång tid framöver. Har du erfarenhet kring teknisk försäljning och branschen är det självklart meriterande.

Vi ser gärna att du har genomfört din gymnasieutbildning inom något teknikorienterat område och har en god teknisk förståelse gärna inom elektronik och / eller automation, eller motsvarande.
Mer om dig
- Du är förtroendeingivande och duktig på att skapa relationer.
- Tävlingsinriktad och resultatorienterad och trivs i den miljön.
- Tycker det är roligt med försäljning och kundkontakt.
- Är positiv, ambitiös, målinriktad och sprider framåtanda.
- Säljerfaren med ett par års aktiv kundbearbetning.
- Självgående och kan proaktivt planera dina aktiviteter.
- Har god data/IT kunskaper och behärskar Microsoft Office.
- Behärskar svenska och engelska.


Om verksamheten
PR Electronics A/S är en av världens ledande tillverkare av moduler för industriell signalbehandling och processkontroll. Man levererar ett brett utbud av automationsutrustning med fokus på kvalitet, driftsäkerhet och flexibilitet. Dessutom är PR Electronics globalt representerat via egna dotterbolag i 8 europeiska länder, Kina och USA samt via agenter, återförsäljare och distributörer i mer än 50 länder. Verksamheten är 100 % privatägd och har 200 anställda i koncernen. PR Electronics AB är det svenska dotterbolaget med ansvar för försäljningen i Sverige med huvudkontor i Göteborg. PR Electronics har ett starkt varumärke och enastående kundrelationer baserat på en unik kundservice, vilket samverkar till att forma denna attraktiva arbetsplats.

Övrigt
Marknadsmässig fast lön, bonusprogram, pensionsprogram, tjänstebil. B körkort fordras.
Intervjuer och urval sker löpande så vi ber dig att ansöka redan idag!

Ansök nu

Säljchef/Teamleader till nästa toppteam i Sundsvall sökes!

Säljledare
Läs mer Maj 25
Nu söker vi på Garda Alarm någon som vill driva, utveckla och bygga vidare vårt framgångsrika team i Sundsvall!



Är Du vår nya vår nya Säljchef/Teamleader?

En säljchef/teamleader hos oss är en person som gör goda säljresultat på egen hand. Samtidigt visar goda ledaregenskaper, stöttar och utvecklar sina säljare. En person som tror att goda resultat inte kommer lättvindigt, utan som tror på hårt och strategiskt arbete. Tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En säljchef/teamleader är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat.

Vår vision Trygghet i alla lägen!

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

För att passa in i rollen tror vi du är:

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.
- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.
- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.
- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.
- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa.
- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. (Detta är ett krav för att kunna söka tjänst)


Vi erbjuder dig att:

- Ingå i ett av de snabbast växande brand och säkerhetsföretaget i branschen.
- Vara med och bygga ett kontor och marknad från start
- Goda förtjänstmöjligheter med fast och rörlig lön utan tak.
- Utbildning och säljtävlingar samt möjlighet till karriär och personlig utveckling
- En arbetsplats som andas glädje, sälj och engagerade medarbetare.




Vi gör löpande urval och intervjuer så skicka in snarast för att vara med tidigt i processen då starten är omgående.

Var noga med att ha rubriken på din ansökan "Blivande Säljchef/Teamleader"



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljchef till kontor i Sundsvall

Säljledare
Läs mer Feb 3
Garda Alarm är en totalleverantör av trygghet och säkerhet för privata hem och företag. Garda Alarm har idag tusentals kunder och har som långsiktigt mål att bli den största aktören på den svenska marknaden för hemlarm. Sedan etableringen 2012 har företaget utvecklats till att idag vara en riktig utmanare på den Svenska marknaden.


Vår vision
Trygghet i alla lägen!

Vår affärsidé
Garda Alarm erbjuder ett paket av produkter och tjänster för alla som vill ha en trygg bostad att bo och komma hem till!

Är Du vår nya vår nya säljchef?

Har Du en egen stark vilja och ett eget starkt driv samt ett genuint intresse för att skapa nöjda kunder genom att fylla deras behov?
Du kommer att ansvara för säljteamet.(Ingå i säljteamet för säkerhetskonsulterna). Säljchef kommer att ansvara för rekrytering och utbildning av säljarna samt det operativa ansvaret i fält.

Du coachar genom att aktivt deltaga ute på fält och skapar på så vis förtroende hos teamet.
Hos oss får Du en grundutbildning inom försäljning samt individuell coachning av säljchefer och försäljningschefer vars mål är att se dig lyckas.

Arbetsklimatet präglas av hög aktivitetsnivå med mycket energi och glädje där alla strävar efter individuella samt gemensamma mål.

För att passa in i rollen tror vi att Du:
Har en stark vilja att lyckas
Egen stark drivkraft- Du vet att din insats gör skillnad och skapar ditt och teamets resultat.
Är en teamplayer som bidrar med positiv energi
Trivs med hög aktivitetsnivå och att hårt arbete är vägen för att lyckas.

Vi erbjuder dig att:
Ingå i ett av de snabbast växande brand och säkerhetsföretaget i branschen.

Vara med och bygga ett kontor och marknad från start

Goda förtjänst möjligheter med fast och rörlig lön utan tak.

Utbildning, säljtävlingar och möjlighet till karriär och personlig utveckling
En arbetsplats som andas glädje , sälj och engagerade medarbetare.

Vi gör löpande urval och intervjuer så skicka in snarast för att vara med tidigt i processen då starten är omgående.

Var noga med att ha rubriken på din ansökan "Blivande Säljchef"

Varmt välkomna med din ansökan!

Ansök nu

EAB Norrland söker en engagerad Ledare till Portavdelningen

Säljledare
Läs mer Sep 3
Om tjänsten
Är du en lagspelare med ledaregenskaper som gillar att få ihop många lösa trådar till en bra helhet?
Då tycker vi att du skall kontakta oss eller skicka din ansökan redan idag – vi behöver DIG!

Vi behöver nu förstärka organisationen med en Ledare för området Port.
Vi erbjuder Dig ett varierande och ansvarsfullt arbete i ett tryggt och framåt familjeföretag med platt organisation där det är nära mellan ord och handling.


Om företaget
EAB Norrland AB är ett, till merparten familjeägt, bolag grundat 1986. Företaget har sitt kontor i Timrå, och är verksamt i hela Norrland. Den starka kompetensen, många års erfarenhet samt hållbara produkter och konstruktioner, har gjort företaget till en stark aktör inom sina tre affärsområden portar, lagerinredning och stålbyggnader,
EAB affärsidé är att med glödande engagemang och entreprenörsanda sälja, montera och serva lagerinredning, portar och stålbyggnader anpassade efter kundernas specifika behov och med en erkänt hög kvalitet. Att vara en omtyckt arbetsplats som attraherar engagerade och kompetenta medarbetare och att ha roligt på jobbet är andra mål vi arbetar mot.


Arbetsuppgifter
Du har det övergripande ansvaret för avdelningens arbete vilket inkluderar försäljning, montageplanering, montage, dokumentation mm. Till din hjälp finns i huset en väl inarbetad grupp montörer, servicepersonal samt en administratör. Utöver det finns ett väl inarbetat och etablerat samarbete med några av marknadens starkaste varumärken vilket ger oss bra förutsättningar att fortsätta utvecklas inom våra segment.

Din roll innebär en stor del försäljningsorienterade frågor och kundkontakter men också att vara en tydlig och engagerad ledare för de personer som arbetar på avdelningen.


Kvalifikationer
Du är en orädd självstartare som ser möjligheter och motiveras av att sätta tydliga och höga mål för dig och arbetslaget att arbeta mot. Vidare motiveras du av att ta egna initiativ, är handlingskraftig samt trivs med eget ansvar.

Viktigt för rollen är att du genuint gillar kundmötet och har förmågan att skapa långsiktiga samt hållbara relationer och hittar lösningar som skapar mervärden. Vi tror att du har erfarenhet av ledarskap och försäljning i någon form och är nyfiken på att anta en ny utmaning i en kreativ och inspirerande miljö. Självklart har du förmågan att skapa en god teamkänsla omkring dig och trivs i en ledande roll där du får hjälpa människor att utvecklas.

Du är i grunden en praktisk person som trivs med rörelse och variation i ditt arbete.

B-körkort är ett krav. Basen och tjänstestället är Terminalvägen 17, Timrå, men resor förekommer.


Övrigt
Tjänsten är tillsvidare på heltid.

För närmare information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Linda Sandwall på KFX HR- partner, 070- 663 19 89.

Sökande till denna tjänst kan komma att genomgå personlighetstest, kompetenstest och bakgrundskontroll

Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande, dock senast 22/9 2019.

Ansök nu

Driven Säljledare till Mittmedia

Säljledare
Läs mer Aug 28
Mittmedia Sundsvall växer och nu behöver vårt TM-team dig som vill vara vår nästa Säljledare. Som säljledare hos Mittmedia är ditt viktigaste uppdrag att utveckla, coacha och stötta ditt team. Ditt team är för övrigt ett riktigt kanongäng som redan idag slår de uppsatta målen. Teamets uppgift är att med telefonen som redskap arbeta med uppsökande försäljning. Det som är extra kul på Mittmedia är att vi har möjligheten att erbjuda våra kunder marknadens mest utvecklade medieplattformar.



Kvalifikationer och egenskaper
Vi vill att du ska trivas på ditt nya arbete och därför är det viktigt att du har minst ett par års ledarerfarenhet samt att du på riktigt drivs av människor, affärer och lusten till resultat.
Du är van att coacha mot såväl individuella -som gruppmål och du har en egen drivkraft som hjälper dig framåt i såväl med -som motgång.
Vi ser det som meriterande om du själv arbetat som telefonsäljare.


Om företaget
Vi på Mittmedia strävar hela tiden efter att ligga i framkant för att möta våra kunders behov inom marknadsföring. Vår produktportfölj består av en mängd digitala kanaler, sökordsannonsering, sociala medier, morgontidningar, gratistidningar, radio och flera andra produkter och tjänster. Allt för att hjälpa företag få önskad effekt av sin marknadsföring.
Hos oss tillämpar vi delat ledarskap och jobbar i en aktivitetsbaserad arbetsmiljö. Detta ger dig som medarbetare möjlighet att själv påverka hur arbetet ska genomföras.
Mittmedia är Sveriges ledande lokala mediekoncern med 20 nyhetssajter, 28 morgontidningar, appar, gratistidningar, radio, direktreklam, reklambyrå och tryckeriverksamhet. Koncernen omsätter ca 2,2 miljarder och vi är idag 1 100 medarbetare. Läs mer om oss på mittmedia.se
Mittmedia, en del av Bonnier

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans samt försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. <a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Mittmedia med Amendo.

Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida, dock senast den 8 september 2019. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Försäljningschef på Mittmedia Susanne Walczak 060-19 71 21.

<a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

Ansök nu

Säljande konsultchef till Amendo Sundsvall

Säljledare
Läs mer Apr 10
Vi söker dig konsultchef med säljfokus till Amendo i Sundsvall som tillsammans med oss vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa för att sätta Amendo på kartan som den självklara konsult- och rekryteringspartnern inom vår nisch, ekonomi, bank & finans samt försäkring.

Arbetsbeskrivning
I rollen som konsultchef kommer du att få förtroendet att ansvara för att utveckla befintliga och hitta nya kunder för Amendos konsultlösningar.
Du kommer att ha ett nära samarbete med konsultcheferna och regionchef, men är samtidigt själv ansvarig för att sälja och tillsätta dina egna uppdrag samt ha ett personalansvar för de konsulter du har ute hos kund.

Dina arbetsuppgifter som konsultchef handlar bland annat om6:
• Mötesbokning och försäljning med ansvariga chefer hos nya och befintliga kunder
• Ta fram annonsunderlag för publicering
• Söka, kontakta och intervjua potentiella konsulter och underhålla ditt konsultnätverk
• Personalansvar för dina egna konsulter som är ute på uppdrag och driva hela processen från förfrågan till anställning och uppföljning


Kvalifikationer och egenskaper
För att lyckas i rollen som konsultchef hos Amendo krävs det att man kan strukturera och planera upp sitt arbete. Man ska även ha passion för försäljning och vara nyfiken i mötet med kunden. Det är också viktigt att du motiveras av att ha en kombinationsroll med ansvar av både försäljning, tillsättning och personalansvar för de konsulter du har ute hos kund.

Vi värdesätter personer med starkt eget driv som motiveras av att hålla ett högt tempo, tycker om lagarbete lika mycket som att arbeta självständigt och som har arbetat mot en egen budget med goda resultat tidigare.


Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans samt försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. <a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

Amendo Sundsvall erbjuder dig:
- Chansen att jobba på ett litet lokalkontor som tillhör ett större mycket välrenommerat bolag med mycket stor potential att växa lokalt
- Möjlighet att påverka och ta eget ansvar i ett bolag med korta beslutsvägar
- En mycket god personlig utveckling
- En prestigelös arbetsmiljö där vi även firar alla våra framgångar


Frågor och kontakt
Vi vill gärna att du ska komma och jobba hos oss! Sök tjänsten på vår hemsida så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter är det som tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Regionchef Katarina Joneström på 070 - 299 95 65. Vi ser fram emot din ansökan! Sista ansökningsdag är den 30 april!

Ansök nu

Fazer Bageri söker Säljområdeschef till område Sundsvall

Säljledare
Läs mer Aug 21
Närhelst någon tar sig tid att njuta av våra produkter eller tjänster, känner och upplever de den kärlek och omsorg vi adderar till allt vi gör. Vår mission – Mat med mening – förverkligas av 15 000 medarbetare runtom på våra många hållbara och innovativa verksamheter. Vi har expanderat från våra nordiska rötter till att bli ett internationellt företag och vi är redo för att fortsatta växa globalt. Om du delar vår passion, kommer du att hitta ditt perfekta jobb hos oss. 

Fazer är ett av de ledande bageriföretagen i Sverige och Ryssland och ledande i Finland. Vi erbjuder produkter inom bröd och bakverk. I Sverige finns 4 bagerier och ett 40-tal brödbutiker. Populära produkter är Fazer Rotfruktsbröd, Rågkusar, Frökusar, Skogaholmslimpan och Lantbröd, våra ekologiska bröd samt Gateaus exklusiva surdegsbröd. Läs mer på www.fazer.se.

Vi skapar smakupplevelser 

 

Fazer Bageri levererar bröd från egna bagerier från norr till söder och vår säljkår är de som driver framgången ute i butik! Som Säljområdeschef har du resultat- och personalansvar för en grupp regionala säljare och du leder dem i deras dagliga arbete. Som säljområdeschef hos Fazer Bageri blir du en del av ett starkt team och får arbeta med en portfölj av framgångsrika varumärken.

Som Säljområdeschef kommer du te.x att:

• Implementera processer och verktyg för effektiv merchandising av ordinarie försäljning samt kampanjer och aktiviteter.
• Arbeta med ständiga förbättringar med fokus på att öka försäljning, minska returer och kostnader samt säkerställa en säker arbetsmiljö.
• Ansvara för att säkra kort- och långsiktigt resultat ligger i linje med budget genom styrning mot tydliga KPI’er, scorecards och att säkra gemensamma arbetssätt.


Du kommer att rapportera till Regional Chef Distribution & Merchandising på Fazer Bageri.

Du kommer även att:

• Coacha och utveckla individer i teamet för att uppnå goda resultat
• Utföra kontinuerliga utvärderingar av direktrapporterande
• Budget och kostnadsansvar inom ditt säljområde
• Ha delegerat arbetsmiljöansvar


Vi söker dig som är:

• Affärsfokuserad, resultatdriven och med ett personligt driv
• Nytänkande och öppen för förändring
• Förmåga att implementera processer
• Naturlig ledare med stark förmåga att utveckla och coacha andra
• Kommunikativ i både tal och skrift


Vi söker dig som har:

• Tidigare dokumenterad erfarenhet av arbete inom ledande leverantörer till dagligvaruhandeln alt inom ledande dagligvaruhandelsföretag
• Minst 3 års erfarenhet av ledarskap i liknande roll
• God kunskap om svensk dagligvaruhandel


Detta erbjuder vi:

• Ett spännande och utvecklande arbete med några av branschens starkaste varumärken
• En stimulerande och trevlig arbetsplats där du dagligen får samarbeta med riktigt skickliga kollegor


Mer information och ansökan:

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Sundsvall med omnejd.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Håkan Sjödin, Regional chef Distribution and Merchandising, telefon 0730-522510 eller hakan.sjodin@fazer.com. Välkommen med din ansökan senast 2018-09-30. Ansökningarna handläggs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.

Ansök nu

Teamleader till StjärnaFyrkants Innesälj avdelning

Säljledare
Läs mer Aug 17
Som Teamleader ansvarar du tillsammans med övriga överordnande för ditt team att deras och din leverans, dvs att budget levereras. Du vidareutvecklar ditt team och skapar förutsättningar för medarbetarna att lyckas i sina uppdrag. Gruppen består av 7–10 medarbetare och ni arbetar med outbound samtal, där ni genom en strukturerad försäljningsprocess lyssnar på kundens behov och kan därifrån hjälpa kunden till en skräddarsydd lösning via telefon. Du arbetar med alla aspekter av din och dina kollegors leveranser vilket innebär bland annat kompetensförsörjning, personalutveckling och operativ planering.

Vi har en bred och rolig försäljningsportfölj som bl.a. innehåller abonnemang, hårdvaror, molnväxlar och IT-tjänster från marknadens största operatörer och leverantörer. Exempelvis. Telia, Apple, Samsung, Microsoft mm.

Vi söker dig som har erfarenhet av att leda arbete med stora inslag av egenutveckling i en mycket konkurrensutsatt och affärsmässig miljö. Du behöver ha erfarenhet av ledarskap eller relevant utbildning. Erfarenhet inom telecom samt callcenter är en merit. Du har en mycket god förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbete. Du arbetar bra med andra och relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Det är viktigt att du trivs i och arbetar för en miljö där vi coachar varandra, ger och tar feedback på en daglig basis. Vidare förstår du och tillämpar affärsmässiga principer och har förmågan att skapa en god relation till affärsverksamheten. Du är ambitiös, ansvarstagande, driven, målfokuserad och gillar att komma i kontakt med nya människor.


StjärnaFyrkant bildades 1996, då med målsättningen att skapa en i huvudsak norrlandsbaserad kedja för produkter och tjänster inom mobiltelefoni. Den första helprofilerade butiken öppnade 1997 i Sundsvall.

StjärnaFyrkant drivs av att bli kundens ”kunniga kompis”, en pålitlig partner som genom sitt kunnande, sin lokala närvaro samt sina användarvänliga kommunikationslösningar, enkelt och snabbt kan bidra till ökad effektivitet.

StjärnaFyrkant Sverige AB är sedan förra året fullvärdiga medlemmar i branschföreningen Kontakta, vilket vi är både glada och stolta över. Kontakta är en intresse- och branschförening för företag som arbetar direkt eller indirekt med kundservice och telefonförsäljning och ställer höga kvalitetskrav på de medlemmar som verkar inom föreningen. Att bli fullvärdig medlem i Kontakta kräver att man som företag under 18 månaders tid har verkar som ”Aspirantmedlem” för att under tiden visa på den kvalitet och omsorg vi visar våra kunder i vår försäljning.

Ansök nu

Teamleader sökes till Impressive Relations

Säljledare
Läs mer Apr 18
Är du Viasats nya Teamleader?

Viasat Field Sales arbetar ute på fältet och vi söker en Teamleader till vårt starka team. Att jobba som Team Leader har tydliga inslag av entreprenörskap. Du blir en ledare och säljare av marknadens mest underhållande produkt med de finaste film- och sporträttigheterna.

Rollen som Teamleader

Vi tror på ett deltagande ledarskap och därför arbetar du både med egen försäljning ute på fält och med att bygga upp ditt team. Du kommer att rekrytera, planera och strukturera arbetet, coacha och motivera teamet. Du ansvarar för mål och rapporterar till närmsta chef.

För att ge dig optimala förutsättning kommer du genomgå en sälj- samt ledarskapsutbildning genom Impressive Sales Academy.

Tjänsten är på heltid, vardagar mellan 13.00 – 21.00. I vissa fall kan även helger förekomma.

Viasat erbjuder dig

- Marknadens mest underhållande produkt
- Marknadens högsta provisioner
- Möjlighet att vara på plats vid stora film- och sportevenemang, såsom Champions League och Premier League

Vem söker vi?

- Du har erfarenhet av försäljning, och drivs av att leda andra
- Du drivs av en hög ersättning för hårt jobb med fast lön, provision, kickback och bonus
- Mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
- Du har körkort och tillgång till egen bil

Ansökningar sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan utsatt datum.

Ansök nu

Vikarierande Säljcoach B2B Kundservice

Säljledare
Läs mer Apr 3
Com Hem levererar bredband, tv, play och telefonitjänster till svenska hushåll och företag. Vårt kraftfulla och framtidssäkra nät med hastigheter upp till 1 Gbit/s når hälften av Sveriges hushåll, vilket gör Com Hem-koncernen till en viktig motor i det digitala Sverige. Vi erbjuder våra 1,5 miljoner kunder det största utbudet av digitala tv-kanaler och playtjänster via digitalbox eller på surfplattor och mobiltelefoner. Bolaget grundades 1983 och har cirka 1 100 anställda. Huvudkontoret ligger i Stockholm och verksamheten bedrivs genom de fyra dotterbolagen Com Hem AB, Boxer TV Access AB, Phonera Företag AB och iTUX Communication AB. Under 2016 omsatte koncernen 5 665 MSEK. Com Hem-aktien är sedan 2014 noterad på Nasdaq Stockholm. www.comhemgroup.se

VÅRT SYFTE - Vi finns till för att släppa loss kraften i svenska hem och småföretag, men också så att du som medarbetare hos oss ska kunna nå din fulla potential!
VÅR VISION - Sveriges nöjdaste kunder!
HUR - På. Personliga. Pålitliga. Våra värderingar som vi agerar utifrån i allt vi gör, varje dag
VAD - Kraftfulla och framtidssäkra digitala tjänster


Vill du arbeta med ledarskap och försäljning?
Som vikarierande säljcoach inom B2B hos oss på Com Hems Kundservice, får du möjligheten att arbeta med säljträning och säljcoachning i samma tjänst. Med stor kompetens i försäljning och samtalspedagogik ska du coacha våra medarbetare för att använda rätt säljmetodik, utvecklas och optimera sina säljresultat. Nu söker vi en vikarierande säljcoach med inriktning mot vårt B2B område.
Arbetsuppgifter
Du arbetar efter schema med schemalagda träningspass där du tillsammans med teamledare jobbar med individens utvecklingsplan i försäljning inom uppdraget B2B. Träning sker både på individnivå, i enskilda träningspass och genom gruppträning. En del av detta arbete innebär att träna individen i själva samtalet genom att medlyssna och tillsammans ta samtal medan en annan del är att genomföra gruppträningar.
Tjänsten är staionerad i Sundsvall och innebär även resor mellan våra kontor på orterna Härnösand och Örnsköldsvik.

Kvalifikationer

Godkända gymnasiebetyg
Uttrycka dig i tal och skrift på Svenska och Engelska
Erfarenhet från coaching och tidigare arbete med att utveckla personal inom försäljning är ett krav
Erfarenhet av försäljning via telefon, samtalsstyrning och kundbemötande är ett krav
Erfarenhet av att arbeta med företagskunder och försäljning B2B är meriterande

Personliga egenskaper
Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten för rollen samt dina tidigare erfarenheter. Personliga egenskaper som vi söker i denna roll är ett stort engagemang, lyhördhet och initiativförmåga. Du drivs av att arbeta nära medarbetarna och vill självfallet visa på goda exempel, genom att aktivt ta egna samtal.
Vidare kan du anpassa din kommunikation utifrån många olika personligheter samt coacha och ställa krav på kommunikatörerna i deras utveckling. Du bör trivas med att arbeta inom ett expansivt företag som befinner sig i ständig förändring. Tempot är högt och våra beslutsvägar är snabba. Självklart lever du upp till våra värderingar att vara personlig, pålitlig och på.
Ansökan
Om du tycker att den här tjänsten låter som en utmaning för dig vill vi att du ansöker. Bifoga ditt CV samt personliga brev och berätta vad du söker i ditt kommande jobb. För att analysen av ditt svar inte ska färgas av annat än din kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper vill vi bedöma alla sökanden könsneutralt, åldersneutralt och utan kännedom om etnisk bakgrund. Vi vill därför att du tar bort just dessa fakta i ditt CV när du besvarar denna ansökan.
Mer information och kontaktperson
Startdatum 1 juni 2018 eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är den 15 april. Urval och intervjuer sker löpande så registrera din ansökan så snart som möjligt. Vi använder oss av personlighetstester i vår rekryteringsprocess.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR Kundservice, Eva-Lisa Söderhäll, eva-lisa.soderhall@comhem.com eller rekryterande Chef, Pauline Maxwell pauline.maxwell@comhem.com, alt telefon 08-553 630 00.
Fackliga kontaktpersoner
Seko: Nick Fortgens, nick.fortgens@comhem.com
Unionen: Magnus Hansson, uni onen.harnosand@comhem.com

Ansök nu